Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020

Γκόμενα θεωρία συνωμοσίας/τρομολάγνος κατά νέα τάξης πραγμάτων


Με μεγαλύτερη σχέση τον ένα χρόνο.

Είναι Μάρτιος, τρώμε το lockdown και τα κρούσματα κορωνοϊού αυξάνονται. Τότε πιάνω κουβέντα με μια γκόμενα μέσω Facebook, η οποία έμενε σε νησί. Ήθελε να κατέβει Αθήνα για δουλειά και να μείνει μόνιμα.

Η τύπισσα πίστευε σε όλες αυτές τις θεωρίες περί νέας τάξης πραγμάτων, ότι ο κορωνοϊός είναι ένα ψέμα, ότι θέλουν να μας κλείσουν μέσα με το ζόρι γιατί μετά θα μας ελέγχουν πλήρως, ότι θα μας βάλουν νέες ταυτότητες με τσιπάκι και θα τσεκάρουν το ιατρικό ιστορικό μας, ότι ο Γέροντας Παϊσιος θα βγει αληθινός και η Τουρκία θα καταρρεύσει, μέχρι και ότι το Internet θα κλείσει για 3 μέρες και θα βγαίνει ο Τραμπ στην τηλεόραση να κάνει διάγγελμα!

Μιλούσαμε μέσω chat και βιντεοκλήσεων. Η γκόμενα ήταν 27-28, μελαχρινή, με ωραίο πρόσωπο και στυλ. Γύρω στο HB 8.25.  Εν τω μεταξύ η μεγαλύτερή της σχέση ήταν ένας χρόνος. Σε κάποια φάση όταν είδε ότι εγώ δεν πιστεύω σε τέτοιες μαλακίες με θεωρίες συνωμοσίας έκοψε την επικοινωνία.

Την είχα φίλη στο Facebook και την έβγαλα όταν δεν απάντησε στο τελευταίο μήνυμα. Fast forward τώρα και το καλοκαίρι κατεβαίνει Αθήνα. Την είδα που ανέβασε story στο Instagram σε beach cafe/bar της παραλιακής, οπότε της στέλνω "Καλά κατέβηκες Αθήνα και δεν είπες τίποτα? Τσκ, τσκ. Τραγική!" (neg) Με τα πολλά το neg έπιασε και η γκόμενα πήγε να δικαιολογηθεί σε φάση "Χίλια συγγνώμη, εκείνη την περίοδο ήμουν σε περίεργη φάση και πίστεψα άδικα όλη αυτή τη θεωρία συνομωσίας γιατί μου έκαναν πλύση εγκεφάλου οι συγγενείς μου" και χίλιες δυο παπαριές.

Με τα πολλά κανονίζουμε και βγαίνουμε παραλιακή σε ένα beach restaurant. Τρώμε, πίνουμε, κερνάω τα πάντα όλα και στο εστιατόριο επειδή είχε ωραία ατμόσφαιρα αρχίζει το φλερτάκι.
HB 8.25: Όταν με κοιτάς με αυτά τα μάτια...
Ξ: Α ναι? Τι, λιώνεις?
HB 8.25: Έλα σταμάτα (λέει και κοιτάει πίσω της).
(Κάνω κίνηση ότι πλησιάζω προς αυτή, προκειμένου να την φιλήσω και τραβιέται)
HB 8.25: Να ξέρεις...πρέπει να σου πω κάτι. Έγινε κάπως ξαφνικά όλο αυτό και δεν το είχα προγραμματίσει.
Ξ: Δεν πειράζει, τα καλύτερα δεν προγραμματίζονται.
HB 8.25: Ναι όμως τα δεδομένα άλλαξαν το τελευταίο 24ωρο.
Ξ: Α, οκ, βγήκες χθες και πέρασες καλά υποθέτω.
HB 8.25: Εεεμ οκ. Δεν ήθελα να το θέσω έτσι. Αλλά τέλος πάντων...
Ξ: Ε καταλαβαίνω. Ε εντάξει αν έχεις κάτι μην πω στη μέση. Πέρνα καλά και στο μέλλον το βλέπουμε αν θα ξανακανονίσουμε.
HB 8.25: Όχι, όχι, δεν κατάλαβες. Δεν έχω σχέση!
Ξ: Anyway μας μπέρδεψες!
HB 8.25: Τέλος πάντων, είμαι ελεύθερη. Είμαι διαθέσιμη, πως το λένε...τέλος πάντων...ας μην το συζητήσουμε άλλο

Έτσι εξηγούνταν και οι άπειρες photos που ανέβαζε στο Instagram σε διάφορα ωραία μέρη της Αθήνας και στις οποίες ήταν μόνη της. Μάλιστα δεν έχει αυτοκίνητο και δεν πήγαινε καν συγκοινωνία εκεί. Τεσπά, μετά το φαγητό πάμε βόλτα παραλία. Εκεί λοιπόν έφτασα στο σημείο να της πιάνω μέχρι χεράκι και μπουτάρες αλλά όταν ερχόταν η ώρα του φιλιού έκανε πίσω, με προφάσεις "Βιάζεσαι" κτλ. Τελικά με τα πολλά φτάνουμε στο παρασύνθημα και μου λέει.

HB 8.25: Γενικά θέλω τον χρόνο μου και είμαι σε περίεργη φάση.
Ξ: Εγώ από την άλλη τουλάχιστον είμαι ηθικός και ξέρω τι θέλω. Δεν βγήκαμε φιλικά, μιλούσαμε τόσο καιρό online με κάμερα κτλ. Πρώτα εξαφανίστηκες και έχεις μια κίτρινη κάρτα. Δεύτερον, ενώ είναι να βγούμε, μία μέρα πριν ρίχνεις ένα one-night stand ή φάση...ε εντάξει...κι εγώ έχω ένα fuck buddy αλλά μόνο όταν είμαι ελεύθερος. Όταν κάνω σχέση το ξεκόβω.
(Εκεί ΣΚΑΛΩΣΕ και γούρλωσε τα μάτια της!)
HB 8.25: One-night stand? Δεν έκανα κάτι τέτοιο! Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες τι ακριβώς. Και τι Fuck buddy? Καλά είναι δυνατόν να βγαίνουμε έξω και να μου λες τέτοιο πράγμα?
(Όλα αυτά ενώ φεύγαμε περπατώντας για να την πάω σπίτι)
Ξ: ΧΑΧΑΧΑ! Καλά είσαι σοβαρή; Δηλαδή εσύ χθες βγήκες με άλλον ενώ είναι να βγούμε σήμερα και σε πείραξε το fuck buddy μου? Κοίτα, εγώ ξεκαθάρισα ότι ψάχνω για σοβαρή σχέση. Από εκεί και πέρα οι άντρες έχουμε και κάποιες ορμές και πρέπει να τις εκτωνόνουμε. Όταν έχω σοβαρή σχέση δεν κερατώνω και δεν κάνω μαλακίες. Απλά την κάνω πέρα την συγκεκριμένη και δεν της μιλάω καν.
HB 8.25: Καλά από που είναι αυτή και τα ανέχεται όλα αυτά;
Ξ: Χαχα, ξένη είναι.
HB 8.25: Από ποια χώρα;
Ξ: Χαχα. Ζηλεύεις βλέπω. Δεν σου λέω.
HB 8.25: Τέλος πάντων. (έχουμε φτάσει στο σπίτι της) Ξέρεις δεν είμαι σε φάση να κάνω κάτι. Απλά βγαινω και περνάω καλά. Τώρα μόλις ήρθα σε νέα πόλη, θέλω να την γνωρίσω, να φλερτάρω και μέχρι εκεί.
Ξ: Εντάξει μωρέ, δεκτό. Οπότε αν κατέβω ποτέ από την περιοχή σου θα σου στείλω να κανονίζουμε φιλικά με παρέες.

Την ψιλοφτύνω, μου στέλνει αυτή μετά από λίγες μέρες και της λέω "Οι προθέσεις μου είναι ξεκάθαρες όπως θα κατάλαβες. Ποτέ δεν είπα ότι βγαίνουμε φιλικά. Anyway, αν ξαναβγώ προς τα μέρη σου, θα κανονίσουμε.".
Τελικά μια Παρασκευή 2 εβδομάδες μετά της λέω "Αύριο θα έρθω με ένα φίλο προς την περιοχή σου, άμα μπορείς και ψήνεσαι πέρνα". Έτσι βγήκαμε εγώ, ο φίλος και αυτή. Είπα του φίλου μου άμα θέλει να χωθεί, η γκόμενα φυσικά δεν ψηνόταν. Την αφήνουμε σπίτι.

Μία εβδομάδα μετά της προτείνω να πάμε για μπάνιο Κυριακή. Καθότι δεν έχει αυτοκίνητο θεωρώ ότι θα τσίμπαγε, ειδικά αν είχε βγει με τον καληνυχτάκια της μία μέρα πριν (θα καταλάβετε γιατί και ο άλλος ήταν καληνυχτάκιας). Πάμε για μπάνιο και εκεί στη θάλασσα ερχόμαστε πιο κοντά. Πάω να της πιάσω το χεράκι, κάνει να φύγει. Ακολουθεί ένα ναζιάρικο κυνηγητό μέχρι έξω στην παραλία ώσπου την πιάνω και την φιλάω. Η γκόμενα περιττό να πω ότι είχε κωλάρα και βυζάρες! Από εκεί και πέρα ενώ έπεφτε φουλ χούφτωμα στις μπουτάρες της στο φιλί δεν καθότανε. Άντε να έκατσε δύο φορές να την φιλήσω για καμιά δεκαριά δευτερόλεπτα και μέχρι εκεί.

Στο τέλος της λέω "Κοίταξε επειδή σε βλέπω και ψιλοζορίζεσαι, αν είναι να ξαναβγούμε θα πρέπει να ξέρω ότι θα το πάμε ένα level πιο πάνω και να χτίσουμε κάτι. Αν είναι να τα κάνεις με το ζόρι...δεν είναι κι ότι καλύτερο. Αν το αποφασίσεις μιλάμε". Η γκόμενα δεν θυμάμαι τι είπε φεύγοντας, πάντως από τότε δεν έχουμε ξαναμιλήσει. Κατά τα άλλα από τότε ανέβασε μερικές ακόμη φωτογραφίες στο Instagram, στις οποίες ο καληνυχτάκιας έκανε καλά την δουλειά του. Τώρα έχει να ανεβάσει από τις αρχές του μήνα, άρα υποθέτουμε ότι ξύπνησε και αυτός όταν κατάλαβε ότι δεν έχει κοκό.

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΕΡΑΣΤΕΣ! Συνεχίστε να είστε ΑΓΑΜΗΤΕΣ μέχρι τα γεράματα!

1 σχόλιο:

  1. Προ πενταετίας ενθυμούμαι κορασίδα ετών 31 με την οποία τραβιόμουν περί τους 4 μήνες βαριά. Μια από τα ίδια στο φιλί. Ήθελε χρόνο και τα συναφή. Εννοείται την έκανα. Χρόνια μετά την συναντάω με δυο παλικάρια σε ένα φαγάδικο. Προφανώς φιλικά. Εγώ συνοδευόμενος από την γυναίκα που παντρεύομαι. Εννοείται απαξίωσα. Έτσι θέλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή