Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2016

Παίξτο λεφτάς και θα γαμήσεις!

[Email του αναγνώστη Apache]

Καταρχήν καλή χρονιά, υγεία και ευτυχία σε όλους. Θα σας αναφέρω μια ιστορία που συνέβη τελη Σεπτεμβρη εδω στο νησι. Σε μια παραλια λιγο πριν κλεισει για χειμωνα, να σου εμφανίζεται μια ξανθια 28 χρονων απο Αθηνα.

Στη συγκεκριμενη πηγαν να της μιλησουν 1 φιλος και ο αδερφος μου. 2-3 μερες πριν.
Τερμα ξενερωτη, ψυχρη τους εριξε πιτα τσακα τσακα αφου πρωτα ρωτησε τον αδερφο μου ποσα βγαζει τον μηνα ( ναι κι ομως υπαρχουν γυναικες που το ρωτανε)

Για να παει και ο Apache να της χωθει αλλα.... εφαρμοζοντας ενα σχεδιο μαχης ενος ξαδερφου μου ( ψαγμενου γυναικα και αλανι) στον οποιο εχει πιασει 2-3 φορες.
Γεια -Γεια κτλ μπλα μπλα ονοματα η γκομενα ψυχρη ταβανι, μπλα μπλα φουλ του ασσου ξενερωτη μπλα μπλα
- (Εγω) ωστε εχεις ερθει για διακοπες στο νησι ε??
-Ναι (ψυχρο)
- Σε ζηλευω μακαρι να εκανα κ εγω διακοπες εχω ερθει απο Σαλλλονικα και μεθαυριο φευγω εχω ερθει για καποιες δουλειες ( της ριχνω τον ιο και αφου μου γυρισε πλατη και αρχισε να παιζει με το κινητο της την παρατησα)
Ομως δεν τα παρατησα &#X1f609 Σχεδιο σε εφαρμογη ακριβο πουκαμισο,παπουτσια γαμου και armani παντελονι. Μαζευω οτι λεφτα εχω, λεω και στουσ φιλους να μου δανεισουν και αυριο το πρωι τους τα επιστρεφω. Λεω σε ενα φιλο να μου δωσει τα κλειδια του εξοχικου ενος θειου του, εξοχικο -βιλλα. ημουν τυχερος γιατι οτι ειχε φυγει για καναδα. και επισης τσακωνω και ενα roleχ ενος δικου μου θειου.
Μαθαινω σε ποιο μπαρακι συχναζει η ξενερωτη και σκαω ολως τυχαιως &#X1f609
- Βρε τι μικρος που ειναι ο κοσμος helloooo
-Γεια σου (αφου μ ειχε κανει scan απο πανω μεχρι κατω)
Μπλα μπλα μπλα για κανα 5 λεπτο και....
- (Αυτη) Τι δουλεια ειπαμε οτι κανεις????????
- Οικογενειακη επιχειρηση 2 ξενοδοχειακες μοναδες στη χαλκιδικη (παραμυθια ετσι ??  &#X1f609 )και μεσιτικο γραφειο. Βασικα πωλουνται κατι οικοπεδα εδω και ηρθα να τα δω μηπως ειναι καλη ευκαιρια να φτιαξουμε σιγα σιγα και κανα μικρο ξενοδοχειακι και εδω, μεθαυριο παω στη Θεσσαλονικη
-Μμμμμμμμμμμμ!!!!! Ωραια ( μμμμμυριστικες mmmmmoney ε??? και αρχιζουν να σου φευγουν οι ξυνιλες)
Μπλα μπλα και .... ειναι πολλες ωρες ταξιδι με το αυτοκινητο να ερθεις απο Θεσσαλονικη.
- Ααα τι αμαξι εχεις?????
- Ενα mercedes slk μοντελο 2014 τωρα το πηρα, πιο πριν ειχα μια bmw.
-Μμμμμμμμμμ ομορφο αμαξι εγω εχω (δε θυμαμαι τι διαολο μου ειπε) (μμμμμμαμησι που σου χρειαζεται κατσε και θα δεις)
-Παμε να πιουμε να ποτακι στο ταδε μαγαζι της κανω
- Ο κ παμε (που πηγε ρε παιδια η ξυνιλα μπορειτε να μου πειτε???)
Παμε εκει  στο οποιο μαγαζι οι μπαρμαν ειναι φιλαρακια και ειχαν πεθανει στα γελια με το θεατρο που επαιζα αλλα η τυπισσα iq κατω απο τη μεση.
-  (Αυτη) και που μενεις εδω στο νησι???
- Εχεις δει μια βιλλα στον δρομο προς την παραλια που σε ειδα σημερα??? η ταδε βιλλα ειναι δικη μας (χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα) εκει μενω.
- Μμμμμμμμμμ (σκασε μωρη!!! αγελαδα εισαι??? εκτος του οτι ηταν εξωτερικα ενα sexy babe,δεν ειχε τιποτα αλλο καλο πανω της παιδια ξενερωτη, με φωνη που μου την εδινε στο κρανιο και κουτοπονηρη και αυτο το μμμμμ καθε 3 και λιγο ,ελεος ρε πουστη μου.
Η κινηση ματ εγινε οταν εβγαλα να πληρωσω τα ποτα και ειδε το πορτοφολι γεματο με 50ρικα και 20ρικα χαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχα. οι μπαρμαν τα παιδια βοηθησαν κ αυτοι με τον τροπο τους παρουσιαζοντας με σαν επιχειρηματια χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.
Μη σας τα πολυλογω η ξενερωτη εγινε super θηλυκο μπλα μπλα μπλα πεφτει το φιλι της κανω να παμε να δει τη βιλλα το επαιξε λιγο δυσκολη αλλα σιγα μην δεν ερχοταν.
Εκει εκανα 2 μεγαλα φαουλ αλλα η κοπελα μας ηταν τοσο βλημα και ειχε θαμπωθει απο το σπιτι που δεν πηρε χαμπαρι μια. Το ενα foul  ηταν που της ειπα οτι δεν εχω ποτο η κρασι σπιτι και ο θειος του φιλου ειχε 2-3 καλαθια γεματα κρασια -ποτα και το αλλο foul ηταν οτι δεν ηξερα πως αναβουν τα φωτα στην κρεβατοκαμαρα χαχαχαχαχαχαχαχα αλλα η ξανθια μας δεν πηρε χαμπαρι ειπαμε IQ κατω απο τη μεση.

Κοιμηθηκαμε μαζι και ξεχασα να σας πω οτι στο μπαρ πριν μου ελεγε οτι θελει να παντρευτει ενα καλο παιδι (ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΟ) Ok Το νησι προσφερεται για τετοιες γιατι σκανε πολλα ΒΠ , φραγκατοι κτλ.
Το πρωι αφου ξυπνησαμε........... ( αυτη) Καλημερα μωρο μου
-Καλημερα αγαπη μου. ακου αυριο φευγω αλλα δε θα χαθουμε μ αρεσεις πολυ και σε θελω ( ρε λες να αλλαξε η ξενερωτη??? ρε λες να εγινε νορμαλ??? για να δουμε τι θα γινει???) Αγαπη..... πριν σε παω σπιτι με την μηχανη (της ειχα πει οτι το slk το ειχα σε ενα γκαραζ και η μηχανη ηταν ενος ξαδερφου μου) θα περασουμε απο καπου να δεις κατι οκ??
- Οκκκκκκ
Την παιρνω και σταματαμε σπιτι μου 9 το πρωι ελα της λεω μεσα.
- Τι ειναι εδω????
- Το σπιτι μου το πραγμτικο
- Οριστε???
Και εκει της ειπα την αληθεια.
Απατεωνα με ειπε μαλακα, καραγκιοζη κτλ κτλ μεχρι και οτι θα εβαζε μπραβο να με σπασει στο ξυλο απο τοτε δεν την ξαναειδα, δεν ξερω τι κανει και που βρισκεται
ΥΓ Παιδια δοκιμαστε το παιχτε το επιχειρηματιες δουλευει αλλα πρεπει να εισαι γρηγορος γιατι η τυπισσα αργα η γρηγορα θα ανακαλυψει την αληθεια. Επισης πρεπει να εχει IQ  σαν και της κοπελας απο πανω
Εξισου καλα δουλευει και ο πιλοτος και ο γιατρος.
ΥΓ2 Κοριτσια ( σε οσες θελουν μονο τα λεφτα) παντα θα βρισκουμε τροπους να περναμε καλα και στο τελος να τρωτε βολε και σπιτι σας. δεν ειμαστε μαλακες ουτε τρωμε κουτοχορτο. Οταν σας προσεγγιζουμε θελουμε ΜΟΝΟ ΕΣΑΣ ουτε περιουσιες ουτε σογια ουτε τιποτα ΜΟΝΟ ΕΣΑΣ  ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΤΙΜΑΤΕ..........