Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Διακοπές 2017: Pickup σε γαλλίδα και χυλόπιτες από αγγλίδες


Εξωγήινοι είμαστε;

Ξεκινάω το report των διακοπών και σας έχω ιστορίες τις οποίες θα διαβάσετε και δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας. Πάμε λοιπόν.

Στις διακοπές πήγα σε νησί που είχε ένα μέρος όπου μαζεύονται πολλοί τουρίστες. Κάποια μαγαζιά ήταν Βρετανικά οπότε χώθηκα φουλ. Το πρόβλημα βέβαια ήταν ότι είχε πάρα πολλά πιτσιρίκια. "Δε γαμιέται; Θα μεθύσουνε, θα κουτουπώσουμε" σκέφτομαι. "Ελεύθερος είμαι, τι έχω να χάσω;"

Εκεί λοιπόν έπεσα στη μεγαλύτερη απογοήτευση. Επέλεξα clubs, τα οποία ήτανε...σκέτες μάντρες. Οι Βρετανίδες πιτσιρίκες με το που τους μιλούσες και τις άνοιγες έστω με situational opener, γυρνούσαν το κεφάλι ή συνέχιζαν να κοιτάνε όπου κοιτάνε χωρίς ΚΑΝ να σου απαντάνε! Ναι, σωστά ακούσατε! Ήταν χειρότερες και από τις ελληνίδες! 0 δευτερόλεπτα στο σετ μάγκες μου!

Πολύ απλά όταν ένα 18χρονο ή 19χρονο δει τύπο να έχει πατήσει τα 30, να μην είναι Άγγλος και να τις πλησιάζει, θα αδιαφορήσουν. Πηγαίνουν εκεί προφανώς για να φασωθούν/πηδηχτούν με Άγγλο, κατά προτίμηση από άλλη πόλη ώστε να μην το μάθει ποτέ κανείς.

Ακολουθούν μερικοί "διάλογοι" στα αγγλικά μεταφρασμένοι στα ελληνικά, με situational opener:
- Πως και μόνη σου σήμερα στο μπαρ;
- ....

- Τώρα αυτό που φοράς είναι και καλά το στέμα σου; (neg, είχε κάτι τέτοιο στο κεφάλι)
- Ναι.
- Από που είσαι;
- Αγγλία (και γυρνάει να χορέψει πάλι με την φίλη της).

Για να μην τα πολυλογώ, οι διάλογοι ήταν μονολεκτικοί και δεν έχει νόημα να τους γράψω όλους. Συμβουλή: Να αποφεύγετε μέρη με πιτσιρίκια τουρίστες, εκτός κι αν είστε μέχρι 21. Δεν γαμιούνται. Τουλάχιστον με τόσα σετάκια που άνοιξα αυτό είδα. Ούτε μισό βλέμμα, τίποτα.

Κουβέντα με γαλλίδα HB 7.5
Είναι στην παραλία ένα τίμιο λαϊκό κοράσιο, ξανθιά γαλλίδα, με ωραίο σώμα και με κοιτάζει. Φοράει καπέλο, βάζει και το χέρι από πάνω την ώρα που κοιτάει για να μην πέφτει ο ήλιος πάνω της και συνεχίζει να κοζάρει. 15 δευτερόλεπτα, μετά γυρνάει από την άλλη, 20 δευτερόλεπτα ξαναγυρνάει από την άλλη, 30 δεύτερα...δεν ξαναγυρνάει από την άλλη...ΣΟΥ 'ΡΧΟΜΑΙ!

Δίπλα της καθότανε μία κυρία 38άρα. Λέω στην κυρία πρώτα
Ξ: Η κοπέλα πίσω κόρη σας είναι;
38άρα: Όχι...καλέ για τόσο μεγάλη με κάνεις; (neg χωρίς να το καταλάβω)

Πάω στην ξανθιά...με situational opener.
(Ακολουθεί διάλογος στα αγγλικά μεταφρασμένος στα ελληνικά)
Ξ: Μόλις ρώτησα την κυρία αν είσαι κόρη της, γιατί ήσασταν δίπλα-δίπλα.
HB 7.5: Εγώ; Όχι, είμαι άλλωστε πιο ξανθιά (χαμογελάει).
Ξ: Από Γαλλία είσαι;
HB 7.5: Ναι, που το κατάλαβες;
Ξ: Ε φαίνεται από την προφορά! Πόσο καιρό θα κάτσεις (στο νησί).
HB 7.5: Μέχρι τέλος Αυγούστου. Δουλεύω σεζόν στο (τάδε ξενοδοχείο).
Ξ: Πως και έτσι;
HB 7.5: Ε σπουδάζω τουριστικά και κάνω την πρακτική μου. Ανάμεσα σε Μεξικό και Ελλάδα, επέλεξα Ελλάδα.
Ξ: Και πως και μόνη στην παραλία; Έχεις παρέα γενικά στο νησί;
HB 7.5: Είμαι με άλλη μια κοπέλα από Γαλλία στο δωμάτιο και δουλεύουμε με βάρδιες. Δύο μέρες πρωί ή μία, δύο μέρες απόγευμα η άλλη και μετά εναλλάξ. Εσύ;
Ξ: Είμαι με ένα φίλο μου στο νησί, με φιλοξενεί, έχει μια βίλα λίγα χιλιόμετρα από εδώ.
HB 7.5: Και με τι ασχολείσαι;

(Της λέω, μετά με ρωτάει για την δουλειά μου, πιάνουμε κουβέντα κάποια εξτρά λεπτά. Μετά η κουβέντα πηγαίνει για το νησί, για τον τουρισμό κτλ. Ύστερα για το τι μουσική ακούει ο καθένας και πάει λέγοντας. Για να μην τα πολυλογώ, μπήκα σε comfort για πλάκα και μιλάγαμε για ΜΙΑ ώρα. Δεν της έκανα cold reading, ούτε έκανα kino, ούτε χρησιμοποίησα εργαλεία attraction, ήμουν κάπως...μουδιασμένος. Από τα πρώτα σετάκια που άνοιξα. Τεσπά μπορεί να μην βοηθούσε και το HB7.5. ΕΜΠ1 όμως. Τιμητικά, έτσι για το Vive la france. Στο τέλος...)

Ξ: Πότε δουλεύεις πρωί;
7.5: Σήμερα ήταν η 2η ημέρα και αύριο είμαι απόγευμα.
Ξ: Οπότε σήμερα είναι μια καλή ευκαιρία να γνωριστούμε. Θα περάσω το βράδυ να σε πάρω με το αυτοκίνητο να πάμε κέντρο για ποτό. (σ.σ. η παραλία με το ξενοδοχείο όπου δούλευε ήταν έξω από την πόλη)
HB 7.5: Σήμερα επειδή θα φύγει μια φίλη μας και θα την αποχαιρετήσουμε έχουμε ήδη κανονίσει να βγούμε όλες μαζί.
Ξ: Αύριο τι ώρα σχολάς;
HB 7.5: Κατά τις 22:30.
Ξ: Οκ, ότι πρέπει για βραδινό ποτό, μιας και την άλλη μέρα θα είσαι πάλι απόγευμα.
HB 7.5: Οκ, ναι, ας κανονίσουμε.
Ξ: Πες μου το Facebook σου και θα σε κάνω add (σκέφτομαι όοοχι καριολάκι, δεν θα σου δώσω εγώ Facebook για να πάρω τ'@@ μου, θα μου πεις το δικό σου).

Μου το λέει το Facebook. Ε, ακόμα με κάνει.

Pickup: Failed
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου