Παρασκευή 13 Απριλίου 2018

Ρωσίδα βίζιτα φασώνεται και γαμιέται για λεφτά


 
[Email του αναγνώστη DonK]

Γεια χαρά συναγωνιστές.

Ξενερωμένε θα σου στείλω ένα σκηνικό που έγινε κι αν θες το δημοσιεύεις. Έχουμε στην παρέα με ρωσίδα...φίλη...που λέει ο λόγος, ξανθό μαλλί με ωραίες βυζάρες. Την γνωρίσαμε κατά τύχη σε μπαρ και πιάσαμε κουβέντα με την παρέα μου. Ήταν με μια φίλη της επίσης ρωσίδα μελαχρινή και εξίσου καλό μουνί. Του 8 οι γκόμενες αλλά παιζει καπου στα 35.

Λοιπόν τις κάναμε add και βγήκαμε ξανά. Ο ενας φιλος μου που έπαιξε wingman φάσωσε την ρωσίδα την ξανθιά. Η τύπισσα όταν βγήκανε για ποτό του ζήτησε για δώρο...κινητό! Άκου ρε μαλάκα ακόμα δεν την πήδηξε και του ζητούσε να της αγοράσει κινητό! Εν τω μεταξύ αμα δεις φωτογραφίες σε Facebook και Instagram η γκόμενα είναι δίπλα σε αμάξια, φοράει γούνες και πάει ταξιδάκια. Με τα πολλά εγώ φάσωσα την φίλη της και ευτυχώς την γάμησα. Τρελό κρεβάτι οι ρωσίδες θα ξεχάσετε ότι ξέρετε. Σώμα, δέρμα, κωλάρα, ποδάρες, όοολο το πακέτο.

Ανακαλύψαμε λοιπόν κατά τύχη (δεν μπορώ να πω όνομα και τι και πως) ότι οι κάρχιες ήταν βίζιτες! Τουλάχιστον η μία τύπισα που πήγε να γαμήσει ο φίλος μου είναι γνωστή βίζιτα. Για την μελαχρινή που γάμησα εγώ δεν ξέρω. Κυκλοφορούν μάλιστα με ψευδώνυμο στο χώρο της βίτιζας. Γι αυτό οταν τις ρωτούσαμε τι δουλειά κάνουν μας τα μασάγανε.

Να προσέχετε όλοι σας και πάντα με κράνος και εξάρτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου