Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Το πρόγραμμα του Blog Ξενέρωτες

Ναι, έχουμε και από αυτό!

Μιας και επέστρεψα οριστικά μετά από σοβαρά πράγματα που μου συνέβησαν, για να με πιστέψετε όντως ότι έχω κάνει comeback, είπα να φτιάξω ένα πρόγραμμα για να μπει μια τάξη εδώ μέσα.

Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή
Από εδώ και στο εξής θα ξέρετε ακριβώς τι γίνεται με τα άρθρα του blog. Θα έχουμε λοιπόν 3 δημοσιεύσεις την εβδομάδα. Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή. Θα βρω χρόνο ρε μαλάκες. Θα τις προγραμματίζω. Το υπόσχομαι

Έχουμε και λέμε, δώστε βάση:
Δευτέρα: Το άρθρο της εβδομάδας το οποίο υπογράφω ο ίδιος.
Τετάρτη: Το meme της εβδομάδας. Αν γουστάρετε στείλτε κι εσείς.
Παρασκευή: Ιστορίες ξενερωμένων.
Όλα τα άρθρα θα ανεβαίνουν στις 14:00.

Memes και emails με ιστορίες ξενερωμένων στέλνετε στο ksenerotes@gmail.com .

Επίσης πείτε μου αν θέλετε τις παλιές ιστορίες να τις αριθμήσω. Δηλαδή να βάλω Ιστορία #1 , Ιστορία #2 μπροστά ή να τις αφήσω έτσι? Γενικά πείτε μου γνώμες.

Και σχολιάστε ρε ξενερωμένοι. Όταν λείπω κάτι μήνες μετά μου κρατάτε μούτρα. Αφού τα άρθρα έχουν κάτι εκατοντάδες προβολές. Πείτε καμιά μαλακία, μην ξηγιέστε έτσι.

Αύριο νέα ιστορία ξενερωμένου.

ΥΓ. Είδα τις προάλλες στις ειδήσεις ότι λόγω υπογενητικότητας, κάπου το 2050 θα έχουμε φτάσει 8.000.000 Έλληνες. Θυμάστε που σας τα έλεγα πριν 4 χρόνια για την Υπογεννητικότητα στην Ελλάδα; Λοιπόν άντε γαμηθείτε όλοι και όλες. Το εννοώ κυριολεκτικά. Γαμηθείτε γιατί χανόμαστε.

3 σχόλια:

  1. Άνοιξε το "Όνομα/URL" να μπορούμε να σχολιάζουμε ευκολότερα από το κινητό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή