Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Πως θα βρείτε γκόμενα από δραστηριότητες

Αυτό το άρθρο έχει έναν και μόνο ρόλο. Να φτιάξουμε μία λίστα στην οποία θα βαθμολογούμε όλοι μας τις δραστηριότητες οι οποίες μπορούν να μας αποφέρουν γνωριμία με γκόμενες.

Ο λόγος που το κάνουμε αυτό είναι απλός. Οι γυναίκες επιλέγουν. Αφού επιλέγουν τότε εμείς θα πρέπει να φροντίζουμε να δίνουμε το παρόν σε μέρη όπου υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότερες γυναίκες κι επιπλέον το έδαφος είναι πρόσφορο για γνωριμίες.

Θέλω όλοι σας να ψηφίσετε σε όλες τις δραστηριότητες που βλέπετε. Ψηφίστε με ακέραιο αριθμό από το 1 έως το 10. Αν θέλετε να προστεθεί κάποια δραστηριότητα την βάζετε στο τέλος. Εγώ θα ανανεώνω το άρθρο συχνά οπότε αν βλέπετε νέες δραστηριότητες παρακαλώ να επιστρέφετε πίσω στο άρθρο και να τις βαθμολογείτε κι αυτές. Αν ο καθένας σας ψηφίσει όλες τις δραστηριότητες θα βγαίνει καλύτερος μέσος όρος (και με τον ίδιο αριθμό ψήφων για να μην μπερδεύομαι).

Σε παρένθεση θα εμφανίζω στην πορεία όλους τους ψήφους σας ξεχωριστά. Ψηφίζετε άντρες και γυναίκες. Η λίστα μας αφορά όλους. Πάμε λοιπόν.

Οι δραστηριότητες (μέσος όρος των ψήφων σας):
Γυμναστήριο: 7.3 (10, 7, 5)
Δουλειά: 5.6 (8, 7, 2)
Κολυμβητήριο: 5 (9, 2, 4)
Ποτό σε μπαρ της περιοχής: 5 (8, 1, 6)
Ποτό σε μπαρ τυχαίας αλλά ψαγμένης περιοχής: 4.3 (6, 1, 6)
Σχολείο: 4.6 (10, 1, 3)
Σχολή: 7.6 (10, 10, 3)
Χορός: 7.3 (10, 5)
Ψώνια στο σούπερ-μάρκετ (promotion): 4.6 (3, 7, 4)
Εξορμήσεις με συλλόγους (ποδηλασία, πεζοπορία, αναρρίχηση): 7.6 (6, 10, 7)

Εκμεταλλευτείτε τις παραπάνω δραστηριότητες όσο τις έχετε.

Τι ψηφίζω:
Γυμναστήριο: 10
Δουλειά: 8
Κολυμβητήριο: 9
Ποτό σε μπαρ της περιοχής: 8
Ποτό σε μπαρ τυχαίας αλλά ψαγμένης περιοχής: 6
Σχολείο: 10
Σχολή: 10
Χορός: 10
Ψώνια στο σούπερ-μάρκετ (promotion): 3
Εξορμήσεις με συλλόγους (ποδηλασία, πεζοπορία, αναρρίχηση): 6

Περιμένω τις ψήφους σας καθώς και νέες δραστηριότητες για να ανανεώσουμε την πρώτη λίστα.

8 σχόλια:

  1. λοιπόν,γενικά ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΤΥΠΟΣ.υπάρχουν διάφοροι σύλλογοι και ομάδες(πχ στο φέιςμπουκ.-πολύχρωμοι ποδηλάτες,ε.ο.σ. κτλ κτλ) που οργανώνουν εξορμήσεις.με ελάχιστα χρήματα αρκεί να είσαι τέτοιος τύπος.και επειδή είναι πολλά τα άτομα μπορείς να πιάσεις κουβέντα με τον οποιοδήποτε συν ότι έχεις ήδη ένα κοινό για να αρχίσεις την κουβέντα(δεν είναι ακριβώς το ίδιο με το γυμναστήριο γιατί ο άλλος θα σου μιλήσει έτσι και αλλιώς επειδή είστε μια ομάδα συν ότι στις μεγάλες εξορμήσεις πχ αν κάνεις 20 χιλιόμετρα πεζοπορία κάποια στιγμή σαν ομάδα θα σταματήσετε στην μέση του πουθενά θέλετε δεν θέλετε οπότε θα γνωριστείτε μεταξύ σας θέλετε δεν θέλετε,και αν τραβάει μπορείτε να κανονίσετε να πάτε για ποτο/καφέ κτλ(απλά η άλλη θα είναι πιο ανοιχτή και χαλαρή γιατί θα κάνει κάτι που της αρέσει εκείνη την στιγμή οπότε θα είναι πιο εύκολο)

    ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΤΥΠΟΣ.αν είσαι ένα μέτρο και 100 κιλά δεν χρειάζεται να πάθεις ανακοπή για να ρίξεις γκόμενα.(ασχετά που πολλές δεν αντέχουν οπότε μπορείς να"ξεκουραστεις" μαζί τους")αλλά και πάλι δεν είναι και το πιο ωραίο θέαμα να βλέπεις ένα "γιουβαρλάκι" μουσκεμα στον ιδρώτα,κατακόκκινο και με την γλώσσα έξω.

    Ποουπόθεση Νο2: να έχεις κάποιες ώρες ελεύθερες γιατί οι συγκεκριμένες δραστηριότητες απαιτούν χρόνο.

    ΒΟΝUS: γυμναζεσαι με φυσικό τρόπο και έρχεσαι σε επαφή με την φύση.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άσχετο.αλλά δεν κατάλαβα γιατί έβαλες δύο φορές την ίδια στήλη.εκτός αν είσαι ο μοναδικός που ψήφισες μέχρι στιγμής και εμένα έχει πήξει το μυαλό μου οπότε δεν το πιάνω :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι, είμαι ο μόνος που ψήφισα και περιμένω να ψηφίσεις γιατί είσαι off-topic (κλασικά όπως οι περισσότερες γυναίκες).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν ήθελες να σου πούμε και μέρη που μπορείς να γνωρίσεις άτομα;;;;;τέλος πάντων...γενικά θεωρώ ότι αν θέλεις μπορείς να γνωρίσεις παντού αλλά..τέλος πάντων

    Γυμναστήριο: 7
    Δουλειά: 7
    Κολυμβητήριο: 2
    Ποτό σε μπαρ της περιοχής: 1
    Ποτό σε μπαρ τυχαίας αλλά ψαγμένης περιοχής: 1
    Σχολείο:0
    Σχολή: 10
    Χορός: 5(εννοείς σε κλάμπ ή σε σχολή; γιατί στην σχολή θα περάσει στάάάάνταρ από το κεφάλι μου ότι είσαι λουλού..)
    Ψώνια στο σούπερ-μάρκετ (promotion): 7-8

    γενικά σου έχω πει την άποψή μου για την δουλειά.θεωρώ ότι το πιο εύκολο είναι να γνωρίσεις κάποιον στον δρόμο.(θα με πεις τρελή το ξέρω) αλλά όλους μου τους γκόμενους τους γνώρισα σε μέρη τέτοιου τύπου.πχ στον δρόμο όταν γύριζα από τρέξιμο/στην ουρά του σούπερ μάρκετ.σε κολυμβητήρια και γυμναστήρια μου φαίνονται πολύ σφίχτες οι περισσότεροι που με πλησιάζουν (και συνήθως είναι.θυμάμαι σκηνικό που μου μιλάει ο άλλος του απαντάω πιάνουμε κουβέντα και σε κάποια φάση εκεί που μιλάμε σηκώνει την μπλούζα του,μου χώνει τους κοιλιακούς μέσα στην μούρη και τους χαιδεύει του στυλ "κοίτα τι έχω εδώ;"και όλη η εικόνα αν την έβλεπες ήταν λίγο κάπως.εγώ είμαι 1,70 αυτός γύρω στο 1,80 κάτι-πολίστας οπότε πολύ φαρδιά κατασκευή- και οι κοιλιακοί του ακριβώς μες στην μούρη μου με μία πολύ παράξενη στάση στο σώμα του )
    σε μπαρ/κλαμπ και τα λοιπά χωρίς υπερβολές ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΠΟΤΕ Κ Α Ν Ε Ν Α Σ!!!οπότε δεν έχω άποψη για το θέμα αλλά εγώ ποτέ μου δεν ήμουν τυχερή..
    σε σχολή και σχολείο κτλ παρόμοια η άποψη μου είναι ίδια και με την δουλειά.δεν χέζεις εκεί που τρως.τελεία και παύλα.(έναν γκόμενο είχα από το σχολείο και τα έφτιαξα μαζί του αφού τελείωσαμε με το σχολείο-και δεν με ενδιαφέρει αν θα με πεις ξενέρωτη πάνω σε αυτό.μου φαίνεται η πιο ηλίθια κίνηση που μπορείς να κάνεις στα ερωτικά του αυτή )

    ΥΓ ξέρω ότι δεν ζήτησες και επεξήγηση στις επιλογές μας αλλά εγώ είμαι γυναίκα και υπεραναλύω τα πράγματα.

    ΥΓ έχω βάλει υψηλούς βαθμούς στην σχολή/δουλειά από την άποψη ευκολίας αλλά γενικά δεν "συμφωνώ" με την κίνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ψήφισε και για ποδηλασία που πρότεινες πριν. Προσθέτετε και τα δικά σας αν θέλετε.

    Για σχολή χορού εννοούσα. Δε πάω χορό βρε νούμερο, αμέσως να τρολάρεις. Αλλά έχω 3 φίλους χορευτές που κάθε εβδομάδα είναι με άλλη (χορεύτρια εννοείται). Εσύ ζεις αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οργανωμένες εξορμήσεις με συλλόγους (ποδηλασία,πεζοπορία,αναρρίχηση): 10΄

    λοιπόν..σχολές χορού...άποψη μου ότι δεν είναι έξυπνο να κάνεις πράγματα που δεν σου αρέσουν απλά για να ρίξεις γκόμενα.

    γενικά είναι λογικό αυτό που λες όμως.αν σκεφτείς ότι οι σχολές χωρού 8/10 άτομα είναι γυναίκες και αν σκεφτείς ότι το 2/10 που είναι άντρες παίζει να είναι και ομοφυλόφιλοι ναι αν πας και είσαι ετεροφυλόφιλος και λίγο εμφανίσιμος θα παίσουν όλες πάνω σου γιατί θα "ξεχωρίζεις".

    ειδικά σε χορούς που χορεύουν ζευγάρια(ταγνκο/βαλς κτλ) που γενικά στους άντρες κάνουν και καλύτερες τιμές γιατί υπάρχει "έλλειψη".συν ότι αν κάνεις χορό ΧΟΡΟ θα έχεις και ωραίο σώμα κτλ κτλ οπότε γενικά θα έχεις συν.οπότε οι επιλογές μου διαμορφώνονται

    χορος(σε σχολή):9
    χορός(σε ντίσκο κτλ):3-4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προσωπικά θα βαθμολογήσω με βάση το πόσο άνετη θα ήμουν να μιλήσω σε κάποιον σε κάθε περίπτωση και να κρατήσω επαφή μαζί του μετά την προσέγγιση.
    Γυμναστήριο: 5 (γενικά όταν γυμνάζομαι προτιμώ να κάνω ανενόχλητα τις ασκήσεις μου. Επίσης, έχει τις περισσότερες φορές πολύ κόσμο και μια αποπνικτική ατμόσφαιρα, (και μπορούν να ακόυνε οι άλλοι άνετα τις συζητήσεις σου) οπότε αν κάποιος με προσέγγιζε δεν θα έδειχνα το ανάλογο ενδιαφέρον σε σχέση με το αν ήμουν χαλαρή κάπου έξω)
    δουλειά: 2 (κρατάω την δουλειά/σχολή μακριά από τα προσωπικά μου, γιατί αναγκαστικά θα βλέπεις το εν λόγω πρόσωπο καθημερινά και γενικά προτιμώ να υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές, γι'αυτό κ σε όποιον με πλησιάζει σε αυτό το περιβάλλον είμαι αρκετά απόμακρη. Βέβαια αν ξαφνικά ερωτευόμουνα πολύ έντονα κάποιον και νόμιζα ότι ήταν μια ιδιαίτερη περίπτωση θα το ξανασκεφτόμουν, αν και κάτι τέτοιο δεν μου έχει τύχει.)
    Κολυμβητήριο: 4 (ανάλογη κατάσταση με το γυμναστήριο)
    Ποτό σε μπαρ της περιοχής: 6 (όταν βγαίνεις έξω με παρέα είσαι ούτως η άλλως πιο χαλαρή, οπότε, αν κάποιος πλησιάσει μια γυναίκα υπό την προυπόθεση ότι δεν είναι πιωμένος και έχει την ικανότητα να κάνει μια ενδιαφέρουσα συζήτηση, έχει αρκετές πιθανότητες. Βέβαια οι περιπτώσεις 'καθώς πρέπει' προσέγγισης είναι λίγες...)
    Ποτό σε μπαρ τυχαίας περιοχής: 6
    Σχολείο: 3
    Σχολή: 3
    Χορός (σε σχολή): 7
    Χορός (σε ντίσκο, κλαμπ): 5
    ψώνια στο σουπερ-μαρκετ: 4
    εξορμήσεις σε συλλόγους: 7 (άτομα που είναι σε αυτούς τους συλλόγους δείχνουν συνήθως ότι έχουν διάφορα ενδιαφέροντα στη ζωή τους και είναι δραστήριοι γενικά.)
    Τώρα όσον αφορά την προσέγγιση στον δρόμο (είτε όταν πηγαίνω προς κάπου είτε όταν είμαι με το ποδήλατο), ενώ μου τυχαίνει συχνά να μου μιλούν, δεν έχει προκύψει να δώσω τηλέφωνο/fb επειδή από την αρχή δεν μου έκανε αυτό το 'κλικ' για να θέλω να τον γνωρίσω περισσότερο. Πάντως είμαι γενικά ανοιχτή στο να γνωρίζω κόσμο, απλά θεωρώ ότι γίνονται πολύ επιφανειακές συζητήσεις. Βέβαια είμαι και λίγο ντροπαλή με αποτέλεσμα να έχω περισσότερους ενδοιασμούς. Αυτά από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. onlove.gr - Γνωριμίες σε όλες της πόλεις της Ελλάδας και στην Κύπρο. Αληθινά μέλη με φωτογραφίες, βρες νέους φίλους στην περιοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή