Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Έχετε στραβομάρα όλες?

Πάω σε ένα κέντρο τελευταία και εκεί βλέπω συχνά μια 24άρα ξανθιά, σκέτο τούμπανο. Σωματάρα μοντέλου, προσωπάρα, χειλάρες, tatoo πίσω στον κώλο και όλα τα συναφή. Για να μην το πολυλογώ είναι καλούπι σκέτο. Αυτή λοιπόν είναι παντρεμένη με έναν (κρατηθείτε) 35+, χοντρό 120 κιλά και βάλε, με αραιά μαλλιά και εμφάνιση γύφτου.

Και ρωτάω εγώ: Στραβομάρα έχεις κορίτσι μου;

Δηλαδή δεν βρέθηκε μία φίλη σου ή έστω το σόι σου (μέσα) να σου πει "Που πήγες και τον βρήκες αυτόν τον πατσαβούρη"; Θα μου πείτε "Εσείς οι άντρες όλο την εμφάνιση σκέφτεστε". Για κάτσε ρε κοπελιά, εσύ που με διαβάζεις, αφού δεν παίζει ρόλο η εμφάνιση θα τα έφτιαχνες με τον Πάγκαλο ας πούμε που δεν χωράει να περάσει ούτε από την πόρτα της Βουλής; Και μη μου πεις ότι είναι μεγάλος σε ηλικία γιατί άνετα σου βάζω τον Clooney δίπλα. Η τον Νικοπολίδη (για να αντιπαραθέσω μια greek version).

Γιατί στους άντρες δεν συμβαίνει κάτι αντίστοιχο; Δηλαδή ένας με εμφάνιση Σάκη Ρουβά να κυκλοφορεί π.χ. με μια Άση Μπήλιου; Δεν θα συμβεί. Γιατί ο άντρας είναι έξυπνος και ξέρει ότι δεν είναι μαλάκας να κάτσει με την φάλαινα. Δεν θα του σηκώνεται εξάλλου. Αφού λοιπόν εμείς δεν είμαστε τόσο μαλάκες, εσείς οι γυναίκες που έχετε και το δικαίωμα να επιλέγετε (γιατί αν είστε ωραίες έχετε όποιον ελεύθερο θέλετε) γιατί κάνετε τέτοιες μαλακίες; Όσα κι αν μπορεί να προσφέρει αυτός ο ρινόκερος, δεν θα υπάρχουν άλλα 2 εκατομμύρια άντρες να είναι πιο όμορφοι και πιο σωστοί από αυτόν;

Η λέξη "Ξεκόλλα" δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο της γυναίκας. Όλη η μαλακία στο μεγαλείο της.

Και μετά από όλα αυτά, μετά είναι να κάθεσαι και να απορείς. Να λες "Ειμαι ωραιος, έχω καλή δουλειά, έχω χιούμορ, τι γίνεται και είμαι μπουκάλα;" Δηλαδή πραγματικά τι σκατά έχουνε πάθει όλες και δεν βρίσκεται μία της προκοπής; Η ακόμα χειρότερα γιατί να βλέπεις αυτούς τους χοντρομπαλάδες να χτυπάνε τέτοιο γκομενέτο κι εσύ στην απ' έξω; "Πίσω πίσω στην εξώστη στριμωχτά" που έλεγε και το άσμα; Εμείς στο πηγάδι κατουρήσαμε;

Οχι ρε παιδιά, δεν έχουνε στραβομάρα. Εθελοτυφλούνε! Δηλαδή όποια είναι εύκολη και ξέρει τι θέλει πάει και τα φτιάχνει με όποιον να 'ναι (κακάσχημος ή κούκλος) και καλά κάνει. Αλλά όποια είναι ξενέρωτη όμως θα κάνει όλα τα παρακάτω:
- Θα κάτσει μόνη της κάνα χρόνο και βάλε "για να ηρεμήσει".
- Θα μείνει κολλημένη με τον πρώην της και θα συνεχίσει να μιλάει μαζί του (είτε είναι αυτός που την ξεπαρθένιασε είτε όχι, δεν έχει να κάνει).
- Θα μείνει "αφοσιωμένη στη σχολή της" και "θα πηγαίνει διακοπές με τις φίλες της". Κοινώς αγάμητη ψωνάρα.
- Θα πρίξει τ'@@ όποιου βγει ραντεβού γιατί ο επόμενος "ήταν σκάρτος". Μέχρι που μετά από 3-4 ραντεβού ο άλλος θα τα πάρει και θα εξαφανιστεί.
- Θα προφασιστεί κανέναν άκυρο λόγο του στυλ "Περνάω άσχημη φάση, δεν έχω δουλειά" οπότε θα βγαίνει λιγότερο, θα κοιτάξει να την βολέψει κάποιος (άρα θα πρέπει να είναι ελεύθερη) κτλ.

Καταλήγουμε λοιπόν σε κάτι που βλέπουμε μία στο τόσο και γελάμε. Ότι άμα κολλήσει μία με κάποιον τότε πάει, έληξε. Τυφλώνεται και δεν βλέπει τίποτα άλλο. Η στραβομάρα σε όλο της το μεγαλείο. Δεν πειράζει κορίτσι μου, κάτσε με τον μαλάκα. Καλοκαιράκι έρχεται κι από τουρίστριες ΝΑ.

18 σχόλια:

  1. Αδερφέ, παρέλειψες ένα σημαντικό -κατ'εμέ- στοιχείο!
    Μήπως ο 35άρης με εμφάνιση γύφτου κλπ οδηγά κανένα Cayenne? Μήπως έχει 7 πιστωτικές με όρια που τείνουν στο +άπειρο? Γιατί παρόμοια περιστατικά έχουμε δει ουκ ολίγα! Εάν τα κιλά του μεταφράζονται σε χιλιάδες ευρώ εισοδήματος και η γύφτικη υπόσταση του κρύβεται πίσω από το μεγάλο Ε9 του, η κοπέλα τον ερωτεύτηκε! Που το παράξενο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σωστος ο απο πανω! γκομενα υπερτουμπανη και με σχεση ==> ΛΕΦΤΑ. το αν ειναι ωραιος ο αλλος δεν εχει να κανει. απλα οσο ασχημος ειναι κανεις τοσο πιο ακριβα θα του κοστισει η "αγαπη" και απ οτι φαινεται ο συγκεκριμενος που αναφερεις μαλλον δεν θα ξερει ουτε ο ιδιος τι εχει απο φραγκα...η γκομενα ομως σιγουρα ξερει με ποιον εχει να κανει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. re paidia(kai sorry pou grafo greeklish..)an boresete na mu apadisete authn thn erotish tha eiste theoi:gti oi gomenes grafoun sta 12 upoanaptikta paparia tous tous gomenous pou tous ferode kala kai omorfa(kati san ton prigipa Ben apo thn Barbie alla se afrago sinithos version)kai pane kai kolane se autous pou tis ftinoune kai tis ferode san fuskotes koukles tou sex KAI MONO alla meta paraponioude OTI OLOI OI ADRES EINAI GURUNIA???!!!
    Ysterografo:oses exo rotisei oute kan oi idies den borun na mu apadisun se auto...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε φίλε εάν ο δίπλα της ήταν "σωστός" θα έβγαινες να το σχολιάσεις; Εάν η κοπελιά δεν έχει πρόβλημα εσένα τι σε κόφτει; Εσύ θα ήσουν εις θέση να τη γλεντήσεις την κοπέλα; Μήπως ρε σπόρε ζηλεύεις που δεν τα έχεις για να την βγάλεις ούτε μια βόλτα; Τέλος 35 χρονών δεν είναι γέρος, μην τρελαθούμε κιόλας.... Κάτι σαν κι εσένα κάνουν τα γκομενάκια ξενέρωτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το μόνο που συμφωνώ με τον παραπάνω ανώνυμο είναι το ότι 35 δεν είσαι γέρος, γιατί τόσο είμαι :)

    Το μόνο που διαφωνώ με τον συντάκτη είναι το κόλλημα του με τις 35άρες. Σήμερα, με τόσες κρέμες, ινστιτούτα διατροφή κλπ αρκετές 35+ όχι μόνο δεν είναι μπάζα αλλά βάζουν κάτω αρκετές 20άρες, συν το γεγονός ότι κατά κανόνα ξέρουν τι θέλουν σε αντίθεση με τις πιτσιρίκες. Φυσικά υπάρχουν και μπάζα αλλά αυτές μπάζα ήταν και στα 20.

    Το θέμα είναι ότι ο φίλος συντάκτης πέτυχε φλέβα χρυσού. Άμα σε παραξένεψε το γεγονός ότι 24χρόνη είναι με 35χρόνο να δω τι θα έκανες άμα έβλεπες 24χρόνη με 55χρόνο!!! Από τους γύρω μου, ελάχιστες είναι οι σχέσεις μεταξύ συνομηλίκων ή με διαφορά εώς 5 χρόνια. Αντίθετα συνήθως ο άντρας είναι 20+ χρόνια μεγαλύτερος. Παράδειγμα που ξέρουμε όλοι, η 34χρόνη με τον Ζαχόπουλο. Δεν το έκανε για να διοριστεί απλά έκανε γεώτρηση για να ανακαλύψει τον πλούσιο εσωτερικό του κόσμο. Μιλάμε για λεφτά αισθήματα.

    Και νε βρε φίλε, εγώ θα ζήλευα. Οι 55χρόνοι έχουν κάνει την ζωή τους και αντί να μεγαλώσουν τα παιδιά τους, πάιζουν με τα πίπίνια. Στην ηλικία μας και μικρότεροι για να βρούμε γκόμενα πρέπει
    α)Να έχουμε την τύχη του Γκάστονε ή
    β)Εμφάνιση και άνεση Μπραντ πιτ ή
    γ)Πάρα πολλά λεφτά

    Τελειώνοντας κάτι για τις γυναίκες. Απο όλες σας μου αρέσει περισσότερο η Αντζελίνα Τζολί αλλά μιας και τα έχει βρει με τον Μπραντ Πιτ βολεύομαι με κάποια άπω εσάς. Γιατί δεν κάνετε το ίδιο;

    Συγνώμη για το πολύ μακροσκελές μήνυμά

    Περιπτεράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ συντάκτη συμφωνώ οτι υπάρχουν κοπέλες/γυναίκες που είναι μαζί με κάποιον μόνο κ μόνο για το χρήμα, όμως αντίστοιχα υπάρχουν και κοπέλες που δεν ενδιαφέρονται για τη τσέπη κάποιου, αλλά για άλλα ουσιαστικότερα πράγματα. Και φυσικά αυτό δεν έχει να κάνει με την εξωτερική εμφάνιση της κοπέλας, (οτι δηλαδή όσο λιγότερο εμφανίσιμη είναι μια κοπέλα τόσο δεν ψάχνει φράγκα αλλά αισθήματα). Το να είναι μια κοπέλα πολύ όμορφη κατά γενική ομολογία και να μην μπορεί να βρεί ΕΝΑΝ σωστό άνθρωπο να κάνει σχέση θεωρείται τόσο απίθανο? Και όμως δεν είναι, τουλάχιστον απο προσωπική εμπειρία εγώ αυτό πιστεύω.. (και όχι, δεν είμαι ψωνάρα). Στο σημείο που διαφωνώ κάθετα είναι στο ότι "Γιατί στους άντρες δεν συμβαίνει κάτι αντίστοιχο; Δηλαδή ένας με εμφάνιση Σάκη Ρουβά να κυκλοφορεί π.χ. με μια Άση Μπήλιου; Δεν θα συμβεί" Ξέρεις πόσες τέτοιες σχέσεις έχω δεί εγώ? Ας μην αναφερθώ περισσότερο γιατί δεν έχει νόημα. Εγώ μάλλον ζώ σε παράλληλο σύμπαν, δεν εξηγείται διαφορετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ""Καταλήγουμε λοιπόν σε κάτι που βλέπουμε μία στο τόσο και γελάμε. Ότι άμα κολλήσει μία με κάποιον τότε πάει, έληξε. Τυφλώνεται και δεν βλέπει τίποτα άλλο. Η στραβομάρα σε όλο της το μεγαλείο. ""

    αχαχαχαχα!!!!ας γελάσω!!!είναι τυχαίο το ότι οι τελευταίοι 2-3 γκόμενοι που έχω γνωρίσει έχουν κόλλημα με τις πρώην και έχουν υψώσει τείχη;;
    κι εγώ έχω απωθημένα με πρώην,αλλά δεν κλείνομαι στον εαυτό μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι. Μόνο που από την στιγμή που εσείς "ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ" όποιον θέλετε, δεν δικαιολογήστε. Ο άντρας που μπορεί να κάτσει χρόνια με το πουλί στο χέρι χωρίς να τον επιλέξει κάποια δικαιολογείται.

    Φιλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. διαφωνώ.δηλαδή εσύ όταν βλέπεις μια ωραία γκόμενα σε ένα μπαρ, περιμένεις να δεις αν σε κοιτάει για να πας να την φλερτάρεις;;δεν νομίζω ότι οι περισσότεροι κάνουν έτσι.Ένα παράδειγμα που μου έτυχε φέτος:μου την έχει πέσει κάποιος σε κλαμπ χωρίς καν εγώ να τον έχω προσέξει και όταν σκάει να μου μιλήσει,μετά από λίγο μου λέει:"παρατήρησα που με κοιτούσες!!" :S

    κ στην τελική γιατί κράζεις τις γυναίκες που δεν γουστάρουν να κάνουν σεξ επειδή πληγώθηκαν και τώρα ξαφνικά ο άντρας που κάθεται με το πουλί στο χέρι "δικαιολογείται";;δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό.

    Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επιλέγετε και εσείς,όχι μόνο εμείς.Μην τρελαθούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ανύνυμος των 7:32
    Ναι είναι τόσο απίθανο! Προφανώς σε μια πολύ όμορφη την πέφτουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ άντρες σε μια μέρα. Μην μου πεις ότι απο τους χιλιάδες συνολικά άντρες που την πέφτουν (άμεσα ή έμμεσα) δεν είναι ΕΝΑΣ σωστός; Μήπως δεν δίνει(ς) αρκετές ευκαιρίες; Θα σου θυμήσω ένα από τα πιο σοφά ρητά μας: Ή στραβός είν' ο γιαλός, η στραβά αρμενίζουμε. Αν τώρα θες τη γνώμη μου, ο γιαλός μια χαρά είναι… Καιρός να κοιτάξετε τον καθρέφτη, ξαναλέω, οι χιλιάδες ανδρών δεν μπορεί να είναι όλοι μαλάκες! Ο μαλακομαγνιτης είναι αποκύιμα της φαντασιας σας και η προσπάθεια να πείσετε τις φίλες σας και κυρίως τους εαυτούς σας ότι δεν φταίτε εσεις. Μήπως (ξαναλέω) δεν δίνεις ευκαιρίες σε άλλους; Μήπως δεν είσαι υποφερτή σε άντρα για πάνω απο 2 μήνες; Σου έχω μια συμβουλή: Κόψε τις παπαριές περι μαλακομαγνίτη, κάνε την αυτοκριτική σου, διάβασε όλο αυτο το μπλογκ και ξανα κάνε την αυτοκριτική σου. Με ειληκρίνεια. Καν'τη μόνη σου, γιατι μπροστά σε άλλες πάλι ψέματα θα πεις, ενώ μόνη σου έχεις λιγότερες πιθανότητες να πεις αρχιδιές. Και μόνη σου το πιθανότερο είναι να πεις ψέματα γιατί δεν μπορεις να δεχτείς ότι σε ένα μεγάλο βαθμό εσύ φταις, αλλά κάνε τη σωστή αυτοκριτική σου νωρίς, γιατί θα την κάνεις ούτως ή άλλως κάποτε (μετά τα 35) αλλά θα ει´ναι αργά… σου παραθέτω ένα μπλογκ το οποίο σου συστήνω να ξεκοκαλίσεις: ksenerotes.blogspot.com. Έτσι για να μπεις για τα καλά στο phych του άντρα. Τέλος σου υπενθιμήζω: Αυτοκριτική, "ή στραβός ειν' ο γιαλός η στραβά αρμενίζουμε.

    ΥΓ. Πιθανόν να αργήσω να απαντήσω ή να μην απαντήσω σε νεο δικό σου σχολιο γιατί ίσως να μην το δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλησπερα....να παραθεσω και εγω την γνωμη μου για αυτο το post...ειναι γεγονος οτι παρα πολλες γυναικες επιλεγουν εναν ανδρα αναλογα με τον τραπεζικο του λογαριασμο...βλεπουμε παρα πολλες γυναικες να επιλεγουν οχι πολυ εμφναισιμους ανδρες και μενουν μαζι τους...τυχαινει και δεν το λεω ψωνιστικα(να ειμαι ωραιος, να ντυνομαι πολθ ομορφα) και να μην εχω κοπελα...πας να πλησιασεις γυναικες κ το παιζουν με τουπε η γυρναν και λενε ελεος..και λες τι ζητανε ρε γμτ? εχει καταντησει το να πλησιαζει κανεις fαce2fαce αφυσικο και το internet( facebook k.a) το φυσικο...οι γυναικες ζητανε πολλα πραγματα λεφτα lfestyle κοινωνικο στατους και κατα τα αλλα ειναι συναισθηματικες οι γυναικες....ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΣΤΑ @@ ΖΗΤΟΥΝ ....διωχνουν ανδρες που ειναι ωραιοι που τους πλησιαζουν ωραια και ευγενικα και μετα λενε που πηγαν οι ανδρες...ΔΕΝ ΜΕ Γ@@@ΤΕ ΛΕΩ ΕΓΩ...

    και να απαντησω και στην ερωτηση του φιλου με τα καλα παιδια...φιλε τα καλα παιδια δεν ειναι προκληση...δνε ειναι οτι επιλεγουν τα κακα παιδια..ειναι επειδη τα κακα παιδια βγαζουν καποια ελκυστικα χαρακτηριστικα( δεν τους ενδιαφερει η γνωμη των γυναικων),θα προσβαλλουν μια γυναικα αν κανει κατι λαθος,δεν κανει τα χατηρια τους σε αντιθεση με ενα καλο παιδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα..επειδή βρίσκομαι σε χώρο όπου το 95% των γυναικών ψάχνουν για κάτι ανάλογο του παραδείγματος, να σας απαντήσω σ'αυτό το ζήτημα.Δεν ισχύει οτι οι γκόμενες δεν ξέρουν τι διάολο θέλουν,αντιθέτως οι γυναίκες από την φύση τους είναι survivors.Ψάχνουν δηλαδή σιγουριά,ασφάλεια,άνεση,ευκολία και κατ'επέκταση πολυτέλεια κλπ..Όλα αυτά μπορεί να τους τα δώσει ένας φραγκάτος,με την διαφορά όμως οτι αν αυτός είναι νέος και ωραίος δεν θα νιώθουν ασφαλής και σίγουρες ,αφού 100% αυτός θα πηδάει άλλες.Επίσης όταν ο άντρας είναι νέος,ωραίος και πλούσιος τότε πολύ απλά οι γκόμενες δεν έχουν κάτι που να υπερτερούν απέναντι του...αντιθέτως όταν αυτός είναι πιο μεγάλος και μπάζο εκτός οτι εξισώνονται στη σχέση,ουσιαστικά θεωρούν οτι γίνεται μία ανταλλαγή της ομορφιάς και της νεότητας τους με τα φράγκα του μαλάκα!Έχω ακούσει άπειρες φορές την απάντηση από γκόμενα ,οτι εγώ του προσφέρω τα νιάτα μου και την ομορφιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. και εμενα με κυνηγουσε ενασ γκαρακιοζης τα ειχε ολλα ητανε φραγκατος καθε μερα δωρα λουλουδια αλλα δν ενιωθα κατι για αυτν μια μερα ειχε τραβηξει φωτο δικες μου πολλυ πρωσοπικες καταλαβαινετε και με απειλουσε οτι αμα δν κανω κατι μαζι του της φωτο μου θα της ανεβαζε στο διαδυκτιο τι να κανω ειπα θα ενδωσω 55 χρονον ο πουστης πειτε μου εσεις τη αποψη εχετε............................δν ητανε αδικο ολλο αυτο......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εννοείται και πρέπει πάντα να προσέχουμε τις προσωπικές φωτογραφίες, άντρες και γυναίκες.

    Τελικά αφού ξεκόψατε, στο τέλος τις ανέβασε? Αν θέλεις στείλε μας κανένα link στο email (πλάκα κάνω εννοείται!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αμα απειλουσαν εσας με αυτο τν τροπο τι θα κανατε δεν της ανεβασε πηρε αυτο που ηθελε και ολλα καλα ο ξεφτιλας...................του εκανα μυνηση για τα πρωσοπικα δεδομενα μου και τωρα με κυνηγαει απειλωντας...........................ο μαλακας αλλα τι να παει να πει οτι ητανε σαν να πηγε με την κορη του για ηλικια μηλαμεεεεεε....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νούμερα...Μασήστε...Μασήστε γιατί μόνο σε αυτό ειδικεύεστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ....Το σημαντικότερο παίδες ! το παραλείψετε , το SEX....! Να γαμας και να χάνεται η άλλη!
    Συμπέρασμα .... άντρας άσχημος , απλειτος, κάνγκουρας, ή γύφτος κτλ ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο σε άσχημο ....και ειναι με μουνάρα και όλα τα άρα (γυναικάρα- βύζαρα...) δίπλα του ....ή τον έχει μεγάλο κοινός ειναι πουτσαράς ή ειναι πλούσιος !
    Όλα τα αλλά ειναι εικασίες για κατανάλωση περί "πόλεμος των φίλων "

    ΑπάντησηΔιαγραφή