Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Η Χωριατοπουλα και (γαμω) το σοι της

(Μήνυμα του αναγνώστη Apache)
 Ερχομαστε τωρα στη δευτερη περιπτωση ηλιθιας και κολλημενης μεχρι αηδιας γκομενας.
 Ειμαστε μ ενα φιλο σε μια πολη της πελοποννησου για να βγουμε το βραδυ με κατι γκομενες που γνωρισαμε εδω στο νησι.

Ειχαμε παει απο το σαββατο πρωι για να παρουμε μια ξαδερφη του με το αυτοκινητο(του φιλου μου) να την παμε σε μια αλλη πολη να τακτοποιησει καποιες δουλειες της.

Εχουμε κατσει για καφε και τη περιμενουμε να ερθει απο το διπλα χωριο που εμενε για να φυγουμε.
Βλεπω ενα ΗΒ 8,5 μελαχρινη λεπτη και βυζι τουμπανο και μενω μαλακας.

Μιλουσαμε σ ολη τη διαδρομη στο χαλαρο και στην επιστροφη ειχα κατσει πισω μαζι της στο αυτοκινητο και εκει υπηρχε κ λιγο αγγιγμα πιο θερμη κουβεντα κτλ.Μη τα πολυλογω με τις γκομενες που ειχαμε γνωρισει δεν εγινε τιποτα βγηκαμε το βραδυ και ηταν πολυ ψυχρες και αντε γειαααααα.

Μετα απο μια βδομαδα περιπου με παιρνει τηλ ο φιλος και μου λεει ''Αpache... ρε η ξαδερφη μου ρωτουσε για σενα αν εισαι μονος σου κτλ και μενω καγκελο.....Σκαει εδω στο νησι για π/σ/κ μαζι με αλλες 2 φιλες και ενα τυπο (τον οποιο δε τον λες και αντρα φανατικο) ειχε καποια χαρακτηριστικα gay δικο του θεμα αν ειναι η οχι δε με εννοιαζε καθολου, κρατηστε ομως τον τυπο γιατι μετα εχει και αυτος το ρολο του στο θεατρικο.

Οταν η Π.... ειδε τη μηχανη τρελαθηκε και ηθελε να τη παω βολτα. Ημασταν στα πειραγματα αγκαλιες, το πρωτο φιλι επεσε την επομενη φορα που πηγα εγω να τη βρω στη πελοποννησο και sex καναμε εδω στο σπιτι μου μετα απο 2-3 ακομη ραντεβου. Το sex μαζι της ηταν το κατι αλλο, ειναι ως τωρα η καλυτερη  που μου εχει τυχει.

Το ενα π/σ/κ πηγαινα εγω και βρισκομασταν στην πολη (διπλα απο το χωριο της) και το αλλο ερχοταν αυτη εδω στο σπιτι μου και βγαιναμε εδω στο νησι. Ηθελα πηγαινε-ελα βενζινες και το δωματιο που εμενα για 2 μερες 80ε αν τυχον πηγαιναμε αλλου ταξιδακι με τη μηχανη σε αλλη πολη της πελ/ννησου εκει το κασε ανεβαινε στα 150ε περιπου,  χωρια τα φαγητα ποτα παραλιες κτλ. Αυτο εγινε πριν 3 χρονια στα 30 μου εγω και το γκομενακι ηταν τοτε 25. Ειχαμε σχεση απο Μαρτη και τελειωσε αρχες Δεκεμβρη.

Συχνα μου το εφερνε απ εξω για γαμο ''Τα παιδια που θα κανουμε στανταρ θα τα πηγαινουμε στο Καραισκακη να γινουν και αυτα γαβροι σαν τη μαμα και το μπαμπα'' μου πετουσε ωρες ωρες περι γαμου. Να σας πω οτι την Π τη γουσταρα σαν τρελος και ΔΕΝ ειχα το παραμικρο προβλημα να παντρευτουμε.

Τι χάλασε στη σχέση
Ξεκιναμε τωρα με τα ασχημα. Ο ντιγκι νταγκας που ερχοταν μαζι στις αρχες, την γουσταρε και αυτος, πηγαινε και με γυναικες, ηταν ΒΙ . Η ιδια συχνα ελεγε για αυτον (γιατι το ειχα καταλαβει οτι ερχοταν μουλωχτα για τη δικια μου). Έλα μωρε σου περναει απο το μυαλο οτι θα εκανα εγω κατι με τον λουλη?'' Ο λουλης οταν καταλαβε οτι πλεον τα εχουμε με τη Π εξαφανιστηκε απο την παρεα της.

Μια μερα μου πεταει την ατακα "Αυριο σε περιμενουν οι δικοι μου στο χωριο να φαμε ολοι μαζι και να σε γνωρισουν". Οκ τι να κανω πηρα μια τουρτα και πηγαμε να γνωριστουμε με τους δικους της. (Η κιτρινη καρτα απο το σοι της ειχε βγει οταν πετυχαμε κατα διαολεμενη τυχη το θειο της σε μια καφετερια στο Ναυπλιο και με ειδε. Το ματι του επεσε κατευθειαν πανω στα Ταττοο, εχω αρκετα τι να κανουμε??? ηταν και καλοκαιρι και δε μπορουσα να τα κρυψω)

Φτανουμε στο χωριο της και με περιμενει ολοκληρο σοι για ιερα εξεταση!! Θειοι, θειες, ξαδερφες Το μονο που αξιζε πραγματικα εκει ηταν το φαγητο. Δε μου αρεσε καθολου το υφακι τους και οι ερωτησεις που μου εκαναν λες και πηγα σε ανακριτικο αποσπασμα ηταν. Πιο πολυ ειχε στραβωσει ο γερος της κλασικη περιπτωση βλαχου ,μουστακι με πολλα κτηματα, datsun το πρωι και το βραδυ audi.

Μη τα πολυλογω εκει δε πηγα να φαμε, με ηθελαν για να δουν αν ημουν ο καταλληλος για την κορη τους και μαλλον δεν πληρουσα τις προδιαγραφες(τις δικες τους) ''Τι δουλεια κανεις?? παιρνεις καλα λεφτα?? εχεις αμαξι?? τα εχεις καλα με τους δικους σου?? Ο πατερας σου τι δουλεια κανει?? και λοιπες παπαριες.......
Τους ειπα με λιγα λογια οτι ζω μονος μου. μπορει να εχω ενα νορμαλ σπιτι αλλα ειναι δικο μου και ειμαι αυτονομος, Με τη δουλεια παιρνω ενα νορμαλ μισθο και οκ την παλευω. Με τους δικους μου εχω τις καλυτερες σχεσεΙς και τους βλεπω μερα παρα μερα και sorry δεν εχω κτηματα κατσικια προβατα ουτε και εχω αμαξι εχω μηχανη.

Η μανα της μου λεει σε καποια φαση "Πρεπει το πολυ ως τον Οκτωβρη να εχετε παντρευτει" (ηταν τελη ιουλιου απ οτι θυμαμαι) "Μισο μανδαμ... κατσε τι θα παρω γουρουνι στο σακι που λετε και σεις στο χωριο σας.Το ποτε θα παντρευτουμε ειναι θεμα που θα το κανονισουμε εγω και η Π" (αυτο ειπε μονο η μανα της και μετα μουγκα γιατι οταν μιλουσε ο καραβλαχος καθονταν ολοι κλαρινο)

Μη σας κουραζω τα ιδια και εδω....Σηκωνε το κιν οποτε της καυλωνε αραιωσε να ερχεται και δεν ηθελε κ εγω να πηγαινω ολα τα π/σ/κ και η κλασικη ατακα. "Περναω φαση". Οταν ακουτε περναω φαση μαζεψτε τα μαγκες και παμε για αλλη......μεταφραση του περναω ΠΕΡΝΑΩ ΦΑΣΗ
α)Δε σε θελω πλεον και θελω να το ληξουμε
β)Εχω βρει αλλο γκομενο οποτε εσενα σ εχω γραμμενο.

Απο τα πολλα μου λεει στο τηλ οτι οι δικοι της δε με ηθελαν καθολου και οτι γινεται πολεμος μεσα στο σπιτι της καθε φορα που αναφερει το ονομα μου. ''Δε μπορεις να φανταστεις τι τρεβαω για σενα...'' ''Παρατησε τους  ρε αγαπη και ελα εδω να μεινουμε μαζι 25 χρονων εισαι και ακομα ακους τι μαλακιες σου λενε οι βλαχοι οι δικοι σου''. 

''Εχεις δικιο, σε θελω και το ξερεις, απλα δως μου λιγο χρονο και θα τα  στρωσω τα πραγματα εξαλλου ειναι οικογενεια μου δε μπορω να τους παρατησω ετσι''. Μετα βλεπομασταν στο κρυφο Πηγαινα εγω σε αλλη πολη στη πελ/ννησο και ερχοταν εκει η αυτη ερχοταν εδω σε μενα στο κρυφο (και σε αυτο την καλυπταν οι φιλες της φυσιολογικες κοπελες που τις πηγαινα πολυ με τη μια ακομη εχουμε σχεσεις και μιλαμε).Νομιζα οτι το πραγμα ειχε οντως στρωσει μετα την προηγουμενη ψυχροτητα και εκει το κυνηγησα εγω γιατι οπως ειπαμε τη γουσταρα πολυ.

Μια μερα χτυπαει το τηλ και ηταν ο γερος της (η Π ηταν εδω σε μενα)
''Τσογλανε αληταρα μακρια απο την κορη μου γιατι θα σου κοψω τα αρχιδια με το δρεπανι''
Μετα απο αυτο και αφου γυρισε πισω σπιτι της και εγινε της πουτανας τα εσπασε ολα στο σπιτι ο μπουρτζοβλαχος 2 δρομοι υπηρχαν.... Η μαζι μου με με το σοι της.

Παλι δε σηκωνε το τηλ (αυτη τη φορα καθολου) και μετα απο κανα μηνα μου ερχεται sms και μου εγραφε "να μη την ξαναενοχλησω και να ειναι καλα ο πατερας της που καταλαβε τι αλητης ειμαι και την απομακρυνε απο μενα!"

Μετα απο αυτο πιστευω οτι το νετο ειχε αρχισει να παιρνει ναρκωτικα.
"Κατσε με τον πατερα σου λοιπον ρε σουργελλο να φυλατε μαζι τα γιδια ηταν η απαντηση μου.  "

Και εκει τελειωσαν ΟΛΑ
Θυμαστε το λουλη που σας ειπα στην αρχη?? Ε λοιπόν ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ! Καθ' οτι ο Λουλης ειχε καμπριο, σπιτι στη γλυφαδα και δε ξερω εγω τι αλλο. Βεβαια μετα απο 2 μηνες τον εστειλε γιατι το παλικαρι μας πηγαινε και με αγορακια και δε νομιζω να υπαρχει γυναικα που να θελει τετοιο τυπο διπλα της.

Στη συνεχεια πηγε αλλος υποψηφιος γαμπρος στο σπιτι αλλα και αυτον τον ακυρωσε ο Νεαντερταλ. Αυτα τα μαθαινα μεσω του ξαδερφου της και των αλλων κοριτσιων που ειχα γνωρισει απο την παρεα της.

ΟΟΟΟΧΙ δε θα σχολιασω τι φταιει το αφηνω στην κριση σας....... να σας θυμισω μονο οτι ΑΥΤΗ ηθελε να την παμε σε γαμο την ολη φαση μας. Απλα κατσε κοπελα μου παρεουλα με τον πατερα σου να φυλατε μαζι τα γιδια......

Ο αλλος ξενερωμενος φιλος
Αpache

8 σχόλια:

  1. Φίλε Apache, εδώ δεν μιλάμε για ξενέρωτη. Εδώ είναι μιλάμε για την κατηγορία αδύναμης-σκλάβας των γονιών. Τα πέρασα κι εγώ, με τη διαφορά ότι ο μπαμπάκας δεν ήταν γαιοκτήμονας, αλλά γιατρός. Ηθελαν η κόρη να είναι με πλουσιόπαιδο και γιατρό ή τουλάχιστον κάτι σε δικηγόρο-αρχιτέκτονα. Και έκαναν πόλεμο επι χρόνια σπίτι στην πρώην μου, ώστε να με αφήσει. Και εννοείται το πέτυχαν, διότι το κορίτσι δεν άντεξε τόση πίεση και τόσο πόλεμο. Και το μήνυμα που σου έστειλε, να ξέρεις είναι επίτηδες για να σε διώξει, διότι όσο την πίεζες και εσύ, στο μυαλό της τρελαινόταν και δεν ήξερε τι να κάνει. Δυστυχώς στη μάχη ενάντια σε τέτοιο σόι-πατέρα-μάνα, έχουμε χάσει το ματς απο το ημίχρονο....Το χειρότερο θα ήταν να ήσουν χρόνια με την κοπέλα , όπως εγώ, που κάναμε όνειρα για οικογένεια και κοινή ζωή μέχρι τα γεράματα. Διότι όταν με παράτησε, σε συνδυασμό με άλλα ζόρια που είχα, επεσα σε κατάθλιψη και σκεφτόμουν και την αυτοκτονία...Γενικά δύσκολο πράμα η σχέση. Δεν αφορά πλέον τους 2 σας. Αλλά και άλλα 100 άτομα απο πίσω σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σύμφωνα με αυτά που διάβασα φίλε Apache έβγαλα το συμπέρασμα ότι πρόκειται όχι για μια ξενέρωτη όπως συνήθως αλλά για ένα σκλαβάκι που ενδόμυχα απαιτεί να τα φτιάξεις και με όλο του το σόι εκτός από εκείνη. Κι ακόμα χειρότερα σόι που θα επιλέξει εκείνο το γαμπρό για την κορούλα του έχοντας χεσμένη τη δική της γνώμη. Απειλές και τέτοια αρχίδια τυραννόσαυρου από το γέρο της τα έχω περάσει κι εγώ, εσύ ήσουν τυχερός και δεν πλακωθήκατε αλλά εγώ όχι και τόσο γιατί όταν ήμουν κάπου στα 24 είχα πλακωθεί με ένα κήτος επειδή απλά τα ζήτησα από την κόρη του (Φαντάσου να τα είχαμε κιόλας) Μη μασάς όμως. Αν εσύ ήσουν εντάξει απέναντί της δεν έχεις λόγο να κατηγορείς τον εαυτό σου για τη γελοία συμπεριφορά της. Ας μείνει να αρμέξει κανένα γίδι όπως είπες κι εσύ. Τουλάχιστον θα είναι μαζί με τους ομοίους της γιατί κι αυτήν για γίδι την κόβω. Τέλος πάντων. Μη μασάς εσύ. Έχεις έναν ομοιοπαθή "αδερφό" που σε στηρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαναση και cretan
    Παιδια μια χαρα τα λετε!!
    Η κοπελα στην καμια δεν ηταν ξενερωτη, Απ οσες εχω γνωρισει, ειχε καλο χαρακτηρα, ηταν καλοβολη και ΔΕΝ γκρινιαζε.
    Ειχε ομως το μεγαλυτερο κακο. Δεν εχει δικη της ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ. Βαζει το σοι της πανω απο ολους και ολα.
    Φανταστειτε να την ειχα παντευτει και τωρα να ειχα κολαουζο τον Νεαντερταλ και στενο μαρκαρισμα απο το σοι της. Κριμα γιατι την πηγαινα πολυ, και στα πιο πολλα ταιριαζαμε.
    Με τον γερο της οταν με πηρε τηλ και μου ειπε μακρια γιατι θα στα κοψω του απαντησα Ελα μωρη κοτα και να δουμε ποιος θα φυγει απο δω χωρις @ρχ!δ!@. Αυτο την πειραξε πολυ, και μου ειχε πει θυμαμαι ''Πως μιλησες ετσι στον πατερα μου?? ξερεις τι θα γινει τωρα που θα γυρισω πισω?? οπως και εγινε.
    Οταν στραβωσε η φαση την ρωτουσα συνεχεια
    - Με θελεις??
    - Εννοειται τι ερωτησεις ειναι αυτες?
    - Ακου εισαι κοπελα 25 χρονων ΕΝΗΛΙΚΗ μπορεις να τους παρατησεις και να ερθεις εδω να μενουμε μαζι δε μπορουν να σου κανουν τπτ απολυτως.
    Ολο εμενε στο θα και παλι στο θα, αλλες φορες μου ελεγε οτι προσπαθω να την ξεκοψω απο την οικογενεια της.
    Δυστυχως παιδια μονο στην Ελλαδα υπαρχουν τετοιες νοοτροπιες δε ξερω πως διαολο τις μεγαλωνουν και δε μπορουν να ξεκολλησουν και τι παπαριες τους λενε και τι πλυση εγκεφαλου τρωνε......
    Ζωντανα παραδειγματα εμεις οι 3 αλλα και αλλα φιλαρακια εδω στο νησι περασαν παρομοια σκηνικα.
    ΚΑΜΙΑ ΝΟRMAL ΚΟΠΕΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ????????
    την τυχη μου μεσα η θα πεφτουμε συνεχεια σε ξενερωτες,κολλημενες με πρωην ,κολλημενες γενικως, και καριολες του συμφεροντος (βλεπε πρωην)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα φίλε, η χωριατοπούλα σου όπως και η πρώην μου ήταν φυσιολογικές. Όπως είπες ταιριάζατε και είχατε πολλά κοινά. Εγώ με την πρώην ήμασταν σαν ένα. Την ένιωθα πριν καν μου ζητήσει κάτι και το είχα ήδη κάνει για αυτήν. Το ίδιο και εκείνη για μένα. Αρα ανήκουν στις νορμάλ που είσαι τυχερός αν βρεις. Όμως το αίμα νερό δεν γίνεται και ιδιαίτερα όταν έχουν μεγαλώσει σε πατριαρχική φαλοκρατική οικογένεια που τους κόβει τα δικαιώματα και τις ελευθερίες, φοβούνται να σηκώσουν κεφάλι. Φοβήθηκε το κορίτσι. Στο λέω και το πιστεύω και για την δικιά μου . Ακόμα στο βάθος του μυαλού της σε θέλει. Ξέρει ότι ήσουν ο ξεχωριστός-ιδανικός. Αλλά είναι ανήμπορη....

      Διαγραφή
    2. Τουλάχιστον εσύ φιλαράκο δεν έφτασες στο σημείο να πλακωθείς με αυτόν αλλά εγώ δεν ήμουν τόσο τυχερός γιατί παίξαμε μπουνιές με αυτόν το μαλάκα που δεν ήταν βλάχος στην καταγωγή αλλά αποδείχθηκε μεγαλύτερος βλάχος από πλευράς συμπεριφοράς απέναντί μου. Και φυσικά έπειτα από αυτό οι γέφυρες μεταξύ μας κόπηκαν. Δεν είμαι χτεσινός βλέπεις...Όταν αυτοί πήγαιναν εγώ ερχόμουν

      Διαγραφή
  4. Φιλε apache καλως ηρθες στον εξωγηινο κοσμο των ψυχρομουνων ελληνιδων,αν κατι παραδεχομαι σε ολους εσας ειναι οτι το παλευετε,μαγκες εχουμε να κανουμε με τα πιο δυστροπα(κατα με..ανοητα) πλασματα πανω στον πλανητη γη..μην μασας εχεις απολυτο δικιο σε οτι γραφεις και σε ολες τις αποψεις σου..οσον αφορα τις γνωμες καποιων θυληκων εδω μεσα..απλα ειναι εκτος τοπου και χρονου...
    Τσεκαρετε αυτο και γελαστε....
    http://www.protothema.gr/life-style/sxeseis/article/409777/pos-na-rixete-tis-ellinides/

    ΥΓ
    Ξενερωμενε...επιτελους εμφανιστηκες αγορι μου....γιατι αυτη η παυση εκ μερους σου? Προς στιγμη νομιζα οτι παρατησες το blog γιατι εκανες σχεση και επεσες στην παραμυθα οτι επειδη βρηκες καποια..ολες οι θεωρειες σου στο παρελθον ηταν λαθος....
    χαιρομαι που δεν επαθες αυτο που πολλοι το "παθαινουν"...ξαφνικα και ενω βρηκαν καποια γκομενα αναθεωρουν πραγματα...
    Συνεχισε μην κολωνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα σπαμαρω λίγο, αλλά αν κάποιος θέλει, ας ρίξει μια ματιά στο blog μου: tagkomenikamou.blogspot.gr
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε έχω πεθάνει στα γέλια με την περιγραφή!
    Μεγάλο respect για το μήνυμα. Έκλαψα σα μικρό παιδί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή