Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2013

10 διάλογοι με ξενέρωτες στο Badoo

Βγείτε από το μπουρδέλο γιατί δεν αξίζει!

Σας το έχω πει πολλές φορές και σας το ξαναλέω. Από το Badoo δε γαμάτε που να τραβάτε τ' αρχίδια σας. Για του λόγου το αληθές, προ κάτι μηνών διεξήγαγα μια έρευνα για να κόψω αντιδράσεις. Μίλησα φυσιολογικά σε γκόμενες "δήθεν κατά τύχη". Όπως δήθεν κατά τύχη μας πλησιάζουν κι αυτές άλλωστε στο FB. Το αποτέλεσμα ήταν να πάρω τ'@@ μου. Το γιατί το αποδεικνύουν οι διάλογοι που ακολουθούν.

1)
Ξ: Χαμογέλα λίγο στις φωτογραφίες. (neg)
HB8: Γιατί το λες αυτό? Χαμογελάω καλέ.
Ξ: Μπα, ούτε σε μία.
(Καμία απάντηση)

2)
(Σε γκόμενα ίδια περιοχή με μένα, έχει και σούπερ δυνάμεις)
Ξ: Αναρωτιέμαι τι να τις κάνεις τις σούπερ δυνάμεις. Δεν νομίζω ότι τις χρειάζεσαι βρε γειτονάκι.
(Καμία απάντηση)

 3)
(την είδα σε photo με γαμήλια τούρτα)
Ξ: Πολύ εντυπωσιακή τούρτα. Ποιος παντρεύτηκε;
HB 8.5: Η αδερφή μου.
Ξ: Να την χαίρεσαι. Μεγαλύτερη/Μικρότερη?
HB 8.5: Μεγαλύτερη..
Ξ: Λογικό λοιπόν. Πάντως μου θυμίζει αυτή από τα κουμπαράκια πέρυσι. Όταν τους πάντρεψα είχαν μια ολόιδια. Εσένα πότε παντρεύτηκε;
HB 8.5: Πριν από έξι μήνες.
Ξ: Μια χαρά.
Ξ: Άσχετο, το (όνομα) από που βγαίνει;
(Καμία απάντηση)

4)
Δεν το πιστεύω. Το σκυλάκι μου είναι ακριβώς ίδια ράτσα με το δικό σου! Αρσενικό έχω, εσύ?
(Καμία απάντηση)

5)
(Βάζει 18 στο προφίλ της)
Ξ: Με την καμία δεν είσαι 18. (neg)
HB 9: lol xaxa
(Πέρασαν 2-3 λεπτά, τίποτα)
Ξ: Α έβαλες 19? Οκ, απομακρύνθηκες κι άλλο από την πραγματική σου ηλικία :-) (neg).
Ξ: Πάντως πρέπει να έχουμε ίδιο χρώμα ματιών.
(Καμία απάντηση)

6)Η photo στην παραλία μήπως είναι από την Κρήτη;
(Καμία απάντηση)

7)
Πλάκα έχει το fake profile. Το αληθινό που είναι? (neg)
(Καμία απάντηση)

8)
Ξ: Στη φωτογραφία έχεις ένα ρολόι. Τι μάρκα είναι?
HB 9: Ακόμα κι αν σου πω δεν νομίζω ότι θα γνωρίζεις.
Ξ: Εκεί που έχω πάει για να αγοράσω ρολόγια εσύ δεν θα πας ούτε στον ύπνο σου (neg)
HB 9: Καλά εντάξει, μας έπεισες αγοράκι μου.

9)
Η photo που είσαι με το κόκκινο φόρεμα, μου θυμίζει μια διαφήμιση που είδα πρόσφατα σε περιοδικό.
(Καμία απάντηση)

10)
(Είχε βάλει στο προφίλ της "Θέλω έναν πρίγκιπα")
Δεν υπάρχουν πρίγκιπες εδώ και κάτι χρόνια, οπότε άδικα ψάχνεις.
(Καμία απάντηση)


Κάπως έτσι στέλνετε όλοι σας μηνύματα και χάνετε την ώρα σας στο Badoo. Άδικα όμως. Παίξτε καλύτερα με Facebook, άντε στη χειρότερη Hi5 που είναι πιο χύμα κατάσταση.

 Μετά από όλα αυτά, ας βγει καμιά ξενέρωτη να σχολιάσει μαλακίες άμα την παίρνει. Η πλάκα ξέρετε ποια είναι; Ότι μόλις δείτε διάσημο σε social network πέφτετε σαν τα κοράκια πάνω του, όπως πέφτουμε εμείς πάνω σας; Και φυσικά προτιμάτε να μείνετε αγάμητες αν δεν τα φτιάξετε μαζί του.

Άντε, περαστικά σας.