Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020

Οι σχεσεις σημερα με τα ματια ενος ατομου με μειωμενη όραση



[Email του αναγνώστη Θοδωρή]Ξενερωμενε και συναγωνιστές, γεια σας!

Δεν τα βλεπω καλα τα πραγματα για τις σχεσεις σημερα παιδια! Κυριολεκτικά όμως! Ειμαι ελαχιστα πανω απο τα 30, και εχω γεννηθει με μια παθηση που δεν μου επιτρεπει να δω στο 100 %, μου επιτρεπει να δω περιπου στο 10-20%.

Νομιζω αυτό το αρθρο που επρεπε να ειχε γραφτει χρονια, ανεβηκε επιτελους!

Ξενερωμενε σου το ειχα πει οτι θα σου γραψω!
Και, επειδη παντα κραταω τις υποσχεσεις μου, οριστε το αρθρο μου!
εδω εχει γραψει ο καθένας, δεν θα γραψω εγω που παρακολουθω
το blog σου, απο το πρωτο τριμηνο; τι ετσι θα παω,,, αγραφος;;;
αδικια! Κανονικα αν ηταν αλλος, ισως θα ειχε παρεξηγηθει, αφου οσες
φορες εχω παει κατι να γραψω, , ή να κανω ενα αγνο like, λιγες φορες
βεβαια, (ισως σε χιουμοριστικοεπιπεδο, κλεγομαι λιγο τωρα, μη
παρεξηγηθεις παλι) οκ οχι παντα, με εχεις ψυλοαποπαρει!!! εγω
οοοχι, (και σου το ειχα πει)! ακομα συνεχιζω και θα συνεχιζω να
διαβαζω το blog, κι ας διαφωνω σε καποια, υπαρχει ενας βασικος λογος
που θα το κανω. Γραφει, αν οχι ολες, τις περισσοτερες μεγαλες αληθειες
κι ειναι ολες μαζεμμενες

Αρχιζω με μια μικρη προειδοποιηση, το κειμενο ισως βγει λιιιγο μεγαλο,
παρτε ποπκορν οι "λιγουριδες" (στο φαϊ εννοω, μη με
κακοχαρακτηρισετε!) ή διαβαστε το σε συνεχειες! Εδω καποιοι
περιμεναν 8 κυκλους να τελειωσει το game of thrones, ενα κειμενακι
νομιζω δεν θα τους πειραξει!!! (υπαρχει παντα και η λυση της
λογοκρισιας απο τον Ξενερωμμενο)!!, αλλα αλιμονο: Θα πηγαινε σε
καποιον η καρδια να λογοκρινει αυτο το διαμαντακι;;;!!!!

Παρά την πάθησή μου, το παλευω, (κοινοτυπη εκφραση για καποιον που εχει καποια
αδυναμια, ομως ειναι η αληθεια), εχω τελειωσει μια σχολη αρκετα ισχυρη
, εχω κανει κι 2 μεταπτυχιακα σε επησης καλες σχολες.
η δουλεια μου εχει βασιστει σε αυτα τα πτυχια και ο μισθος μου, μπορω
να πω , παρ'οτι δεν ειναι μισθος βουλευτη, ειναι αρκετα πανω απο τον
μεσο ορο.
Παμε στο προκειμενο! ο ρολος των γυναικων στη ζωη μου, (και πιστευω σε
καθε ζωη ενος ατομου με καποια αδυναμια(χρησιμοποιω επιτηδες τη λεξη
αδυναμια και οχι αναπηρια, τη θεωρω πιο δοκιμη, δεν θα το αναλυσω
παραπανω, δεν το λεω για να αυτοπαριγορηθω παντως)!!!!
ποιος ηταν λοιπον; δεν ηταν/ειναι και ο πιο σημαντικος, ουτε για
εκεινες ουτε για εμενα (τα τεελευταια λιγα χρονια, απλα δεν εχω τη
διαθεση να μπω σε μια σχεση)! οι υμπυριες μου λιγες, (ευτυχως οχι
μηδενικες), εχω παρει ομως πραγματα απο τις λιγες σχεσεις μου κι εχω
δωσει, επηδη ολες εχουν τελειωσει με τις καλυτερες προυποθεσεις, χωρις
προβληματα εντασεις κλπ ηταν σααν να επρεπε να τελειωσουν. γενικοτερα
ομως τους ειμαι απο ενα οκ ατομο αλλα οχι κατι το σπουδεο ως
αδιαφορος. Οπα ρε Theo φωναζεις Ξενερωμενε σε ακουω!!! εδω δεν βρηκαν
γυναικα αλλοι κι αλλλοι, 100 % με ματι γαριδα κουκλοι και με
(τουλαχιστον) 20 ποντους!!! θα βρεις εσυ;;; που πα;;;!!!
και δικιο θα'χεις! ειναι πιστευω ομως γενικοτερο το φαινομενο, αφου
ξερω ανθρωπους με τα παραπανω χαρακτηριστικα, (κι εσυ νομιζω πρεπει να
ξερεις,,,) που , θα ελεγα "ταλαιπωρουνται" σε αυτο το κομματι, το
κομματι της δημιουργιας μια σταθερης, βασταγερης, τιτανιοχαλιβδινης
σχεσης!

και; τι φταιει δηλαδη;;;
Αν μπορουσα να πω μονο μια λεξη,,, ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ:

Οι οποιες τα τελευταια χρονια δεν δινονται. Δεν δινονται ουτε σε
δουλειες, ουτε στη κοινωνιια γενικοτερα, αλλα πιστευω οτι το πιο
σοβαρο απο ολα και, κατι το οποιο δεν εξαρταται απο εσενα για να το
αλλαξεις, γιατι δουλεια μπορει να τρεξεις να ψαξεις να βρεις. Μια
κοινωνικη "διαφορα" που μπορει να εχεις, μπορει να το παλεψεις να
καταφερεις να ενταχθεις. Με τη σχεση σου;;; οταν χρειαζεσαι κι ενα
αλλο ατομο για να γινει η σχεση γυναικα παραδειγμα κι αυτη,,, δεν σου
δινει την ευκαιρια, οχι να κανεις κατι παραπανω μαζι της, (προσωπικα
ειμαι 100 % εναντιων του 1 night stand), ουτε καν να τη γνωρισεις, να
πειτε  2 κουβεντες, εκει αρχιζει να καταλαβινει, (οποιος θελει να
καταλαβει), οτι υπαρχουν προβληματα. Τα δημιουργει η εποχη; ακουγεται
πολυ βολικο για οποιον κι απο τα 2 φυλα θα το πει. Γιατι και οι
γυναικες λενε κατιι αντιστυχο. Την εποχη ποιος τη φτιαχνει;;; κατσε να
σκεφτω δεν εχω  πιει καιι καφε!!

Τι θελουν οι γυναικες; οπα! παιδια, αυτο δεν καταφεραν να το πουν
αλλοι κι αλλοι, επιστημονες που ασχοληθηκαν χρονια και χρονια ανα τους
αιονες με το θθεμα! θα το πω εγω;;; ε οχι. Θα πω ομως τι πιστευω και
παλι, μια γνωμη μεσαα στα 10 + εκατομηρια της χωρας.
Θα τολμισω να συμφωνησω με ενα mail ενος προηγουμενου αναγνωστη σου,
του Ecci  ετσι λεγεται αν δεν κανω λαθος, που πιστευει στη  θεωρια οτι
οι γυναικες, οοοχι οτι δεν ενδιαφερονται για το χρημα, εδω
ενδιαφερονται αντρες για το χρημα μη λεμε οτι θελουμε τωρα,,, ξερεις
ποσους αντρες ξερω που ψαχνουν μια γυναικα να τους προσφερει τα
δωρακια τους, αλλα,,, κι αυτοι με το αζημιωτο βεβαια ετσι;;; δεν θα
μεινουν με σταυρωμενα χερια,,, (βασικα αλλα οργανα τους δεν θα εινναι
σταυρωμενα) θα την εχουν βασιλισσα! (καλα ρε με ποιους
κανεις παρεα; θα πει καποιος!) κι ομως υπαρχουν!

Το βασικοτερο ομως κακα τα ψεματα: Ειναι η εικονα! η εικονα θα τις κερδισει. Ολα τα
αλλα θα τα δουν μετα. Αν ηταν ετσι θα γαμουσαν μοννο ανθρωποι απο
βουλευτες και πανω και θα γενουσαν μονο οι Βαρδινογιαννιδες και οι
Λαατσιδες!!! το ομορφος/ομορφη ειναι υποκειμενιικο ετσι;;; αν η αλλη
κ@υλωσει με εναν που σε εσενα φαινεται για 3 σε καποιον αλλον φαινεται
για 6 και σε αυτην για 8,5, ειναι καθαρα θεμα γουστου παιδια! και το
γουστο ειναι υποκειμενικο, οπως και να το κανουμε!

Η λυση:
Αν μπορουσαα να βρω τη λυση στο προβλημα αυτη τη στιγμη θα ημουν
παμπλουτος καπου στη Καλιφορνια πινοντας κοκτέιλς!!! Παλι ομως
υπαρχουν καποιες αιτιες, που αν τις απομονοσεις και προσπαθησεις να
τις πεταξεις εξω απο τη ζωη σου, ισως να βελτιωσουν πολυ τη κατασταση.

1) Ο Φανατισμος
Με Φ κεφαλαίο. Υπαρχει Ξενερωμενε κ αι το ξερεις επησης! κι εσυ εισαι
φανατισμενος/ (ισως το προκατειλημμενος να ηταν πιο σωστο;;;) . Βρισε
οσο θες. Εισαι τωρα , απο αρθρα σου βγαζεις πικρια, πικρια δεν θα πω
κατι βαριτερο ειναι στο οριο παντως και για κατι πιο βαρυ!!! δεν θα
κρινω αν ειναι δικιολογιμενη ή αδικιολογιτη, ας παρω την αποψη οτιε
ιναι δικιολογιμενη, οκ απο καποιες ιστοριες που εχεις γραψει, εχεις
περασει πολλα και αυτο ισως σου εχει δημιουργισει ενα αχτι. Πας καπου
ομως βασιζομενος μονο σε στερεοτυπα και στατιστικες;;; παντα υπαρχουν
και ανθρωποι εξω αποα υτα και κυκλοφορουν αναμεσα μας!
Γυναικες του blog, οτι και να πω δεν προκειται να ακουσετε/διαβασετε!
το πιστευω! οσες γυναικες απο τυχη ή οχι διαβαζουν αυτο το blog,οοοσα
ρθρα και να γραφτουν απο αντρες εδω, οοοσα και να ηποθουν τοσα κια λλα
τοσα κ ι αλλα τοσα,,, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟ! ο λογος;
ενας συνδυασμος "μημουμαι οτι κανει η κολλητη μου/βλεπω οτι ειναι της
μοδας/και σιγα να μη δωσω βαση σε αυτα που λενε αυτα τα γουρουννια
εκει μεσα" (διαβασε παλιοτερα και πιο συγχρωνα σχολια των γυναικων του
blog και θα με θυμηθεις! σαν να μην τους ενδιαφερουν οι προβληματισμοι
μας) (υπαρχουν παντα και εξερεσεις, γι'αυτες,,, τι να πω!!!!!
Κοριτσια, ειστε σαν καποιους ανθρωπους σε κατι θριλλερ στη μεση του
πουθενα, που οσο κι αν φωναζουν για να σωθουν ... (εδω μιλαμε για να
σωθουν καποιες σωστες ιδεες) Απλα δεν ακουγονται!!! εγω παντως θα σας
πω να συνεχισετε να φωναζετε, ακομα κι αν δεν σας ακουσουν οι
υπολοιπες του φυλου σας, θα ειστε το παραδειγμα προς μημηση παντα,
ακομα κι αν καποιες αργισουν πολυ να το καταλαβουν, εκτος απο το
γεγονος οτι θα ειστε ξεχωριστες.

1.2) Φανατιζονται που φανατιζομαστε καποιοι κατηγορωντας (καποιες) απο
αυτες ως πουτανες, ευκολες, κι απο την αλλη ως δισκολες και ξενερωτες
(που καποιες οντως ειναι, αλλα οχι ολες, αυτη ειναι η σωστη φραση που
πρεπει να γραφεται περισοτερο στο blog κατα την αποψη μου και να μη
ξεχνιεταιι) μπερδευονται και στο τελος καταληγουν χειροτερες απο μας
στο φανατισμο!

2) ΕΙΜΑΣΤΕ... ΙΔΙΟΙ
Όπως το γραφω αυτο πιστευω! απλα. Οι γυναικες περισσοτερο (γιατι αυτες
με ενδιαφερουν ), οι περισσοτερες ειναι ιδιες! ιδιες στον τροπο που
μιλανε, ιδιες στη συμπεριφορα,,, ακομα και ιδιες σε επιμερους
αντιδρασεις που κανουν για διαφορα θεματα κοινωνικα κλπ! (γι'αυτοοο
εγω σας ειπα οσες διαφορετικες ειστε να παραμεινετε... ... ... Ηξερα
εγω τι ελεγα πριν)!!!!! φυσικα υπαρχουν και αντρες ιδιοι, σε μικροτερο
βαθμο θα μπορουσα να πω! (δεν εννοω εμφανησιακα ετσι;;;)

ΚΑΙ... Μαντεψτε το 3)!!!!!
3) Τα θελω μας στο θεο.
Και φυσικα, οταν τα κατακτήσουμε, οσοι τα κατακτισουν, μετα καποια...
μμμ... Αστοχια γινεται και μας φευγουν,,, ή προσπαθουμε να την κανουμε
εμεις με ελαφρα!

Και σε ρωταω εγω! γιατι να παντρευτεις μοντελο ρε ξενερωμενε;;; αυτη κοπελα (μια απο τις πρωτες σου σχεσεις που ειχες γραψει) που θεωρεις οτι σε εχει καταραστει,,, (δεν τα πιστευω αυτα, αλλα σε εναν τυπο τυπου Πιτ Παπαδακο θα πηγαινα για να μου φυγει η
περιεργεια!) γιατι να τη παρατησεις; κι επίσης, εχεις και
ολοζωντανη εμπειρια με την "πολυ καλη κοπελα, που κανει ψυχικα σε
φτωχαδακια!" που σε κερατωσε; μηπως τελικα, θα επρεπε να
χαμηλωσεις λιγο τα στανταρ σου, (οπως εσυ βαθμολογεις με τη δικη σου
μοναδα μετρησης, καθε ενας εχει τη δικη του,) για να δεις χαϊρι; και
βαζω εσενα, γιατι στο προσωπο σου υπαρχουν πολλοι και πολλες, που, αν
χαμηλωναν λιγο τα στανταρ τους, και ψυλωναν λιγο τα στανταρ ως προς
τον χαρακτηρα, (και το καλυτερο μοντελο θα πατσαβουριασει καποτε
γριγοροτερα ή λιγο αργοτερα, οποτε, δεν συμφωνω (να ενα απο αυτα που
διαφωνω) που λες καποιες φορες οτι "θα τα φτιαξω με μουναρα (στο
προσωπο/σωμα) γιατι θα με καυλωνει περισσοτερο και δεν θα μου φυγει ο
ερωτας" για'μενα παντα, εισαι λαθος εδω!

Όσο και να πατσαβουριασει το προσωπο, οσο κι αν πλαδαρεψει το σωμα,
ενας γαματος χαρακτηρας θα ειναι παντα ενας γαματος χαρακτηρας! και...
Ισως τελικα να ανακαληψεις οτι μπορει αυτο να σε καυλωνει
περισοτερο! (ειπα! βαζω εσενα βλεπε και αλλους ποσους
χιλιαδες/ποσες σιλιαδες! μην αρχιζεις τα μπινελικια (αν και δεν θα τα
γλητωσω το ξερω παω γυρευοντας!)
πιστευω μπορουμε να βγαλουμε καποια απο τα αρνητικα μας συναισθηματα
και λαθη μας εξω απο τη ζωη μας, οχι τοσο ευκολα, αλλα μπορουμε! και
τοτε ισως ειμαστε πιιο κοντα στην "ιδανικη σχεση"! που θα περασει
δισκολιες. Θα περασει κρισεις. Θα περασει εντασεις. Αλλα αν φυγουν οι
μικροεγωισμοι, τα βεντετιλικια και τα αρνητικα της εποχης, ισως μια
απλη σχεση "για να περναμε την ωρα μας" καταφερει να γινει μια σχεση
που να κρατήσει... Για οσο γουσταρει ο ενας την αλλη και η αλλη τον
εναν!
Καλη τυχη να'χουμε!
Θοδωρης

Σχόλιο ξενερωμένου

Φίλε Θοδωρή σωστό το κείμενό σου από την πλευρά σου και εύχομαι κουράγιο σε ότι κάνεις και καλή δύναμη. Σχετικά με την τύπισσα που ήταν η πρώτη μου μακροχρόνια σχέση και την παράτησα, αν θυμάμαι καλά το είχα γράψει κιόλας ότι ήταν HB 6-6.5 και μετά τον ένα χρόνο σχέσης δεν μου σηκωνότανε καν στο σεξ.

Φυσικά η επόμενη που ήταν HB9 και τα είχαμε ενάμιση χρόνο μου τον έκανε τούρμπο. Βέβαια σήμερα χωρισμένη με παιδί τα είχε κάνει πλανήτες του άντρα της.

Θέλω να πω και εν συντομία γιατί βγήκε σεντόνι (σ.σ. δηλαδή αν δεν είχες καμία πάθηση θα έγραφες τόμο ρε παικταρά; το μεγαλύτερο email έστειλες) ότι μέτριες σε εμφάνιση βρίσκεις παντού. Αλλά για να κάτσεις για μια ζωή με κάποια θα πρέπει να έχει μια minimum εμφάνιση. Δεν ζητάει κανείς μας 10άρι γιατί έτσι δεν θα παντρευτεί ποτέ. Αλλά έστω να τηρεί τα ελάχιστα. Αυτά τα σήματα αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλός μας, αυτά μας διεγείρουν. Ελπίζω να έγινα κατανοητός. Keep it up.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου