Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Δικαιώθηκα για το κέρατο


Η "σχέση" διαλύθηκε στο αθόρυβο.

Την προηγούμενη Δευτέρα σας έγραψα ότι έριξα κέρατο για πρώτη φορά στη ζωή μου. Κάποιοι/Κάποιες πέσατε να με φάτε. Ότι δεν ήταν σωστό και πράσινα άλογα.

Τελικά δικαιώθηκα. Η γκόμενα δεν μου ξαναέστειλε μήνυμα στο Skype, ούτε κλήση, ούτε τίποτα. Το τελευταίο μήνυμα που της έστειλα τότε (λίγες μέρες μετά το κέρατο) ήταν κάτι για την δουλειά μου. Ενθουσιάστηκα τόσο πολύ, τις έστειλα μάλιστα ένα συγκεκριμένο αρχείο για να δει την όλη φάση και τι συνέβη και περίμενα να κάνει και αυτή το ίδιο. Όπως τελικά το διάβασε και δεν απάντησε καν. Της λέω "Το διαβάζουμε και δεν απαντάμε;" Κι αυτή αρκέστηκε στο να μου πει "Δεν μπορώ τώρα, έχω δουλειά".

Το άφησα λοιπόν και εγώ εκεί. Περίμενα να μου στείλει όταν δεν θα είχε δουλειά. Τελικά με έγραψε στη μουνάρα της!

Μία εβδομάδα μετά στέλνει το εντελώς ειρωνικό "Απ' ότι κατάλαβα δεν έχεις όρεξη για συζήτηση". Και φυσικά πήρε την απάντηση: "Τι όρεξη για συζήτηση να έχω; Που σου έστειλα μήνυμα να σου πω κάτι ευχάριστο που έγινε με την δουλειά και να σε ρωτήσω τι κάνεις, εσύ μου λες έχω δουλειά και έχεις να στείλεις μια εβδομάδα; Αντί να μου πεις κάτι για αυτό που σου έστειλα, έστω;"

Για να πάρω την απάντηση: "Ναι έχεις δίκιο, δεν είμαι τόσο ενθουσιώδης με σένα." και η κουβέντα έμεινε εκεί.

Σας είχα πει από την αρχή ότι το ψάρι βρωμούσε από το κεφάλι. Όταν μια γκόμενα λέει "50-50" είναι 0%. Αν δεν είναι σίγουρη για κάποιον αργά ή γρήγορα θα σηκωθεί να φύγει. Για όλους ισχύει. Αυτός ήταν και ο λόγος που της τα φόρεσα. Συναισθηματικά ήμουν κενός. Εσείς θα λέγατε σε άτομο που γουστάρετε "Είμαι σε φάση 50-50 μαζί σου;" Μόνο αν ήταν μέτριας εμφάνισης, κωλοχαρακτήρας ή έκανε καταχρίσεις ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

Επομένως ναι οκ, ναι μεν έριξα το κέρατο και μπήκα σε αυτό το 84% (τουλάχιστον πέρασα τα 30 για να γίνει κάτι τέτοιο...και μία φορά) αλλά ξέρω ότι στην ουσία η σχέση ήταν σαν να είχε τελειώσει. Δηλαδή τι να μοιραστείς με ένα κρυόκωλο άτομο; Απολύτως τίποτα.

Επίσης να σημειώσω ότι στη φάση που είμαι έχω πήξει με την δουλειά και δεν με σώζει τίποτα. Έχω πολλές ακόμη ιστορίες να σας πω που έγιναν στις διακοπές τις οποίες θα μαθαίνετε κάθε Δευτέρα. Θα εκπλαγείτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου