Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2013

Δημοπρασίες παρθενιάς από την Βραζιλία

Της πουτάνας γίνεται!

Λοιπόν, έγω αγανακτίσει τόσο που μου έρχεται να βγω από το πληκτρολόγιο σε κάθε ξενέρωτη που διαβάζει αυτό το blog και να φωνάξω το παρακάτω:

ΠΟΣΟ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ? ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΣΟ!

Πριν κάτι μέρες θυμάστε που σας έλεγα για μια Αμερικανίδα καριόλα που έβαλε σε δημοπρασία το παρθένο μουνί της έναντι 4 εκατομμυρίων δολαρίων; (και που να είχε κάνει παρθενοραφή, ε; Χοχοχο!) Ε λοιπόν πάρτε βαθιά ανάσα και κρατηθείτε. Για την ακρίβεια πιάστε κάθε καριόλα που είναι δίπλα της και τρίψτε τη μούρη της στην οθόνη να διαβάσει το παρακάτω.


ΟΙ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΠΑΡΘΕΝΙΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ!

Λοιπόν τα πράγματα είναι απλά κοριτσάκια μου. Αν είστε ακόμα παρθένες τότε έχετε την ευκαιρία να γίνετε και πλούσιες. Βάλτε σε δημοπρασία την παρθενιά σας στα αγοράκια του σχολείου ή της σχολής και "γαμηθείτε στο χρήμα" (κυριολεκτικά όμως). Όλο αυτό είναι φυσικά μια νέα μόδα, οπότε μπορούμε να πούμε ότι ανακαλύψαμε ένα νέο είδος ξενέρωτης, την αποκαλούμενη και "παρθενοπουτάνα". Μια γκόμενα δηλαδή που όσο κρατάει το μουνί της παρθένο και ζητάει σπόνσορα δημοσίως τόσο αυτό "τοκίζεται".


Φυσικά και είναι μαλακία να είσαι ξενέρωτη και πουτάνα ταυτόχρονα. Δηλαδή αυτό πια αγγίζει τα όρια του...Badoo! Ω ναι, το ξέχασα, εκεί τόσο καιρό "το δίνατε" έναντι αντιτίμου, μου είχε διαφύγει.

Γιατί το κάνουνε; "Γιατί μπορούνε!" Και γιατι υπάρχουν μαλάκες που πληρώνουνε. Εγώ το έχω πει, όσο θα πηγαίνετε στα μπουρδέλα να πηδάτε τόσο θα συνεχίζουν να εξασκούν το επάγγελμα. Εγώ δηλαδή που δεν έχω πάει ποτέ στη ζωή μου και πήδηξα τόσες γκόμενες έχω πάθει τίποτα; ΔΕΝ πλερώνω ρε! Ούτε ευρώ! Είναι κοροϊδία. Εσείς θα πληρώνατε για να πηδηχτούμε; Δηλαδή ήμαρτον, πυρηνική καταστροφή έχουμε και πληρώνουνε την κάθε μεγαλοπουτάνα του Internet μήπως και δε ξαναγαμίσουνε στη ζωή τους;

Κι επειδή το φαινόμενο πήρε διαστάσεις πανδημίας, σας παραθέτω κι άλλες παρθενοπουτάνες.

Catarina Migliorini 
Μία φοιτήτρια από τη Βραζιλία 20 χρονών, έβγαλε σε δημοπρασία την παρθενιά της πριν από λίγες ημέρες. Τελικά η παρθενιά πουλήθηκε σε έναν Ιάπωνα με καύλες για το ποσό των 780.000 δολαρίων.




Rebecca Bernardo
Καθότι η 20άρα αποτέλεσε "παράδειγμα προς μίμηση" για τα νεότερα πρότυπα, μια 18χρονη από ένα χωριό στην επαρχία Sapeacu αγνόησε τα γιουχαρίσματα των συμπολιτών της κι έβαλε κι αυτή με τη σειρά της σε δημοπρασία την παρθενιά της για να βοηθήσει την μητέρα της που είναι κατάκοιτη.

Το οξύμωρο όμως είναι ότι η Rebecca δέχθηκε προσφορά από τηλεοπτικό δίκτυο να καλύψει τα έξοδα νοσηλείας της μάνας της και να σταματήσει τη δημοπρασία παρθενιάς. Η γκόμενα αρνήθηκε! Ε sorry δηλαδή είπαμε "έχεις ανάγκη" αλλά εσύ το γάμησες! Φυσικά η μάνα της είναι αντίθετη με τις πράξεις της. Αρνήθηκε τα λίγα και πάει για τα πολλά. Μένει να δούμε στα πόσα θα κλείσει η δημοπρασία. Αν και με τέτοια σαβούρα...αμφιβάλλω.

Όλα αυτά στη Βραζιλία. Εσείς το αποκλείετε να αρχίσουν κι οι δικές μας οι ξενέρωτες να κάνουν τα ίδια εδώ; Μιλάμε θα πέσει παρθενοραφή σύννεφο!