Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Δώσε μου 10 λεπτά!

(email αναγνώστη)

Τα συγχαρητήρια μου για το blog σου. Επιτέλους κάποιος ασχολήθηκε με
ένα θέμα που εώς τώρα ήταν ταμπού ακόμα και να αναφερθείς. Βασικά άμα
κάποιος άντρας τολμήσει να παραπονεθεί για την στάση που κρατάνε οι
περισσότερες γυναίκες σήμερα θα χαρακτηριστεί αυτόματα είτε gay είτε
αγάμητος και θα έχει χάσει το παιχνίδι από την αφετηρία. Έτσι λοιπόν
είναι καλό που μπορούμε να διαβάσουμε και να πούμε 2-3 πράγματα χωρίς
φόβο και πάθος, ακόμα και εάν δεν συμφωνούμε στο 100% με τα γραφόμενα
στο blog.

Ο λόγος που γράφω είναι για να παραθέσω κάποιες σκέψεις μου. Θα ήθελα
να γίνει κουβεντούλα πάνω σε αυτές, όμως θα παρακαλούσα να γίνουν τα
όποια σχόλια κόσμια (ακόμα και αυτά που έχουν σκοπό να με προγκήξουν)
και με σκοπό στο τέλος να γίνουμε όλοι λίγο σοφότεροι.

Δυο λόγια για εμένα. Ήδη έχω γράψει κάποια σχόλια με το ψευδώνυμο
"Περιπτεράς" (τυχαίο είναι). Στα 35 μου, έχω κάποιες εμπειρίες με
γυναίκες. Όμως είμαι από τους άτυχους που δεν είχαν ποτέ ούτε το
σούπερ αμάξι, ούτε τα πολλά λεφτά, ούτε την σούπερ δουλεία για να
πουλάω εύκολα μούρη. Κάτι που άλλωστε είναι εκτός της λογικής που
 κινούμε, καθώς μου αρέσει να είμαι ειλικρινής, είτε πρόκειται για
ερωτική, είτε πρόκειται για φιλική ή επαγγελματική σχέση.. Θεωρώ ότι
είμαι σχετικά εμφανίσιμος. Σίγουρα υπάρχουν πιο εμφανίσιμοι από εμένα,
αλλά άμα εξαιρέσεις 4-5 κιλά παραπάνω (αντί για 80 που είναι το
ιδανικό βάρος για εμένα είμαι 85), δεν έχω άλλο θέμα.

Το πρόβλημα για εμένα ξεκινάει από τα διάφορα στερεότυπα που κατά βάση
ότι δεν ισχύουν αλλά επηρεάζουν την συμπεριφορά όλων μας. Σύμφωνα με
αυτά λοιπόν ο άντρας πρέπει αν είναι σκληρός, να μην έχει αισθήματα,
 να μην πληγώνεται και ο ανδρισμός του επιβεβαιώνεται από το πόσες "έχει
πάρει". Φυσικά δεν έχει και το δικαίωμα στο να απογοητεύεται και να
 πληγώνεται. Αυτός όμως ο ορισμός είναι πολύ καλός για ένα ρομπότ όχι
όμως για έναν άνθρωπο.

Βγαίνεις λοιπόν σε ένα μπαράκι με σκοπό να διασκεδάσεις. Βλέπεις μια
που σου αρέσει και σε αντιμετωπίζει σαν σκουπίδι. Την αγνοείς και πας
 παρακάτω και στην δεύτερη τα ίδια. Έχεις μαζέψει καμιά δεκαριά
χυλόπιτες και όλες με άσχημο τρόπο και υπάρχει η απαίτηση να είσαι το
ίδιο εύθυμος και στην ενδέκατη προσπάθεια. Πιο λογικό μου φαίνεται να
πεις κάποια στιγμή "άι στο διάολο εσύ και ο γρύλος σου" (για όσους
θυμούνται το ανέκδοτο) και να αράξεις με την παρέα σου για να περάσεις
καλά. Κάπως έτσι βγαίνει το κλισέ "Δεν υπάρχουν πια άντρες", μιας και
 οι περισσότεροι έχουμε βαρεθεί να ενισχύουμε το εγώ της κάθε ξενέρωτης και
 να μας αντιμετωπίζουν με τον πλέον άσχημο τρόπο.

Φυσικά υπάρχουν και αρκετοί που είναι αναίσθητοι και δεν τους
ενδιαφέρει εάν πληγωθούν. Αυτοί λοιπόν θα κάτσουν να φάνε 99 χυλόπιτες
για να έχουν μια κατάκτηση. Αυτοί λοιπόν θα κερδίσουν το παιχνίδι.
Σκεφτείτε όμως το εξής απλό πράγμα. Έτσι όπως δεν τους ενδιαφέρει να
πληγωθούν, με το ίδιο ακριβώς τρόπο δεν τους ενδιαφέρει να πληγώσουν
τον άλλο. Στο τέλος της ημέρας, θα σας απατήσουν, θα σας δείρουν ή θα
σας παρατήσουν (ακόμα και εάν υπάρχει παιδί στην μέση) επειδή απλά
 βρήκαν ένα νεότερο πιπίνι. Έτσι λοιπόν βγαίνει ένα άλλο κλισέ "¨Όλοι
οι άντρες είναι γουρούνια". Όμως εσείς με την στάση σας έχετε ευθύνη.
Σήμερα το να είσαι "καλό παιδί" είναι μειονέκτημα στην αναζήτηση
 σχέσης. Αφού λοιπόν απορρίπτετε τα "καλά παιδιά" μην παραπονιέστε
όταν έρχεστε μπροστά στις συνέπειες των επιλογών σας.

 Για να μην παρεξηγούμαι, δεν θεωρώ υποχρεωμένη την γυναίκα που θα της
την πέσω να μου κάτσει. Θεωρώ όμως ότι δικαιούμαι το 10λεπτο για το
ποτό που θα της προσφέρω ώστε να πάρει μια εικόνα για το ποιος είμαι
και αντίστοιχα να διαμορφώσω και εγώ μια εικόνα. Φυσικά άμα δεν
γουστάρει, έχει το δικαίωμα να με απορρίψει αλλά τουλάχιστον ας το
κάνει με σωστό και ευγενικό τρόπο. Δεν νομίζω να υπάρχει λόγος να μου
διαλύσει το ηθικό, ειδικά από την στιγμή που την έχω πλησιάσει
σεβόμενος την προσωπικότητα της. Αλλά δυστυχώς οι περισσότερες
γουστάρετε να πείτε στην φίλη σας κάτι σαν: "Τον βλέπεις αυτόν,
 κούκλος μεν αλλά εγώ τον έφτυσα και τώρα κάθεται μόνος με το ποτό του.
Χα χα ο βλάκας"

Για ρίξτε μια ματιά γύρω σας. Μιλάνε διάφοροι ότι όλα αυτά είναι ένα
ψέμα και ότι υπάρχουν αρκετά ζευγαράκια. Το ότι εμείς παραπονούμαστε
 οφείλεται στο γεγονός ότι είμαστε μπάζα και απλά δεν μας κάθεται καμιά.
Ας μας εξηγήσουν λοιπόν πως στο καλό έχουν ξεφυτρώσει σαν τα μανιτάρια
ιστοσελίδες γνωριμιών αφού γενικά οι περισσότεροι βρίσκουν κάποια για
να κάνουν σχέση; Ας μας εξηγήσουν επίσης την πληθώρα γραφείων
γνωριμιών; Ας εξηγήσουν επίσης την νέα μόδα με ιστοσελίδες και όχι
μόνο, για μαθήματα του πως να ρίξεις μια γυναίκα; Καταντήσαμε το πιο
απλό και φυσικό πράγμα, το φλερτ, να το κάνουμε πυρηνική φυσική.

Το θέμα όμως είναι ότι οι Ελληνίδες κατά βάση θεωρούν ότι έχουν το
"χρυσό αιδοίο". Απαιτούν λοιπόν να τις πληρώσεις γερά για αυτό. Οπότε
ή βγάζεις πολλά λεφτά και αγοράζεις μια που σου γυάλισε ή μένεις
μπακούρι. Δεν είναι υποχρεωτικό να μιλάμε για πλούσιους, αυτοί είναι
 λίγοι. Άμα σήμερα έχεις ένα εισόδημα γύρω στο χιλιάρικο τον μήνα κάτι
 θα βρεις ότι και να είσαι, αλλιώς κλαυτά Χαράλαμπε.

Σε γενικές γραμμές αυτοί που θα κάνουν σχέση είναι είτε αναίσθητοι για
να ξεπεράσουν την πολλαπλή απόρριψη είτε λεφτάδες για να αγοράσουν
όποια θέλουν με ελάχιστες εξαιρέσεις όπου ένα "καλό παιδί" θα βρει
μια σωστή και τίμια γυναίκα. Με αυτόν τον τρόπο όμως δείτε ποιοι στο
τέλος θα γίνουν μπαμπάδες και αναρωτηθείτε τον λόγο που ο κόσμος μας
πάει από το κακό στο χειρότερο.

Για όλα αυτά έχω παραδείγματα από την ζωή μου. Ίσως αναφέρω κάποια σε
παρακάτω σχόλια, όμως το ζήτημα είναι να δούμε γενικά την κατάσταση
και όχι να περιγράψουμε τις εμπειρίες μας. Από την μεριά μου θα
συμβούλευα τα εξής. Πρώτον άμα κάποιος σε προσεγγίσει με σωστό τρόπο
να φερθείς και εσύ σωστά, ακόμα και εάν πρόκειται να τον απορρίψεις.
Μην τον στερήσεις από μια άλλη που μπορεί να τον γουστάρει αλλά αυτός
λόγω απογοήτευσης δεν θα την πλησιάσει. Επίσης άμα δεις κάποιον να σε
κοιτάει και σου αρέσει δεν είναι ντροπή να κάνεις εσύ το πρώτο βήμα,
έστω και με διακριτικό τρόπο. Ίσως να είναι θύμα των παραπάνω
περιστάσεων.

Τελειώνοντας, μια συμβουλή από την όποια πείρα έχω. Facebook, Badoo
και λοιπές ιστοσελίδες έχουν τον ρόλο τους αλλά σε καμιά περίπτωση δεν
 αντικαθιστούν την ανθρώπινη επαφή. Μην τα θεοποιείτε λοιπόν γιατί "the
truth is out there" :)

Πάντα φιλικά περιμένω σχόλια και παρατηρήσεις

15 σχόλια:

  1. Tha sumfonhsw me ta perissotera eidika meta apo shmerinh empeiria (kopela se magazi me koitaze kai me xanakoitaze kai otan phga na ths milisw mou gurise thn plath... lol).
    Alla taytoxrona oloi mas prepei na katalavoume oti oi kanones tou paixnidiou sthn ellada einai aytoi. Eite mas aresei eite oxi h tha kinhthoume guro apo to kuklwma h tha meinoume agamhtoi. Opote less bitching more action.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Τον βλέπεις αυτόν,
    κούκλος μεν αλλά εγώ τον έφτυσα και τώρα κάθεται μόνος με το ποτό του.
    Χα χα ο βλάκας"
    αυτο πως το συμπερανες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ σωστοs ο τυποs.Εγω πλεον τιs γραφω κανονικα ειδικα στα κλαμπακια και στιs καφετεριεs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην ξαναλέμε τα ίδια. Σας φτύνουν γιατί κάνετε μπαμ από μακριά ότι ψάχνετε απεγνωσμένα για γυναίκα!Δεν ξέρετε να μιλήσετε στις γυναίκες και γενικότερα βγάζετε κάτι το αρνητικό προς τα έξω. Άμα πλησιάσεις μια γυναίκα και της μιλήσεις περί ανέμων και υδάτων στην αρχή και στη συνέχεια τη ψιλοφλερτάρεις γιατί να σου φερθεί άσχημα δεν το καταλαβαίνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή ερώτηση! Ούτε εμείς έχουμε καταλάβει και όμως συμβαίνει. Ίσως επειδή έκανες εσύ το πρώτο βήμα πέφτεις κατευθείαν στην κατηγορία "λιγούρης" ή θεωρείσαι αυτόματα "υπό" ή η γυναίκα νιώθει αμέσως τόσο ανώτερη που συμπεριφέρεται σαν να μιλάει σε κανέναν ζητιάνο που παρακαλάει να την κεράσει...Μη με ρωτήσεις γιατί, μακάρι να ήξερα (δε νομίζω να υπάρχει λογική εξήγηση) αλλά επειδή τα έχω δει και ακούσει ο ίδιος (και απ'ότι φαίνεταi είμαστε αρκετοί...) έτσι είναι τα πράγματα.
    Συμφωνώ απόλυτα με τον Περιπτερά, τα είπε πολύ σωστά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πω ρε ευτυχώς που υπάρχουν και μπουρδέλα για να πηγαίνουνμε που και που

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. esei ekei stin ellada eiste poli tixeroi pou iparxoun kai mpourdella ego pou zo odo stin ameriki pou apagoreuetai to sex ti na po :((

      Διαγραφή
    2. Μήπως ζεις στην Αφρική κι έχεις πιει 5 κιλά μπάφο? Γιατί δεν στέκει αυτό που λες για την Αμερική.

      Διαγραφή
  7. @ Ανώνυμος 11:55
    Δεν το συμπέρανα, το παρατήρησα. Άμα τις ακούσεις να μιλάνε για όποιον τολμήσει να τις πλησιάσει, θα καταλάβεις

    @ Ανώνυμος 2:37
    Όπως είπε και ο Θάνος, αυτή είναι μια καλή ερώτηση. Άμα θελήσει καμιά γυναίκα, ίσως πάρουμε και καμιά απάντηση.

    Μην ξαναλέμε τα ίδια. Σας φτύνουν γιατί κάνετε μπαμ από μακριά ότι ψάχνετε απεγνωσμένα για γυναίκα!

    Δηλαδή είναι κακό να ψάχνεσαι; Άμα είσαι μόνος (ή μόνη αντίστοιχα), ο/η σύντροφος είναι βιολογική ΚΑΙ κοινωνική ανάγκη. Είναι σαν να μου λες ότι στις ταβέρνες δέχονται μόνο τους χορτάτους και όσοι δείχνουν πεινασμένοι τρώνε πόρτα.

    Δεν ξέρετε να μιλήσετε στις γυναίκες και γενικότερα βγάζετε κάτι το αρνητικό προς τα έξω. Άμα πλησιάσεις μια γυναίκα και της μιλήσεις περί ανέμων και υδάτων στην αρχή και στη συνέχεια τη ψιλοφλερτάρεις γιατί να σου φερθεί άσχημα δεν το καταλαβαίνω;

    Όπως είπα και πιο πάνω το πιο απλό και φυσικό πράγμα το κάναμε πυρηνική φυσική. Κατανοώ πως το να πω "Χαίρετε, να σε κεράσω ένα ποτό" κρύβει αισχρά σεξουαλικά υπονοούμενα, οπότε την επόμενη φορά θα την προσεγγίσω στο στυλ "Ποια η γνώμη σου για την παγκόσμια οικονομική κρίση;".

    Στο κάτω-κάτω, άμα είναι απλά θέμα "τακτικής", ας πουν οι γυναίκες με τι ατάκα θέλουν να τις προσεγγίσουμε. Είπαμε να γίνουμε λίγο σοφότεροι :)

    Για να εξηγούμαστε, δεν κατακρίνω την απόρριψη. Άλλωστε δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλες. Την κακή συμπεριφορά κατακρίνω.

    ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ

    ΥΓ
    Φίλε συντάκτη, έφτιαξα openID αλλά δεν με αφήνει να στείλω το σχόλιο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. exei xa8ei stis meres mas o kalos tropos tora pate san mlks kai lete malskies se emas alla to paizetai ka hstoria merikes fores............................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. stin apopanw:

    to elliniko mou*i einai 99.9% istoria kai 0.1% ousia gi' auto ase tis malakies oti oi antres to paizoun istoria otan kaneis to idio. o kalos tropos pige peripato giati den katalavaineis ap' auta, 8rasos kai prosvoles goustareis.

    ki esu filos min 3anakeraseis poto xalas tin piatsa gege?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιαυτο ολοι ασχολουνται με τα τσατ και τα σαιτ. Ανεξοδα, βλεπουν τι τους αρεσει, (μεσα στο σκοτος των κλαμπ-μπαρ ολες φαινονται σουπερ) επιλεγουν μιλάνε και αν δεν κάτσει πανε παρακάτω. Χωρις διαλυμένο ηθικό απο τερτιπια γυναικών. Ειμαι στη κατηγορία νορμαλ ατομου εμφανισιμου, χωρις πολλα λεφτά, με ενα γλυκο αμαγι οπως το χαρακητριζουν καποιες κοπελες το swift, χα χα:P και οχι μερσεντες, και φυσικά δνε πουλάω μουρη.Δεν με ενοιαζε ποτέ. Δεν κυνηγούσα ποτέ, δεν εκανα καμάκι ποτε σ εκλαμπ, οπότε δεν εχω φαει χυλοπιτες τετοιυ ειδους. Οι γνωριμίες μου ηταν μεσω πολλων τυχαιων παραγόντων και μεσω ιντερνετ και μεσω φιλων κ.τ.λ Πάντως εγω τη κοπελα μου τη γνωρισα ως πωλήτρια μιλουσαμε ωρα για θεμα που την ενδιεφερε, και παιχτηκε ωραιο σκηνικο, θυμηθηκα παλιες καλες εποχες με τηλεφωνο που το εγραφες σε χαρτακι στα μυστικα, και εγινε το κονε. Ισως παιζει ρολο και το μερος. Φιλε μου πιστευω περα απο το τροπο παιζει ρόλο και το αν θα πιασεις κουβεντα σε ενα καταστημα π.χ Εκει δνε περιμενει οτι θα την προσεγγισεις. Μπορει να την ξαφνιασεις. Στο κλαμπ ολες ειναι πισω απο τα αναχωματα και περιμενουν..(σχεδον ολες). αυτα.. παω να φαω πρωινο πεινασα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Της γκόμενες της τρώει ο μπήχτης, ο μπλαμπλάς και ο τολμηρός, αλλιώς σε κάνουν ταρίφα και καληνυχτάκια χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαβαζα με ενδιαφοερον το αρθρο σου φιλε, μπορω να πω οτι σε πολλα εχεις δικιο αλλα σε ορισμενα εισαι εκτος, οπως το θεμα του μισθου, εγω ας πουμε ποτε μου δεν εβγαζα σε δουλεια ενα χιλιαρικο, δηλ πρεπει να γαμιομουνα στην υπερωρια και αν, τωρα αυτο δεν εχει σχεση με το τι κανεις με τις γυναικες, εκτος και αν γυναικες ενοεις μονο τις πολυ μουναρες και γενικοτερα τις ψωνισμενες που σε σκαναρουν απο πανω μεχρι κατω σε ολα, δηλ εμφανιση, αμαξι, λεφτα κλπ, γιατι πως να το κανουμε αφου μπορει να τα χει γιατι να μην τα εχει και αυτα ετσι δεν ειναι? απο εκει και περα κοπελες υπαρχουν να βρεις να κανεις και σχεση και το οτιδηποτε, απλα ριξτε και λιγο τα στανταρ σας, προσεξτε που κινηστε, με ποιες πατε και μιλατε, αν πρωτα σε κοζαρει η αλλη η οχι, γιατι ενταξει και μενα αν μου ρθει μια στο ξαφνικο και δεν μου αρεσει ας πουμε και μου λεει και μπουρδες ε ναι θα ξενερωσω, οποτε δεν θεωρω οτι ειναι και τοσο ψωνισμενες μιας και εχω γνωρισει μια χαρα κοπελες eξω χωρις να με σνομπαρουν ουτε τιποτα, ενοειται οτι μου χουν συμβει και τα ακυρα, και κατι τελευταιο θελω να το πω αυτο γιατι το ακουω συνεχεια με το καμακι, ειστε λαθος τελειως, οποιος δοκιμαζει την τυχη του επειδη γουσταρει να γνωρισει παει να πει οτι ειναι αναισθητος? αυτα ειναι μαλακιες, μη μασατε και καλα παιδια θα μαστε και θα χωνομαστε και μεσα σε ολα και αν δε γουσταρει δεν πειραζει παμε στην επομενη, ετσι ειναι ρε παιδια, πρεπει να μαστε κυνηγοι τελος! και τις γυναικες τεσπα εδω στην Ελλαδα μην τις συγκρινετε συνεχεια με τις ξενες, και μην τις μισητε και τοσο, υπαρχουν μια χαρα κοριτσια εδω περα, θελει ψαξιμο ομως, ετσι και αλλιως οι μαλακες ειναι παντα πλειοψηφια, αυτο ισχυει και για τις γυναικες, και ανοιχτε και κανα βιβλιαρακι να ξεστραβωθειτε λιγο, να μαθετε να μιλατε, το εκτιμουν πολυ αυτο, ορισμενες πολυ περισσοτερο απο τα φραγκα πιστεψτε με, και ενοειται φυσικα, το κελεπουρι για να το πετυχεις πρεπει να χεις πολυ τυχη και να ξερεις τι θελεις πανω απ ολα, οποτε ξεκαθαριστε και καποια πραγματα μεσα σας, τεσπα περα απο την αυτοκριτικη εγω αυτο που εχω να πω μονο για τις κοπελες εδω περα ειναι οτι θα μπορουσαν να προσεχουν το σωματακι τους λιγο περισσοτερο αυτο, κατα τα αλλα ειναι πολυ ωραιες οι περισσοτερες, αυτα τα ολιγα, να εισθε καλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πες τα ρε Περιπτερά.....Θα μας τη βγούνε κιόλας από πάνω όταν εμείς έχουμε την κάθε καλή πρόθεση να αναζητήσουμε μια καλή γνωριμία....Αλλά έτσι είναι...Όσα δε φτάνει η αλεπού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή