Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

Παρθένος στα 29, με ένα λαχείο γάμησα την μισή Ελλάδα!



[Email του αναγνώστη Κουκουβάγια]
Καλησπέρα φίλε μου.

Διάβασα απο περιέργεια ολο το blog σου σχεδόν και έχεις αρκετά ενδιαφέροντα και αστεία συνάμμα κείμενα, ιστορίες που έχω ζήσει και ο ίδιος και άλλες που θα ήθελα.

Συμβουλή μου μην αφήνεις κανένα τσουλί να σε πτοεί. Ε και αυτή που είπες σε παράτησε για εναν λεφτά όσο να νε την χόρτασες και συ εναν καιρό πριν κοιτάξει το οικονομικό συμφέρον της, ούτε ο πρώτος ουτε και ο τελευταίος θα είσαι.

Αλλα επι αυτού ας ρθούμε στο θέμα για το οποίο σου γράφω.Μέχρι πρίν τις  30/12/2010 ήμουνα ο Γιάννης 29 χρονών τότε και ζούσα σε μια μικρή πόλη ακόμα με τους γονείς μου,  καποιο πανεπιστήμιο η και σχολή δεν έβγαλα , ήμουνα μαθητης του 11 βλέπεις και μονο στην ορθογραφία ήμουνα καλός. Δούλευα περιστασιακά σε αποθήκες και χωράφια για κανα μεροκάματο να βοηθάω τους γονείς μου και να έχω για τσιγάρα μου και ποτό. Συγγενείς , "φίλοι" με περιγελούσανε , ήμουνα ο άχρηστος , ο αποτυχημένος. Παρέες και φίλους απο τα 21 και μετά δεν είχα πια οπότε ολημέρα σπίτι και να με βρίζει ο πατέρας οτι καθομαι και είμαι ψυχασθενής που δεν βγαίνω (και με τι λεφτά ρε πατέρα τον λέω) εε εισαι και τεμπέλης ολημέρα κομπιούτερ (μα αφού μονο περιστασιακές δουλειές με παίρνανε δεν είχα πτυχία ), φεησμπούκ ποτέ μου δεν έφτιαξα , αμα βλέπατε και τα μούτρα θα μου λέγατε "δόξα το θεό" :)

Συνάμμα ατύχησα να έχω γεννηθεί με ενα πουλί σε πλήρη στύση μονάχα 13 εκατοστά (πολύ άσχημο πράμα για εναν άντρα φίλοι μου όλο αυτό,εμένα προσωπικά απο τα 14 οταν έμαθα οτι οι άντρες την μετράμε και οι γυναίκες την υπολογίζουν με τσάκισε), ενα άσχημο πρόσωπο με περίεργα χαρακτηριστικά και γαμψή μύτη , ενα σουλούπι τραγικό ψηλόλιγνος και όπως καταλαβαίνεις μέχρι τα 29 ήμουνα και παρθένος. Οπότε καταλαβαίνεις φίλε ξενερωμένε οτι ούτε πλέηερ ήμουνα , ούτε ο πλεημπόης των Νοτίων Προαστίων το έπαιζα.

Ονειρο είχα να γίνει ενα θαύμα για εμένα και τώρα έβαλε το χεράκι της η Παναγίτσα ; ο Πανάγιος Θεός ; οποιος και να ήταν του φυλάω και το δάχτυλο του ποδίου. Τον Δεκέμβρη του 2010 κέρδισα ενα τεράστιο ποσό σε ενα παιγνίδι του ΟΠΑΠ απο το οποίο αποκόμισα ενα ποσό περίπου 8 εκατομμυρίων ευρώ και μπήκα στο 2011 με το δεξί και τρέλα.

Απο κεί και πέρα περίμενα μερικούς μήνες για το φάινεσθαι και μετά σηκώθηκα και μετακόμισα σε μια ιδιόκτητη ολοδικιά μου πλέον δυόροφη βίλλα με υπογραφή αρχιτέκτονα και σχεδιαστή , τελευταίας γενιάς γερμανικές συσκευές ολα μέσα και θερμαινόμενη ατομική πισίνα με τζακούζι με σουηδικά ξύλα , χτύπησα και μια Bentley Continental GTC , έφτιαξα και μια γκαρνταρόμπα με φίνα κουστουμάκια και πήρα σβάρνα της Αθήνας τις βραδυές.

Ο Γιάννης λοιπόν απο κει που 29 χρονων ουτε γκόμενα είχε σταυρώσει στη ζωή του και ούτε που θα γύρναγε καμμιά να με κοιτάξει έχω φτάσει σήμερα να έχω γαμήσει τόσες που ούτε και θυμάμαι ειλικρινά το νούμερο απο τα πιώματα που χω ρίξει.  Θές στα καλύτερα κλάμπάκια (ναι δεσποινίς εσεις με τα μακρια καστανα μαλλια στο Μπαλούξ άλλα και η οικοδέσπινα στο GR) , θές να σου πώ τα στριπτιτζάδικα που πήγα και με 200ευρώ η δίμετρη καλλονή ελληνίδα (που μόνο χορεύει οπως μου έλεγε δεν κανει τιποτα αλλο μου σαν τσουγκρίσαμε το πρώτο ποτάκι απάνω στην κουβέντα) μου τον έγλυψε και στήθηκε στα τεσσερα να της κανω την ποπότρυπα αγνώριστη με το κοντό αλλα λιγάκι παχουλό τσουτσουνάκι μου ; Να αρχίσω να λέω για τα 18 χρονα που εκεί που το παίζουν φεμινίστριες και οτι δε γουστάρουν μεγαλύτερους και "παππούδες" όπως μας λένε , μόλις είδανε το Γιαννάκη τον 35άρη που του χουν γκριζάρει τα μαλλιά πριν 1μηνα στο μπιτσόμπαρο να το φυσάει και να κερνάει ολο τον κόσμο ήρθανε χωρίς να πεί κουβέντα και του κολοτριφτίκανε ; και ναί είχε και κρεββάτι με την μία μετά και μάλιστα ενώ οι φίλες της ήτανε στο διπλανό δωμάτιο. Αμα θες να σου πώ και για τις βιζιτούδες εκει ξεκινά άλλο παραμυθι , Στικούντη θες ; σκάσε ενα 5χίλιαρο και σου ρχεται συστημένη έξω απ την αυλόπορτα σου , Νικολλέτα Ραλι θές ; και αυτό γίνεται και πιο φθηνά θα σού ρθει.

Σκοπός μου φυσικά δεν ήταν εδώ να έρθω να παινευτώ και να κάνω τον μάγκα και τον σπουδαίο , προφανώς και δεν είμαι , κανείς μας δεν είναι στην αλήθεια. Απλά , άλλος γεννήθηκε με μεγαλο πουλί και ωραία φάτσα και γαμάει αβέρτα , άλλος έβγαλε φράγκα και γάμησε και αυτός τελικά , άλλος συμβιβάστηκε με κάνα μπάζο και σου λέει κάνω οικογένεια και εχουμε και λέμε. Μακάρι όσοι δυστυχισμένοι εκει έξω γιατι πραγματικά έχω νιώσει τι παει να πει να ντρέπεσαι να ζείς , να σκέφτεσαι και την αυτοκτονία , εχω βιώσει την απελπισία στο πετσί μου , μακάρι ρε να σας χαμογελάσει και σας η τύχη , απο την καρδιά μου ρε. Οι υπόλοιποι που πρόβλημα δεν έχετε μην χαλάτε τις καρδιές σας για ενα δυο τσουλιά που βρεθήκαν στο διαβά σας . Εγώ κατάλαβα απο πρώτο χέρι οτι τελικά οι πιο πολλές τους μονάχα την τσέπη σου κοιτάνε. Για αυτο θα κοιτάξω και γω να γαμήσω όσο αντέχω και το σκέφτομαι για Russian Bride για να ξεκινήσουν να έρχονται και τα κουτσούβελα , με τόσα που έχω ζήσει, απορρίψεις , κοροιδία , αλλα και που εχω ακουσει και διαβάσει οτι εχετε ζήσει ολοι εσείς απο τα χέρια τους Ελληνίδα δεν πρόκειται να παντρευτώ.

Σας εύχομαι οτι καλύτερο και υγεία πάνω απ όλα παίδες. Να μην σας στενοχωρεί τίποτε και καλό υπέροχο υπόλοιπο καλοκαίρι!


(Στείλτε τα emails σας στο ksenerotes@gmail.com).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου