Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018

Οι γυναίκες να μάθετε να την πέφτετε στους άντρες!



[Email του αναγνώστη KS]

Δείτε εδώ τι μου είπε μια φίλη μου:

"Οι γυναίκες πρέπει να κάνουν κίνηση και να φλερτάρουν όπως οι άντρες! Εγώ με αυτόν που είμαι του την έπεσα στο άσχετο. Πήγα να πάρω καφέ, τον είδα και άκουσα την φωνή του αρχικά και μου άρεσε. Τον ρώτησα απλά τι ώρα είναι γύρισε και με κοίταξε και είχε ωραία καστανά μάτια. Ζαλίστηκα πολύ, μου είπε την ώρα και ξαναγύρισε μπροστά! Πήγα και εγώ έγραψα το όνομα μου και το τηλεφωνο μου σε ένα χαρτάκι τον ρωτησα στα ισια αν ειναι δεσμευμενος, μου ειπε οχι (ξαφνιαστηκε) και του ειπα οτι περιμενω να μου τηλεφωνησει. Δεν μιλησε με πηρε ομως το ιδιο βραδυ.

Βγηκαμε την επομενη μερα.Τωρα ειμαστε δυο χρονια μαζι και μπορει να λεει στην παρεα του οτι του την επεσα αλλα δεν με νοιαζει!Γιατι αν δεν του ειχα μιλησει θα ειχε φυγει και δεν θα τον ξαναβλεπα.Σιγα που θα τον αφηνα να μου φυγει. Ας μαθετε λοιπον να κανετε κι εσεις κινηση οχι μονο οι αντρες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου