Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Μόνιμη σχέση με ΗΒ4

[Email του αναγνώστη Chloe Dream]

Γεια σας είμαι 28 ετών και σας γράφω τις εμπειρίες μου σχετικά με μόνιμη σχέση με ΗΒ4.

Πριν 11 μήνες ήμουν καλεσμένος στο γάμο ενός φίλου μου. Στο τραπέζι του γάμου γνωστοί, άγνωστοι και φίλοι πιάσαμε κουβέντα για το τι ζητάμε από μια μόνιμη σχέση. Στη συζήτηση εξέφρασα την άποψη ότι το βασικότερο χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει μια κοπέλα για σοβαρή σχέση είναι να έχει πολύ καλό χαρακτήρα (να είναι δηλαδή ευγενική, γλυκιά,τρυφερή).

Κατά την διάρκεια της δεξίωσης με προσέγγισε μια νέα κοπέλα ΗΒ4 (κοντούλα, αδύνατη, με μικρό στήθος, πεταχτά αυτιά και λίγο μεγαλύτερη μύτη), πιάσαμε τη συζήτηση για διάφορα θέματα(ήταν πολύ γλυκομίλητη και κάναμε πραγματικό διάλογο και όχι μονόλογο), περάσαμε ωραία και συμφωνήσαμε να ξαναβγούμε.

Στο δεύτερο ραντεβού η κοπέλα έδειξε έντονο ενδιαφέρον στο πρόσωπο μου. Έτσι για να μη μακρυγορούμε τα φτιάξαμε.

Από τότε που συζώ μαζί της ζω ένα όνειρο. Είναι συνεχώς τόσο γλυκιά και τρυφερή μαζί μου που καθημερινά μετά τη δουλειά ανυπομονώ να πάω σπίτι μας(η κοπέλα έχει ιδιόκτητο σπίτι) και να την "πνίξω" στα φιλιά. Μου φέρεται σαν άρχοντα, για παράδειγμα όταν είμαι πολύ κουρασμένος μου κάνει μασάζ, όταν είμαι στεναχωρημένος για κάποιο θέμα μου λέει ένα γλυκό λόγο, κλπ.
Πολύ συχνά με ρωτάει αν συνεχίζω να την αγαπάω (οι φίλες της της λένε ότι της πέφτω πολύς). Εγώ τότε δεν της λέω ένα σκέτο σ'αγαπώ. Της λέω "Σε λατρεύω ΕΠΕΙΔΗ είσαι πολύ καλή μαζί μου.

Έτσι η αγαπημένη μου κάνει τα πάντα για να με κρατάει χαρούμενο σε όλους τους τομείς. Για παράδειγμα πριν λίγες ημέρες της είπα ότι θα μου άρεσε στα πλαίσια του ερωτικού παιχνιδιού να ντυθεί σα γιαπωνέζα (λευκές κάλτσες μέχρι το γόνατο, κοντή σκούρα μπλε φούστα τύπου άλφα, λευκό πουκάμισο και κόκκινη κορδέλα στο λαιμό). Την επόμενη μέρα όταν γύρισα από τη δουλειά ήταν ήδη ντυμένη έτσι και μου λέει "σαρέσω άρχοντά μου". Τότε ένιωσα σα Θεός.

Είχα παλιότερα σχέση για λίγους μήνες με Θεά αλλά μου γκρίνιαζε συνέχεια, όλο ζητούσε (διάφορα ακριβά δώρα, να βγαίνουμε μόνο σε πανάκριβα μαγαζιά, να πηγαίνουμε διακοπές μόνο σε πεντάστερα ξενοδοχεία, κλπ). Δεν ευχαριστιόταν με τίποτα. Κάποια στιγμή μου είπε ότι μπορεί άνετα να βρει πλουσιότερο άνδρα με πιο ακριβό αυτοκίνητο για σχέση αν δεν τις καλύπτω τις επιθυμίες της. Μετά από αυτό τη χώρισα και σώθηκα!
|
Το "μυστικό" για να είσαι ευτυχισμένος με μια λιγότερο όμορφη γυναίκα είναι να επικεντρώνεσαι στα θετικά της στοιχεία π.χ χαρακτήρα και στα στοιχεία του σώματός της που σ'αρέσουν (για παράδειγμα εγώ λατρεύω  τα μπουτάκια και τα χειλάκια της κοπέλας μου). Έτσι, είμαι τόσο ευτυχισμένος και δεν έχω μάτια για άλλη κοπέλα, καθώς η κοπέλα μου είναι ένα όνειρο που πραγματοποιήθηκε!


(Στείλτε τα emails σας στο ksenerotes@gmail.com).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου