Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Email προς τις ξενέρωτες γυναίκες της Ελλάδας

[Email του αναγνώστη Bourne]

Αγαπητές Ελληνίδες.

Γράφω εκ μέρους όλων αυτών που απογοητευτεί και ξενερώσει με την πάρτη σας. Είμαι σε αρκετά νεαρή ηλικία που δεν έχω πετύχει προσωπικά μια σχέση μεγάλης διάρκειας ποτέ μου γιατί είμαι διαφορετικός από τον κάγκουρα, κλαρινογαμπρό, πλούσιο, το κακό παιδί, τον μορφονιό και ούτε το καθεξής, με σνομπάρατε, κοροϊδεύατε και λέγατε στις "κολλητές" σας τα χειρότερα λόγια και το ακόμη χειρότερο να υπερασπίζετε αυτά τα κάκιστα λόγια που λέτε για κάποιον που δεν το γνωρίσατε εις βαθύτερα σαν άνθρωπο και χαρακτήρα.
"Γιατί τα λές αυτά"; θέλετε να ρωτήσετε σας έχω μια απάντηση.
Επειδή η μανούλα σας,τα ΜΜΕ και οι "κολλητές" σας έκαναν πλύση εγκεφάλου όταν ήσασταν κοριτσάκια με τα εξής επιχειρήματα:

- Βρές έναν ηλίθιο πλούσιο να παντρευτείς και να αποκατασταθείς λέει η μανούλα.
- Δεν κάνει για σένα αυτός επειδή δεν έχει καλή δουλειά και είναι παράξενος. άλλο επιχείρημα στην ενήλικη ζωή σας.
- Είναι περίεργος και βλάκας ο τάδε μη του κάνεις παρέα λέει η κολλητούλα σου.
- Δεν ταιριάζετε καθόλου από διαφορετικό κόσμο είστε και οι δυο.
- Ο τάδε διάσημος της showbiz είναι ο καλύτερος εραστής και περιζήτητος εργένης λέει η κουτσομπολίστικη εκπομπή στην τηλεόραση, "αχ τι ωραίος άντρας είναι αυτός μακάρι να ήταν έτσι ο σύντροφός μου" αντριδράτε .
- "Θα σε πάω ταξίδι στο Παρίσι φέτος και του χρόνου πάμε στη Νέα Υόρκη." λέει ο πρωταγωνιστής της ταινίας." Το μεγαλύτερο όνειρο της ζωή μου είναι αυτό.

Αυτά είναι κάποια από τα πολύ βασικά επιχειρήματα που σας δίνουν οι τρεις παράγοντες στην παιδική και εφηβική σας ηλικία. Πάμε τώρα στην ενήλικη ζωή όπου όταν ενταχθείτε στην κοινωνία με τους παραπάνω παράγοντες αρχίζετε τα εξής:
Ρίχνετε άκυρο στον καθένα που σας την πέφτει επειδή έχει κάποιο ελάττωμα ή δεν είναι στα γούστα σας που στο τελικό αποτέλεσμα τα παίρνετε πολύ πάνω σας, επειδή σας δίνουν αξία με τα κομπλιμέντα που λέει ο καθένας και τα βλέμματα που τραβάτε πάνω σας άμα είστε πολύ όμορφη ή ντυμένη ίδια με την παλλακίδα του δρόμου.

Τα φτιάχνετε με έναν άντρα που έκανε πολλές προσπάθειες και με το σπαθί του να σας κατακτήσει και με την πάροδο του χρόνου τον γνωρίζετε καλύτερα και αρχίζετε να βλέπετε τα ελατωματά του και αρχίζετε να απογοητεύεσθε και ξεκινάτε την αναζήτηση του επόμενου αντικαταστάτη στη θέση αυτού που βρίσκεται μέσω Διαδικτύου ή μέσω παρεών και όταν τον βρίσκετε ψάχνετε κατάλληλη ευκαιρία να πείτε την μαγική ατάκα σας "είσαι καλό παιδί αλλά δεν κάνω για σένα θα βρεθεί η κατάλληλη για σένα."

Πάμε στην περίπτωση που ο σύντροφός σας, σας ζητά να χωρίσετε επειδή έχει στην κυριολεξία ξενερώσει με την πάρτη σας επειδή δεν του δίνετε σημασία πια, προσπαθεί να σας βοηθήσει στο πρόβλημα σας αλλά αρνήστε την βοήθεια του, δεν σκέφτεστε το κοινό μέλλον σας και θέλετε να περάσετε καλά εκείνη την στιγμή (καλοπέραση), φοβάστε τη δέσμευση επειδή σας στερεί τη ζωή που κάνετε (θέλω να κάνω τη ζωή μου με δυο λόγια), έλλειψη πρωτοβουλίας πρέπει να τα λύσει όλα ο σύντροφός σας γιατί θεωρείται ο Θεός που έχει όλες τις λύσεις.
Οι ανασφάλειες σας ρωτάτε συνέχεια τον σύντροφό σας για το παραμικρό πράγμα για να πάρετε επιβεβαίωση, άβυσσος η ψυχή της γυναίκας λέει η παροιμία και όμως ισχύει δεν ξέρετε πραγματικά τι θέλετε στη ζωή σας, η συμπεριφορά σας είναι ένα μοντέρνο πρόβλημα που συμπεριφέρεστε σαν τους άντρες και έχετε τι γλώσσα του νταλικέρη.
"Γιατί έχω μαλακομαγνήτη; , όλοι οι άντρες είναι γουρούνια είναι από τις πιο συνηθισμένες εκφράσεις σας και ιδού η απάντηση σας άμα είστε αντιπαθητικές απ;o το πρώτο κιόλας καιρό μην ψάχνετε απαντήσεις στις ερωτήσεις σας
Θα σας πω πρόσφατο γεγονός με μια γυναίκα στην ηλικία μου που γνώρισα είχε χωρίσει μετά από κάποιο διάστημα και της είπα άμα θέλει να βγούμε έξω για να γνωριστούμε καλύτερα η απάντηση που έλαβα "Κάνω αποχή από τους άντρες", μετά από κάποιους  μήνες ο ξάδερφος της μου είπε στο άκυρο:
"Η ξαδέρφη μου δεν πάει καλά."
"Γιατί;"
"Γιατί μου είπε μια φορά (αχ που είναι αυτός ο (τάδε) να πλακωθούμε;).
"Ο.τι 'να ναι."

Εν κατακλείδι πιο είναι το αποτέλεσμα σας να κατηγορείτε τις ξένες γυναίκες που κλέβουν τους άντρες σας, 7 στις 10 ηλικίας 25-34 να είστε ελεύθερες,  ζηλεύετε αυτές που έχουν σχέση με έναν άντρα και είναι ευτυχισμένες, μου θυμίζετε μια ταινία όπου η (πρωταγωνίστρια) νυμφομανής γυναίκα γύρω στα 30 ζηλεύει τις γυναίκες που έχουν φυσιολογική ζωή σε σχέση με αυτήν. Άμα θέλετε να γίνει κάτι σωστό στη ζωή σας πάρτε πρωτοβουλίες.


(Στείλτε τα emails σας στο ksenerotes@gmail.com).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου