Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Στολές και σχέσεις


[Email του αναγνώστη Chloe Dream]

Είναι γνωστό ότι αρκετοί από εμάς θεωρούμε ότι οι στολές μπορούν να συμβάλλουν στο να μείνει "ζεστή" μια σχέση.

Όπως έχω γράψει σε παλιότερο κείμενό μου η φίλη μου με κρατά ευτυχισμένο (και πιστό) με το να είναι γλυκιά, τρυφερή, περιποιητική και να ντύνεται με χαρά με την γιαπωνέζικη στολή που λατρεύω.

Σας παραθέτω άλλα δύο παραδείγματα που μια στολή "θερμαίνει" μια σχέση:
1)Η κοπέλα του ξαδέρφου μου ντύνεται hot nurse όταν της το ζητά και αυτός έχει μάτια μόνο γι' αυτήν.
2)Ένας συνάδελφός μου πρόσφατα ξεκίνησε μια σχέση με μια γυναίκα με μεγάλο στήθος αλλά και αρκετά παραπάνω κιλά. Τι λατρεύει σ' αυτήν; Είναι πολύ καλή μαζί του και δέχεται με χαρά να βάζει κορσέ και να ντύνεται όπως αρκετά Oktoberfest girls.

Εσάς ποια στολή σας αρέσει; Η κοπέλα σας δέχεται να τη βάλει ή αρνείται με πείσμα;


(Στείλτε τα emails σας προς δημοσίευση στο ksenerotes@gmail.com).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου