Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ! (Μετά από ένα χρόνο)

Ξενερωμένοι και καριόλες τι κάνετε? Σας έλειψα?

Ναι, επέστρεψα. Μετά από ένα χρόνο απουσίας. Ακριβώς ένα χρόνο.

Σας βλέπω τώρα που με διαβάζετε και συγκεκριμένα ακούω κάποιους να λένε
"Έφαγες σφαλιάρα ξεγυρισμένη μαλάκα από την γκόμενα και μας θυμήθηκες, ε?
Που μας είχες γραμμένους στα παπάκια σου για έναν ολόκληρο χρόνο?
Που πέρασε το καλοκαίρι και μας άφησες με την μαλαπέρδα στο χέρι να αγναντεύουμε την Ψαρρού της Μυκόνου? Ε?"

Ναι, ναι. Ξέρω. Είμαι μαλάκας. Ότι και να πείτε έχετε δίκιο. Το παραδέχομαι. Me foul.

Δεν είμαι από τους τύπους που θα ξεκινήσουν κάτι και θα το σταματήσουν.
Έχω πνιγεί στις δουλειές κι όπως ξέρετε έχω/είχα και μία σχέση. Το τι θα γίνει θα δείξει.
Για να φτάσω βέβαια να έχω σχέση και μάλιστα με HB9-10 έβαλα κάτω όλες τις τεχνικές είναι η αλήθεια. Τις άπλωσα σαν τον τραχανά. Πέτυχα τον σκοπό μου.

Αλλά ότι έχω γίνει αχάριστος παπάρας απέναντί σας από την στιγμή που καβατζήθηκα το παραδέχομαι. Από τότε τα τελευταία 2-3 χρόνια έχω γράψει ίσα με 40 άρθρα μόνο. Ειλικρινά αν δεν είχα μπλεχτεί με τόσες δουλειές σοβαρά σας μιλάω θα έγραφα γάματα και κάθε μέρα αν μπορούσα.

Επειδή όποτε λέω ότι θα επιστρέψω έχετε να με ακούσετε για μήνες ακούστε τι θα κάνουμε. Θα δημοσιεύσω 5-6 άρθρα για να αναπληρώσω. Τα προγραμματίζω από τώρα. Κάθε 2 ημέρες θα ανεβαίνει κι από ένα άρθρο. Το πρώτο την Δευτέρα.

Τέλος σε όσα emails μου έχετε στείλει θα απαντήσω μέσα στις επόμενες ώρες.

Δεν θέλω να δώσω υποσχέσεις αλλά το blog δεν παίζει να το αφήσω ποτέ και για κανέναν πούστη λόγο.

ΥΓ. Τέλος να πω ένα συγγνώμη και πάλι για την απουσία μου ρε μάγκες. Και thanks που έχετε κρατήσει την εγγραφή σας στο blog για να ενημερώνεστε για νεα αρθρα. Κρατηστε την εγγραφη εκει, ωστε να τσεκαρετε παντα τι παιζει οσο διαστημα κι αν περασει.

2 σχόλια: