Παρασκευή 5 Αυγούστου 2016

Διακοπές: Πόσο Ξενέρωτοι είστε γαμώ τα λεφτά σας?


Όταν δεν βρίσκεις φίλους να πας διακοπές.

Πως είναι η πραγματικότητα μετά από 3 χρόνια σχέσης? ΓΑΜΑ ΤΑ! Ξεκίνησα ως ένας από τους λίγους της παρέας που είχαν γκόμενα (ένας φίλος παντρεμένος, οι άλλοι από εδώ κι από εκεί) και κατέληξα να χαθώ με φίλους και πλέον να μην έχω κάποιον να πάω διακοπές.

Θα πάω διακοπές και συγκεκριμένα στο εξοχικό μου σε ένα πολύ καλό νησί, εκεί όπου θα βρω παλιούς φίλους, ξαδέρφια και τα συναφή. Κανείς να μην θέλει να έρθει μαζί μου, την στιγμή που παρέχω σπίτι τζάμπα, ακόμα και φαϊ τζάμπα!

Μην μου πει κανείς τη μαλακία "Ελα μωρε, θα βρεις τους γνωστούς σου στο νησί". Όταν έχεις να πατήσεις κάτι χρόνια στο νησί και κυνηγάς "από το πουθενά να δικτυωθείς" η κατάσταση είναι γάμα τα! Είναι τελείως διαφορετικό το να πας διακοπές με φίλο και να είστε όλη μέρα μαζί, ώστε να κυνηγάτε γκόμενες σε παραλία, καφέ και μπαρ και άλλο το να μένεις μόνος σου και να πρέπει να δικτυωθείς με τους ντόπιους, να τους "τραβάς" σε παραλία, καφέ, μπαρ, όταν έχουν δουλειές και τα έχουν βαρεθεί όλα!

Θα σας αναφέρω παραδείγματα ξενέρωτων οι οποίοι -κρατηθείτε- ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΘΗΝΑ (πόσο γαμώ το κέρατό σας είστε;) Προτίμησαν την Αθήνα από το νησί. Έχουμε και λέμε.

1)Περίπτωση "Δεν έχω λεφτά".

2)Περίπτωση "Δεν έχω λεφτά Β'".

3)Φάση "Πήγα διακοπές με τους γονείς μία εβδομάδα εκεί, την έπεσα σε κάτι νέτα σερβιτόρες, μπαργούμαν, πήρα τηλέφωνα, πήρα τ' αρχίδια μου, τώρα κάθομαι γραφείο και δεν παίρνω άλλη εβδομάδα άδεια τελευταία στιγμή για να το παίξω καλός".

4)Εδώ τι να του πεις αυτουνού? "Γονείς άνεργοι, συντηρώ την οικογένεια δουλεύοντας και δεν θα ήθελα να πάρω άδεια γιατί θα χάσω κάτι μεροκάματα τώρα που το καλοκαίρι έχει δουλίτσα και μετά το αφεντικό θα με πετάξει έξω". Εντάξει αυτός δικαιολογείται. Αυτοί που δεν δικαιολογούνται ειναι ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ. Σηκωθείτε και δουλέψτε ρε ΖΩΑ που αφήνετε το παιδί σας να δουλεύει και να μην πηγαίνει διακοπές! Ειλικρινά αν ήμουν στη θεση τους θα ντρεπόμουν και θα δεχόμουν κάθε δουλειά!

5)Περίπτωση "Δεν έχω πολλά λεφτά, το σκέφτομαι, αλλά τώρα έριξα ένα γκομενάκι και δεν θέλω να το χάσω". Αντε τι να πω και αυτόν τον δικαιολογώ.

6, 7 + 8)Οι δύο έχουν γκόμενα, ο τρίτος παντρεμένος.


Σε φίλες δεν τολμάω να πω. Η επί σειρά ετών φίλη μου έχει πιάσει δουλειά καλοκαιρινή, από τις άλλες οι περισσότερες έχουν παντρευτεί, συν ότι δεν έχω τόση οικειότητα.

Κοινώς που καταλήγουμε; Στο ότι ένα τεράστιο εξοχικό ικανό να φιλοξενήσει ίσα με 8 άτομα μένει ανεκμετάλλευτο.

Γυρνάω τον χρόνο πίσω 7 χρόνια. Πριν ξεκινήσει αυτό το blog. Ο παντρεμένος φίλος μου μόλις που είχε κάνει σχέση και επειδή πήγε διακοπές με τη δικιά του αυτή τον άφησε να πάει μαζί μου στο εξοχικό.

Τα γαμήσαμε όλα. Είχαμε κάνει και δύο πάρτι στο εξοχικό. Γκόμενες, ποτά, πίτσες...η μπαλκονάρα και η οικοπεδάρα όλη για πάρτη μας.

Είχε διαφορά όμως. Ήμουν με ένα φίλο διαρκώς, γκομενίζαμε, αυτός φάσωνε για μέρες μια πιτσιρίκα η οποία ψαχνότανε (κι εγώ θα μπορούσα να είχα χωθεί αλλά το σκεφτόμουν), αυτή είχε φέρει φίλες της, η ξαδέρφη μου κι αυτή φίλες, εγώ ο μαλάκας παρά ένα τσακ και θα φάσωνα...ε οκ άλλες εποχές.

Τώρα όταν δεν έχεις παρεούλα να τα γαμήσεις όλα είναι αλλιώς η νοοτροπία. Ξαναλέω ότι πολλές φορές οι ντόπιοι φίλοι μου είτε δουλεύουν, είτε βαριούνται και είναι μια διαδικασία το να τους τραβάς για να βγαίνεις κάθε μέρα.

Ξενερώνω πάντως γιατί δεν βρέθηκε έστω ένας την στιγμή που πολλοί θα παρακαλάγανε να πάνε διακοπές πληρώνοντας μόνο το εισιτήριό τους. Όλοι στ'@@ τους. Και επίσημα σας κηρύσσω ξενέρωτους. Οι περισσότεροι από δαύτους είναι μπάκουροι και έχουν να γαμήσουν από μήνες μέχρι χρόνια. Τόσο που παίζει να έχουν ξεχάσει πως είναι να γαμάς. Υπό αυτή την έννοια δεν τους δικαιολογώ.

Κρατάω τουλάχιστον ένα θετικό. Οτι στην τροπαιοθήκη μου δεν έχει μπει ακόμα μια τουρίστρια. Από ξένες μόνο μία Ρουμάνα και δύο Αλβανίδες, που όμως ήταν Ελλάδα πολλά χρόνια. Δεν ξέρω αν πιάνονται. Τεσπά, θα το παλέψω, που θα πάει.

Αλλά μην ακούσω κανέναν μαλάκα να κλαίγεται ότι δεν γαμάει και δεν έχει πάει διακοπές να το παλέψει έστω. Εκ πείρας σας το υπογράφω ότι στα νησιά γίνονται από απλά μαμήσια μέχρι μόνιμες σχέσεις που καταλήγουν σε γάμους. Οι γκόμενες κάνουν το πρώτο βήμα. Εσείς θα κάτσετε στην πόλη να ψηθείτε;

Από μένα πάντως θα πέσει το pickup της αρκούδας. Σας το υπογράφω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου