Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

10 διάλογοι με ξενέρωτες στο Badoo

Βγείτε από το μπουρδέλο γιατί δεν αξίζει!

Σας το έχω πει πολλές φορές και σας το ξαναλέω. Από το Badoo δε γαμάτε που να τραβάτε τ' αρχίδια σας. Για του λόγου το αληθές, προ κάτι μηνών διεξήγαγα μια έρευνα για να κόψω αντιδράσεις. Μίλησα φυσιολογικά σε γκόμενες "δήθεν κατά τύχη". Όπως δήθεν κατά τύχη μας πλησιάζουν κι αυτές άλλωστε στο FB. Το αποτέλεσμα ήταν να πάρω τ'@@ μου. Το γιατί το αποδεικνύουν οι διάλογοι που ακολουθούν.

1)
Ξ: Χαμογέλα λίγο στις φωτογραφίες. (neg)
HB8: Γιατί το λες αυτό? Χαμογελάω καλέ.
Ξ: Μπα, ούτε σε μία.
(Καμία απάντηση)

2)
(Σε γκόμενα ίδια περιοχή με μένα, έχει και σούπερ δυνάμεις)
Ξ: Αναρωτιέμαι τι να τις κάνεις τις σούπερ δυνάμεις. Δεν νομίζω ότι τις χρειάζεσαι βρε γειτονάκι.
(Καμία απάντηση)

 3)
(την είδα σε photo με γαμήλια τούρτα)
Ξ: Πολύ εντυπωσιακή τούρτα. Ποιος παντρεύτηκε;
HB 8.5: Η αδερφή μου.
Ξ: Να την χαίρεσαι. Μεγαλύτερη/Μικρότερη?
HB 8.5: Μεγαλύτερη..
Ξ: Λογικό λοιπόν. Πάντως μου θυμίζει αυτή από τα κουμπαράκια πέρυσι. Όταν τους πάντρεψα είχαν μια ολόιδια. Εσένα πότε παντρεύτηκε;
HB 8.5: Πριν από έξι μήνες.
Ξ: Μια χαρά.
Ξ: Άσχετο, το (όνομα) από που βγαίνει;
(Καμία απάντηση)

4)
Δεν το πιστεύω. Το σκυλάκι μου είναι ακριβώς ίδια ράτσα με το δικό σου! Αρσενικό έχω, εσύ?
(Καμία απάντηση)

5)
(Βάζει 18 στο προφίλ της)
Ξ: Με την καμία δεν είσαι 18. (neg)
HB 9: lol xaxa
(Πέρασαν 2-3 λεπτά, τίποτα)
Ξ: Α έβαλες 19? Οκ, απομακρύνθηκες κι άλλο από την πραγματική σου ηλικία :-) (neg).
Ξ: Πάντως πρέπει να έχουμε ίδιο χρώμα ματιών.
(Καμία απάντηση)

6)Η photo στην παραλία μήπως είναι από την Κρήτη;
(Καμία απάντηση)

7)
Πλάκα έχει το fake profile. Το αληθινό που είναι? (neg)
(Καμία απάντηση)

8)
Ξ: Στη φωτογραφία έχεις ένα ρολόι. Τι μάρκα είναι?
HB 9: Ακόμα κι αν σου πω δεν νομίζω ότι θα γνωρίζεις.
Ξ: Εκεί που έχω πάει για να αγοράσω ρολόγια εσύ δεν θα πας ούτε στον ύπνο σου (neg)
HB 9: Καλά εντάξει, μας έπεισες αγοράκι μου.

9)
Η photo που είσαι με το κόκκινο φόρεμα, μου θυμίζει μια διαφήμιση που είδα πρόσφατα σε περιοδικό.
(Καμία απάντηση)

10)
(Είχε βάλει στο προφίλ της "Θέλω έναν πρίγκιπα")
Δεν υπάρχουν πρίγκιπες εδώ και κάτι χρόνια, οπότε άδικα ψάχνεις.
(Καμία απάντηση)


Κάπως έτσι στέλνετε όλοι σας μηνύματα και χάνετε την ώρα σας στο Badoo. Άδικα όμως. Παίξτε καλύτερα με Facebook, άντε στη χειρότερη Hi5 που είναι πιο χύμα κατάσταση.

 Μετά από όλα αυτά, ας βγει καμιά ξενέρωτη να σχολιάσει μαλακίες άμα την παίρνει. Η πλάκα ξέρετε ποια είναι; Ότι μόλις δείτε διάσημο σε social network πέφτετε σαν τα κοράκια πάνω του, όπως πέφτουμε εμείς πάνω σας; Και φυσικά προτιμάτε να μείνετε αγάμητες αν δεν τα φτιάξετε μαζί του.

Άντε, περαστικά σας.

27 σχόλια:

  1. Έχεις ακούσει την θεωρία που λέει οτι η γυναικα αποφασίζει μέσα σε 6m sec αν θα πηδηχθεί μαζί σου ή οχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπορώ παρα να συμφωνήσω μαζί σου 100% ξενερωμένε.
    Αυτή είναι η αλήθεια.
    Εκείνο που δεν κατάλαβα ποτέ στις γκόμενες είναι το ότι, ενώ βάζουν ένα κάρο φωτο και ξέρουν ότι θα προκαλέσουν, γιατί δεν αντιδρούν έστω και αρνητικά σε αυτό; Οκ, δε γουστάρεις, αλλά δείξτο! Πες το! Μην είσαι έτσι απαθής!
    Αυτό είναι που με είχε κάνει να μην ασχολούμαι ακόμα και όταν ψαχνόμουν γιατί έχω σχέση εδώ και κάμποσα χρόνια.
    Έχω βρει αυτό που ψάχνω και δεν τρελένομαι με τη συμπεριφορά τους παρα μόνο έτσι για την περιέργεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μία είναι η αλήθεια, αν τους κάνεις (εμφανισιακά, οικονομικά) ό,τι βλακεία και να τους πεις θα απαντήσουν αν όχι δεν θα απαντήσουν ποτέ. Στο badoo δεν μπαίνουν να χαζέψουν όπως στο fb, έχουν συγκεκριμένο λόγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αν τους κάνουν οικονομικά πως θα το καταλάβουν ρε φίλε, θα τους δείξεις σε φωτογραφία το Ε9 σου;

      Διαγραφή
  4. να σου πω την αμαρτία μου σαν γυναίκα ούτε εγώ θα σε απαντούσα αν μου τα έστελνες αυτά.(και είναι μόνο αυτή όλη η συνομιλία)

    σε ήξερα και από χθες και μου μιλάς με αυτόν τον τόνο;;

    (Πλάκα έχει το fake profile. Το αληθινό που είναι? = δηλαδή σοβαρά..εσύ το κάνεις για neg αλλά είναι αρκετά προσβλητικό αν το σκεφτείς από την πλευρά αυτού που το ακούει..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως μόνιμη αναγνώστρια θα έπρεπε να καταλάβεις ότι πέρα από αυτές τις 10 συζητήσεις υπήρχαν άλλες ΤΡΙΠΛΑΣΙΕΣ οι οποίες ξεκινούσαν κάπως έτσι.

      "Καλησπέρα, τι κάνεις?
      (2/3 Καμία απάντηση , 1/3 Απαντούσε "Καλά" και σταματούσε εκεί).

      Τώρα τι έχεις να πεις? Προφανώς δεν είσαι άντρας οπότε είσαι... εκτός εκκλησίας.

      Διαγραφή
    2. αυτές αν και με επιφύλαξη γιατί πάλι δεν συμφωνώ 100% είναι.αυτές που δημοσιεύεις δεν νομίζω ότι μπορείς να το αποδείξεις με τους διαλόγους.

      δηλαδή σοβαρά.αν σου έλεγαν αυτό που σου είπα πάνω.(Πλάκα έχει το fake profile. Το αληθινό που είναι?) σου φαίνεται φυσιολογικό η άλλη να θέλει να σου πιάσει κουβέντα;την βρίζεις ουσιαστικά..

      Διαγραφή
  5. Είναι προφανές ότι οι περισσότερες γυναίκες μπαίνουν σε τέτοια site για να ανεβάσουν την αυτοπεποίθησή τους και τίποτα παραπάνω. Αλλά και εσείς ρε παιδιά με το να τους μιλάτε-πέφτετε (έστω και για πλάκα)φροντίζετε να τους την ανεβάζετε. Αφού ξέρετε πως έχει το πράγμα, γιατί επιμένετε να κάνετε τα ίδια λάθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όπως στα λέει και η jo.. έχεις τόσα άπειρα παραδείγματα λες και όμως δεν βλέπουμε ούτε ένα στο οποίο να πέφτεις σε ξενέρωτες. Εσύ είσαι ή ξενέρωτος στέλνοτας κάτι που θα της έχουν στείλει και άλλοι 1000 πριν από εσένα και οπότε μην αναρωτιέστε γιατί βαριόμαστε να απαντήσουμε και μένουμε απαθείς, ας γίνετε πρωτότυποι
    ή στέλνεις κάτι που ονομάζεις neg αλλά είναι προσβολές! Γιατί να σου απαντήσουν αφού γίνεσαι αγενής ή ξενέρωτος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ρώτησα τη jo και δεν απάντησες.

      Εχω στειλει αλλες 100 φορες "Καλησπερα" και δεν εχω λαβει καμια απαντηση. Κι ολα αυτα απο ενα ΚΑΝΟΝΙΚΟ προφιλ που υπο αλλες συνθήκες λόγω εμφάνισης, δουλειάς κτλ. θα έπρεπε να είχα έστω ενα "Γεια".

      Ναι θα γινουμε πρωτότυποι. Θα σας λέμε "Αντε και γαμησου" ας πουμε. Το neg ειναι πρωτοτυπια. Ας μου πεις εσυ τι θεωρεις πρωτοτυπο να το χρησιμοποιησω να δουμε τα αποτελεσματα.

      Η μαλλον ακομα καλυτερα, φτιαξε ενα αντρικο προφιλ που να εχει και γαμω τις εικονες και πηγαινε να την πεσεις σε γυναικες να δεις αμα θα παρεις απαντηση.

      Οταν προσγειωθεις στη Γη πες το μου και μενα.

      Διαγραφή
  7. @Eleni Tr

    Μου κάνει εντύπωση αυτή η απαίτηση της πρωτοτυπίας απ'την πρώτη κουβέντα που θα πρέπει να σου στείλει κάποιος.

    Δηλαδή, για να καταλάβω, θα κρίνεις ένα άτομο από το τί θα σου πει σαν πρώτη κουβέντα στο net, όταν μπορώ να ξεθάψω 7852390532908 ατάκες και να στις κάνω copy-paste για να τσιμπήσεις;
    Seriously;;;; ΣΥΝΕΛΘΕ!!

    Υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι άνδρες που ψάχνουν σοβαρά πράγματα, αλλά εσείς περιορίζεστε σε αυτό το βλακώδες φιλτράρισμα για να δικαιολογήσετε την ανεπάρκεια σας στο να συμπεριφερθείτε σωστά και ανάλογα στην προσέγγιση του άλλου.

    Αλλά βέβαια, στο net το μόνο που κυνηγάτε είναι επιβεβαίωση και τίποτ' άλλο.

    Ξέρουμε πολύ καλά την άποψη των περισσότερων γυναικών για τις γνωριμίες μέσω διαδικτύου.
    Τις θεωρείτε επικίνδυνες, χαζές, αφύσικες, ενώ παράλληλα διασπείρετε αμέτρητα προσωπικά σας δεδομένα που σας βάζουν σε μεγαλύτερο κίνδυνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Man τα είπες πολύ ωραία...σωστός.Αυτό και μόνο.Πολύ σωστός

      Διαγραφή
  8. Λέω απλά, ότι για να ασχοληθώ να απαντήσω σε ένα μήνυμα όταν λαμβάνω 10000 μηνύματα, πρέπει να είναι διαφορετικό. Αν δε σας αρέσει και βαριέστε, μην στέλνετε και μην περιμένετε απάντηση. Δε θα κρίνω κανένα άτομο από ένα μήνυμα ή τρία μηνύματα. Δε θα μπω και στη διαδικασία να ασχοληθώ όμως αν δε μου κινήσει την περιέργεια. Έτσι είναι τα πράγματα όμως, αν πιστεύετε ότι δεν αξίζει η ταλαιπωρία να είστε πρωτότυποι, κι εμείς πιστεύει ότι δεν αξίζει να απαντάμε σε 1000 μηνύματα που είναι ίδια και βαριόμαστε τη ζωή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα. Δεν λέμε να απαντάς σε 1000 μηνύματα.

      Αλλά αν σου στείλει κάποιος μήνυμα και δεις πως το προφίλ του είναι νορμάλ και το παλικάρι βλέπεται, εκεί δηλαδή θα το αφήσεις αναπάντητο;

      Γιατί κι εγώ αν δω ένα προφίλ με μια φαινομενικά χαζο-bimbo, μπορώ να προδικάσω το αποτέλεσμα και να πω "δε γαμείς, τσουλάκι δείχνει", αλλά ποτέ δεν θα μάθω αν όντως είναι τσουλάκι ή απλά πέφτω στην παγίδα του φαινομενικού, αν δεν στείλω μήνυμα.

      Κάπως έτσι πάει το πράγμα και για τις 2 πλευρές.

      Κι από προσωπική εμπειρία θα σου πω πως έχω φάει απόρριψη (εκτός νετ) για τύπους που έδειχναν "συμβατοί" στα standards της λεγάμενης, αλλά δεν θα μου κάνει καμία εντύπωση αν μετά από λίγο καιρό πέσει απ΄το ροζ συννεφάκι της η τύπισσα μόλις διαπιστώσει πως πέρα απ'τη συμβατότητα, παίζει ρόλο και η συμπεριφορά.

      Διαγραφή
  9. Διάβασες το μήνυμά μου ή τούμπα φράουλες?

    1)Ακόμα δεν μας είπες. Τι μήνυμα θέλεις να σου στείλει κάποιος? Εμένα ας πούμε στο Facebook αν ενδιαφέρεται κάποια θα μου άρεσε να μου πει "Ωραία μάτια έχεις" ή "Πολύ ωραία δουλειά κάνεις, σε θαυμάζω". Να μην είναι δηλαδή κανένα σαχλοκούδουνο.

    2)"Λέω απλά, ότι για να ασχοληθώ να απαντήσω σε ένα μήνυμα όταν λαμβάνω 10000 μηνύματα, πρέπει να είναι διαφορετικό."
    Αυτό ακριβώς αρκεί για να καταλάβουμε πως σκέφτεστε όλες. Δεν φταίτε εσείς γιατί προφανώς όποια έχει απλά ένα ωραίο σώμα και φάτσα από 6.5 και πάνω, ανεβάζει καυλωτικές photos με μαγιό και μετράει 1 comment/2 λεπτά. Δηλαδή αράζει με το φραπέ και ακούει το "ντίγκι-ντίγκι". Και καυλώνει πέρνωντας επιβεβαίωση.


    Αυτό δεν σας κάνει ξενέρωτες? Ναι σας κάνει. Άμα είστε σοβαρές, δείτε τα προφίλ όσων σας μιλάνε, αποφασίστε ποιος σας κάνει και βγείτε μαζί του. Αλλιώς σταματήστε να μαλακίζεστε. Η το κάνεις σωστά ή βούλωνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανεβάζει καυλωτικές photos με μαγιό και μετράει 1 comment/2 λεπτά. Δηλαδή αράζει με το φραπέ και ακούει το "ντίγκι-ντίγκι". Και καυλώνει πέρνωντας επιβεβαίωση.

      ΕΛΙΩΣΑ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ(φραπέ;;;φρέντο ή κανα περίεργο καινούργιο "τρέντυ" καφέ)

      Διαγραφή
    2. Μην τα παίρνεις αγόρι!!... κατι που θα μου δείξει ότι έχει προσέξει κάτι στο προφίλ μου ή σε μια φωτό μου και να το σχολιάσει με έξυπνο χιούμορ. Κάτι που θα δείξει ότι δε στέλνει το ίδιο μήνυμα καρμπόν σε όλες και ό,τι κάτσει

      Διαγραφή
    3. Σε τάπωσε και άρχισες τα αβαβα;Με τέτοια μυαλά που κουβαλάς θα δυστυχίσεις στην ζωή σου.Και δε μου λες ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ να σκεφτεί την υπερπρωτότυπη ατάκα για να του κάνεις την τιμή... να του ΜΙΛΗΣΕΙΣ; Τι λε ρε πριγκηπέσσα; Σοβαρά; Και εσύ ως αντάλλαγμα τι προσφέρεις; Το τρομερό σου επίπεδο, την πανεπιστημιακή σου μόρφωση ή την ακεραιότητα σου σαν χαρακτήρας; Για προσδιόρισε μας τον λόγο της ύπαρξης σου να γελάσουμε.

      Διαγραφή
    4. Φίλε έγραψες.... Respect.... Ρε ότι και να πούνε φθηνές δικαιολογίες θα είναι... Το μόνο που θα βλεπουνε είναι εσένα ΠΆΝΤΟΤΕ μπροστά τους..

      Διαγραφή
  10. μην χαλιέσαι κι εσυ, δεν καταλαβαίνεις οτι δεν θα σου απαντήσει ;
    για να έχει η κοπέλα 1000 μηνύματα, σημαίνει οτι έχει ανεβάσει φωτογραφίες που φαίνεται μουνάρα! είτε επειδή είναι είτε επειδή απλά είναι καλοτραβηγμένες! αν έμοιαζε με την Ελένη Λουκά δεν θα της μίλαγε κανείς! Οπότε αφου έχει πάρει τα 1000 μηνύματα (και παράλληλα την επιβεβαίωση που έψαχνε) βάζει μπροστά τη δικαιολογία της μη-πρωτοτυπίας!
    είναι εξάλλου εύκολη και κοινή δικαιολογία μετα το "σε βλέπω σαν φίλο" , "δεν έχω ξεπεράσει τον πρώην μου" και "έχω πολύ δουλειά αυτο τον καιρό"!!
    by the book που λένε και στο χωριό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και εγώ σας ξαναρωτώ:Γιατί επιμένετε να την πέφτετε σε τέτοιες γκόμενες που σκοπό τους έχουν να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους και τίποτα παραπάνω, πόσο μάλλον όταν ξέρετε ότι δεν πρόκειται να απαντήσουν ποτέ; Ρε μάγκες εμείς φταίμε τώρα μη λέμε μαλακίες, όταν την πέφτουμε ασύστολα σε όποια κυκλοφορεί και την κάνουμε να ψωνίζεται. Από εδώ και πέρα πέσιμο μόνο σε κοπέλες που δεν είναι ή δεν φαίνονται ψωνάρες και όχι όλη την ώρα. Δεν έχετε καταλάβει ακόμα ότι οι περισσότερες είναι αγάμητες και σε λίγα χρόνια θα μας παρακαλάνε να πάμε μαζί τους, αυτά άλλωστε δείχνουν και οι έρευνες.
    Παρεπιπτώντος, τα μάθατε για αυτήν από τη Νάξο που πήγε με το σκύλο της επειδή δεν έβρισκε άνδρα (μάλλον καμιά ξενέρωτη θα ήταν). Ε ρε γέλια που έχουμε να ρίξουμε σε λίγα χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1ον Αν δεν με πιστεύεις I don't care.

    2oν Το είπα σε γκόμενα που είχε ΜΙΑ photo και έμοιαζε για FAKE. Δεν το λέω σε όποια βρω.

    3ον (@jo και @Eleni Tr) Βασικά μη προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα. Δεν μπορώ να δημοσιεύσω screenshots (και να σβήσω έστω ονόματα) γιατί από τους διαλόγους θα καταλάβουν όλες ποιος είμαι και δεν έχω καμία όρεξη. Αλλά το 80% των διαλόγων μου είναι αφορμή που βρήκα από photos. Η συνέχεια είναι γνωστή. Ο διάλογος κάπου σταματούσε στα επόμενα 5 λεπτά.

    Ας βγει ένας να πει ότι έχει σκοράρει από Badoo. Βασικά ένας είχε βγει σε παλιά είδηση. Ένας στους...500? Δεν το σώνετε με την καμία όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγω για οσο ασχοληθηκα κανενα 3 μηνο δηλαδη, ειχα πολλες πιθανοτητες να παω για ραντεβου με το 5%. Βεβαια ηταν 3αρια εως 6αρια. Οι πανω του 6 το εκοβαν η στην καλυτερη απαντουσαν καθε 2 μερες. Αυτο που καταλαβα ειναι οτι ειχαν τοσες προτασεις ακομα κ οι μετριες που εχαναν την μπαλα κ επαιζαν random βασει εμφανισης κ τιποτα αλλο. Σκεψου δηλαδη να εχεις 100 προτασεις ανα,ημερα. Τι να φιλτραρεις κ τι να διαλεξεις...αν δεν εισαι και στο προφιλ κανενας γαματος χεστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγω για οσο ασχοληθηκα κανενα 3 μηνο δηλαδη, ειχα πολλες πιθανοτητες να παω για ραντεβου με το 5%. Βεβαια ηταν 3αρια εως 6αρια. Οι πανω του 6 το εκοβαν η στην καλυτερη απαντουσαν καθε 2 μερες. Αυτο που καταλαβα ειναι οτι ειχαν τοσες προτασεις ακομα κ οι μετριες που εχαναν την μπαλα κ επαιζαν random βασει εμφανισης κ τιποτα αλλο. Σκεψου δηλαδη να εχεις 100 προτασεις ανα,ημερα. Τι να φιλτραρεις κ τι να διαλεξεις...αν δεν εισαι και στο προφιλ κανενας γαματος χεστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. file tha sumfwnhsw sto oti oi kopeles thn exoun dei oles prigkipisses k se auto ftaime emeis fusika tosoi mounodouloi k tosa ligouria pou tous thn peftoun k meta autes nomizoun oti einai autes k kanenas allos entaksei, pera apo auto oi suzhthseis pou evales oti esteiles thn alhthia twra k xwris na se prosvalw htan malakismenes erwthseis mporeis apla na peis ena kalhspera ti kaneis k an apanthsei kalws an oxi sta paparia sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως φαίνεται ότι δεν έχεις μιλήσει ποτέ στο Badoo ετσι?
      Το άρθρο γράφτηκε μετά από έναν χρόνο NORMAL συζητήσεων και 6 μήνες με chat σαν τα παραπάνω.Τον ένα χρόνο normal ε απλά δεν απαντούσαν.Είναι προφανές.

      Διαγραφή
  16. Εχει δικιο ο συντακτης αμα στειλεις εστω ενα γεια εχεις 2 πιθανοτητες .. Η θα το διαβασει και θα σε γραψει στο μουνι της , η θα σου απαντησει με κατι αναλογο και θα τελιωσει εκει ο διαλογος .. Το κακο πλεον εχει παραγινει ακομα και με τις σαλουφες .. Εχει τυχει να στειλω σε σαλουφα και να εχω την ιδια απορριψη με το μοντελο και ειμαι αρκετα εμφανησιμος , φυσιολογικος.. Το badoo ειναι μεγιστη μαλακια στις 100 που εχω μιλησει μονο με μια εχω καταφερει να βγω η οποια προσωπο ειχε πολυ ωραιο αλλα απο εμφανιση ηταν λες και δουλευε πορτα σε κλαμπ.. Anyway οι περισσοτεροι εκει ειτε ζητανε επιβεβαιωση , ειτε ειναι τραβεστι ειτε γκειδες ειτε ατομα με διπολικη προσωποικοτητα και απειρα ψυχολογικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή