Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

Ruby Tuesday: Λάθος σειρά στις ιστορίες

Ξενερωμένοι και Ξενερωμένες,

Έκανα ένα λαθάκι στα προγραμματιζόμενα άρθρα.

Η ιστορία που δημοσιεύθηκε χθες με τίτλο Όταν πρέπει να παίξεις 0-0-11 και φοβάσαι να το κάνεις έπρεπε να δημοσιευθεί την ερχόμενη Δευτέρα.

Αντιθέτως, την ερχόμενη Δευτέρα θα δημοσιευθεί η ιστορία που έπρεπε να προγραμματίσω για χθες με τίτλο "Όταν σου κλέβουν τις γκόμενες μέσα από τα χέρια!"

Επειδή στο blog συνήθως αποτυπώνω την ζωή μου με χρονολογική σειρά των γεγονότων θέλω απλά να το γνωρίζετε. Ότι πρώτα έχασα δύο καλά κοράσια που τα φόρτωσαν άλλοι και μετά είπα αντί για 0-0-11 να παίζω λίγο με διπλή ζώνη άμυνας (όπως διαβάσατε χθες) και το γάμησα και ψόφησε. Καλά δεν έπαιξα και 5-3-2 λίμπερο να ρίχνω μόνο ματιές. Εντάξει, είπαμε.

Anywayz, την ερχόμενη Δευτέρα θα διαβάσετε την ιστορία, μετά από την οποία έφαγα ξενέρα για το ότι χώνομαι χύμα, με αποτέλεσμα γίνουν...αυτά που διαβάσατε χθες.
Και όπως είπαμε, ε? Τώρα πια έχω προγραμματίσει Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή στις 10:00 από ένα άρθρο.

Emails στο ksenerotes@gmail.com.
Και όσοι θα φορτώσετε κοράσια στην παραλιακή το καλοκαίρι να στείλετε και σε εμένα να έρθω να φορτώσω τώρα που έχω ξαποστείλει κάτι κάρχιες που με ταλαιπωρούσαν.
Μην είστε χαραμοφάηδες. Μερικούς από εδώ. σας έχω χτίσει.
Άντε τα λέμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου