Δευτέρα 1 Απριλίου 2024

Γνωρίσαμε Ελληνοαυστραλέζα με φίλο και έδωσα ασίστ για να γαμήσει


Στο εξής στο blog θα αρχίσω να ανεβάζω πιο συχνά, αλλά θα το πάω σταδιακά, δηλαδή ένα άρθρο το μήνα, μετά ανά 3 εβδομάδες, μετά ανά 2 εβδομάδες κτλ.

Κάναμε βόλτα με ένα φίλο στο κέντρο της Αθήνας και σε μία πλατεία πετύχαμε μία Ελληνοαυστραλέζα. Ήταν μόνη της και είχε έναν Αφρικανό στα 5-6 μέτρα απόσταση. Θεωρήσαμε ότι αν δεν της χωνόμασταν τότε θα της χωνότανε αυτός.

Εμφανισιακά μιλάμε για ένα τίμιο HB 7.5 - 8, λίγο κοντή, με γλυκό πρόσωπο και κωλάρα.

Καθώς περνούσαμε από μπροστά της κάρφωσε το βλέμμα της κατά πάνω μας. Τότε εγώ κάνω την κλασική πουστιά: "Μπορείς να μας βγάλεις μία φωτογραφία?" και της δίνω το κινητό μου. Ηταν γιορτινές ημέρες τότε οπότε είχαμε την δικαιολογία. Σε άλλες περιπτώσεις μπορείτε να πείτε το ίδιο αν υπάρχει ένα αξιοθέατο.

Την ρωτήσαμε πως και μόνη και μας απάντησε με σπαστά ελληνικά ότι είναι Ελληνοαυστραλέζα και ήρθε για λίγες ημέρες. Πιάσαμε την κουβέντα. Είχα 10 χρόνια διαφορά από αυτήν, ο φίλος μου στην ηλικία της. Με το που είπε ότι είναι του καλλιτεχνικού χώρου, δηλαδή τραγουδίστρια, ηθοποιός σε θέατρο κτλ. άρχισαν να εμφανίζονται τα red flags πάνω από το κεφάλι της. Παράλληλα, ο φίλος καθότι πιο ενθουσιασμένος και με λιγότερες εμπειρίες από μένα, της έπιανε πιο πολύ την κουβέντα, αυτή τον είδε ότι έπαιρνε πρωτοβουλίες κι ότι γούσταρε περισσότερο, ενώ εγώ σε κάποια φάση έπιανα την κουβέντα...με το κινητό μου.

Η γκόμενα είχε έρθει για διακοπές κάτι μέρες, που τελικά έγιναν μήνας. Το σκεφτόταν να μείνει ή να φύγει αλλά είδε την κρίση και φρίκαρε. Ο φίλος μου οικονομικά σίγουρα δεν θα μπορούσε να της προσφέρει ασφάλεια, σε αντίθεση με μένα. Αλλά anyway. Σημασία έχει ότι σε μερικές ημέρες θα έφευγε.

Με τα πολλά το έπαιξα έξυπνα για χάρη του φίλου και είπα ότι την επόμενη μέρα έχω δουλειά και "θα σας αφήσω". Έμειναν λίγα λεπτά ακόμη στην πλατεία και ο φίλος μου την γύρισε σπίτι...αλλά ανέβηκε πάνω σπίτι της και της έριξε 2 γαμήσια.

Την επόμενη μέρα...μαντέψτε...η γκόμενα εξαφανισμένη στα μηνύματα. Κλασικά αυτός είχε πάρει μόνο το Instagram. Ε και μετά γύρισε στην Αυστραλία.

Για το αν έχασα ή όχι κάτι σε περίπτωση που την πετύχαινα μόνος μου, η γκόμενα ήταν ξεκάθαρα ΟΦΑ (Όπου Φυσάει ο Άνεμος) και δεν θα μπορούσε κάποιος να κάνει κάτι σοβαρό μαζί της. Πάντως ο φίλος ξεχαρμάνιασε οπότε χάρηκα που βοήθησα. Bros before hoes.

Θυμίζω το μεγάλο άρθρο επιστροφής μου "Νάρκισσος: Το μεγαλύτερο cock-teaser όλων των εποχών!" που πρέπει όλοι να διαβάσετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου