Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Διακοπές 2017: Τα σετάκια


Μέρος 1ο: Σέντρα στο προπονητικό διπλό.

Είμαι απροπόνητος. Έχοντας φύγει απο την τελευταία σχέση εδώ και μήνες, προσπαθώ να βρω τα πατήματά μου στις διακοπές, όπου τα σετάκια που μπορώ να ανοίξω είναι άπειρα. Και θα το κάνω χωρίς έλεος. Εννοείται ότι η προπόνησή μου δεν θα επικεντρωθεί σε χαμηλά HB για να πάρω αυτοπεποίθηση όπως κάνετε κάποιοι PUA. Δεν θέλω να κοροϊδεύω καμία. Δεν "παίζω γιατί μ' αρέσει". Παίζω για LTR και τέλος.

Σε αυτό το άρθρο θα σας αναφέρω όλα τα σετάκια που άνοιξα στις πρώτες μου διακοπές αυτό το καλοκαίρι. Έπεσα, σηκώθηκα, ξανάπεσα, ξανασηκώθηκα. Θα ακολουθήσουν κι άλλα άρθρα όπου θα δείτε πράγματα που δεν περιμένατε.

Ο φωτογράφος
Πιάνοντας αφορμή με το άρθρο "Οι δικηγορίνες" όπου μπήκα με neg σε δικηγορίνα που την φωτογράφιζε η φίλη της, στην παραλία λέγοντας "Αυτές πάνε για το Instagram?" εδώ πετυχαίνω ένα ξανθό HB8 που την τραβάει photos η φίλη της και ένα μελαχρινό HB 6.5.

Ξ: Μιας και ασχολούμαι με φωτογραφία, θα σου πρότεινα να αλλάξεις πόζα.
HB8: Α να, ορίστε! Κάποιος που ξέρει!
Ξ: Αντί να τραβάς φωτογραφία κάθετα στη θάλασσα και να είσαι μέσα μέχρι την μέση, κάτσε εδώ στην άμμο που ήσουνα πριν, ξαπλητώ, με τους αγκώνες και τα πόδια προς τα κάτω και η φωτογραφία παράλληλη προς την θάλασσα.
(την τραβάω μερικές, τις δίνω και οδηγίες να ποζάρει, βάζω και την φίλη της στο διάλογο).
Ξ: Μπορείς να μου δείξεις πως τραβάει;
HB6.5: (Μου δείχνει).
Ξ: (Τραβάω. Φωτογραφίες εννοείται). Ωραία.
HB8: Εντάξει, καλά είναι πιστεύω.
Ξ: Πάνε Instagram όπως είναι, ε? Κλασικά. (neg)
HB8: Εεε, όχι, όχι! Για μένα τις θέλω!

(Ναι καλά τώρα).

Ξ: Από που είστε;
HB8: Από... (μου λέει μια πόλη 200χλμ από την Αθήνα).
Ξ: Και ήρθατε εδώ για... (λέω κάτι σχετικό με το νησί).
HB 6.5: Ε ναι.

Εκεί πρέπει είτε να ρώτησα με τι ασχολούνται και να μου είπανε, είτε να μου έκανε απευθείας close το HB8. Το πολύ πολύ να πρόλαβα και 2η ερώτηση μέχρι πόσο θα κάτσουν. Επειδή μπαίνω πάντα με situational opener για να φαίνεται τυχαίο, πρέπει να δουλέψω λίγο τις ρουτίνες, διότι από το σημείο όπου σταμάτησαν οι φωτογραφίες δεν έπρεπε να ρωτήσω από που είναι γιατί δεν είχα μπει σε comfort. It's ok. Δεν πήγα να ξαναμιλήσω.

Pickup: Failed

Οι δικηγορίνες: Μέρος Β'
Είδατε που τις μελετούσα τις δικηγορίνες; ΤΣΟΥΠ! Ξαναπετάχτηκαν. Τώρα θα σας μιλήσω για ένα 2ο σετ με άλλες δικηγορίνες. Μία με το ζόρι HB8 κι ένα HB 6.5 δίπλα της. Το ΗΒ8 πολύ άκεφη και κατσουφιασμένη. Δεν μιλάω για τις ίδιες που πέτυχα στην παραλία. Εδώ έχουμε ένα μελαχρινό HB8 και ένα καστανό HB6.5

Το μπαρ ήταν για ποτό στο όρθιο και τα τραπέζια δεν έφταναν. Της καριόλας γινότανε (όπως και σε όλο το blog). Σε κάποια φάση σηκώνεται μια παρέα. Κάθονται οι δύο που σας ανέφερα, HB8 και HB6.5, προφανώς γιατί πιάστηκαν. Καπάκι σαν γνήσιος γυπαετός προσγειώνομαι στην 3η καρέκλα πάνω που ένας άλλος γυπαετός πήγε να αφήσει το ποτό του στο τραπέζι αλλά βλέποντας τον wingman μου δίπλα να κάθεται, το μάζεψε σε 10 δεύτερα. Περνάει 1 λεπτό:

Ξ: Ήσασταν σήμερα στο (όνομα beach bar-παραλίας);
HB 6.5 (είναι πιο κοντά μου δυστυχώς): Ναι.

(Και καλά η απάτη η ίδια, το "Σε ξέρω από εκεί" για να της έρθει η ψευδαίσθηση!)

Ξ: Ήρθατε για... (κλασική ερώτηση για το νησί);
HB 6.5: Ναι, εσείς? Από εδώ είστε;
Ξ: Εγώ είμαι από Αθήνα, ο φίλος μου από εδώ.
HB 6.5: Κι εμείς από Αθήνα.
Ξ: Με τι ασχολείστε;
HB 6.5: Έχουμε τελειώσει νομική και δουλεύουμε ως δικηγόροι. Σε διαφορετικά γραφεία πλέον.
Ξ: Ενδιαφέρον.
HB 6.5: Εσύ;
Ξ: (Της λέω).
HB 6.5: Αχά, μάλιστα.
Ξ: Σε ποια περιοχή μένετε στην Αθήνα;
HB 6.5: Μας λέει.
Ξ: Και η φίλη σου που δεν μιλάει πολύ και κοιτάει το κινητό της; (neg)
HB 8: Μας λέει.

Μετά η συζήτηση πήγε στον κόσμο που μαζεύει το νησί, ρωτούσαν τον φίλο μου πότε έχει βαβούρα και πότε είναι ήρεμα, μιλάγαμε γενικά για παραλίες κτλ. Σε κάποια φάση το HB8 που δεν συμμετέχει πολύ στην κουβέντα γιατί είναι στην άλλη άκρη του τραπεζιού, πάει να κάνει χαλάστρα στο HB 6.5

HB 6.5: Πάμε για κρέπες;
HB8: Από τώρα; (πλησιάζει στο αυτί της και λέει για μένα) Έλα, κάτσε λίγο, είναι καλή περίπτωση.

(Όοοοοοχι καριολάκι! Όχι για 6.5 δεν προορίζομαι! ΔΕΝ θα φας!)

Ανταλλάξαμε μερικές κουβέντες για 2-3 λεπτά ακόμα, ενώ εγώ κοιτούσα το HB8. Το HB 6.5 με κατάλαβε. Μάταιη η προσπάθεια. Πήγαν όντως για κρέπες και χαιρέτησαν.

Pickup: Failed

Τακουνάκι στη φίλη!
Έχετε δει δύο έμπειροι ποδοσφαιριστές όταν συνδυάζονται, που σε σπάνιες περιπτώσεις ο ένας έχει την μπάλα και την πατάει με τακουνάκι σε συμπαίκτη που προπορεύεται; Ε ακριβώς αυτό συνέβη σε εμάς! Βλέπουμε ένα τρίτο σετ. Μία καστανή HB8 οριακά και μία μελαχρινή HB6. Το HB6 έχει πάει να φέρει τα ποτά. Στο μπαρ δεν πέφτει καρφίτσα. Σπρώχνεται ο κόσμος, με το ζόρι παίρνεις ποτό. Με το που της φέρνει τα ποτά κατευθείαν situational opener.

Ξ: Έδωσες μάχη βλέπω, ε?
HB 6: Άστα να πάνε!
Ξ: Πόσο σου πήρε να τα φέρεις; Κάνα μισάωρο;
HB6: Όχι καλέ, σε αυτό το μπαρ πήγα.
Ξ: Άντε! (γυρνάω προς το φίλο μου). Είδες; Εδώ έπρεπε να έρθεις. Έφαγες αρκετή ώρα μέσα.
HB6: Ναι απλά εδώ το έξω μπαρ είναι για πιο απλά πράγματα. Δεν σου φτιάχνει όλα τα ποτά.
Ξ: Έχεις δίκιο, είναι κι αυτό. Πανικός σήμερα, έτσι;
HB6: Ναι.
Ο φίλος μου: Σήμερα έχει περισσότερο κόσμο ακόμα κι από το Πάσχα.
HB6: Από εδώ είστε; (IOI)
Ο φίλος μου: Εγώ ναι. Ο (Ξενερωμένος) είναι από Αθήνα.
HB6: Α ναι; Περιοχή;
Ξ: (Της λέω). Εσείς;
HB6: (Μας λέει).
HB8: (Μας λέει).
Ξ: Ήρθαμε να χαλαρώσουμε λοιπόν;
HB6: Ε ναι, επιβάλλεται.
Ξ: Με τι ασχολείστε;
(Λέμε όλοι με τι ασχολούμαστε, το HB6 μας ρωτάει κιόλας, το HB8 μένει τελευταίο).
Ξ: Και η φίλη σου που δεν μιλάει πολύ;
HB8: (Μας λέει).

Εν τω μεταξύ ενώ το HB6 μου είπε με τι ασχολείται, κάπως συνδύασα την δουλειά της με κάτι που θα μπορούσα να κάνω επαγγελματικά και έτσι πιάσαμε την κουβέντα για αυτό το θέμα ίσα με κάνα τέταρτο. Στο τέταρτο πάνω βλέπεις το HB8 και κάνει το λεγόμενο τακουνάκι! Σαν να πάτησε την μπάλα για να την πάρει το HB6. Απλά πήγε προς τα μέσα και της λέει:
HB8: Εγώ πάω προς τα μέσα.

Το αποτέλεσμα ήταν, ενώ η φίλη της κατάλαβε από τις κινήσεις σώματος της HB6 ότι γουστάρει, να την αφήσει να μιλάει μαζί μας και κυρίως μαζί μου. Με λιμπίζεσαι κι εσύ; Με λιγουρεύεσαι; ΟΟΟΧΙ καριολάκι, ΔΕΝ έχει! Τα υψηλά νούμερα χτυπάμε. Αυτό κάνετε κι εσείς άλλωστε! Αυτά που δεν σας αναλογούν!


Η τύπισσα μου έκανε Facebook close και όποτε με πετύχαινε στο νησί προσπαθούσε να μου πιάσει την κουβέντα.


Pickup: Σε λάθος στόχο.


Αυτά ήταν τα πρώτα σετάκια που άνοιξα. Σύντομα θα διαβάσετε και για τα υπόλοιπα. Ένα άρθρο κάθε εβδομάδα. Αν θέλετε γράψτε τα σχόλιά σας αλλά στα επόμενα να ξέρετε ότι θα δείτε βελτίωση. Γενικά πάω κατευθείαν σε προσωπικές ερωτήσεις, οπότε ψάχνω ρουτίνες (αν γίνεται situational) να κρατάω την κουβέντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου