Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Πέσιμο σε συμμαθήτρια

[Μήνυμα του αναγνώστη ΚC]

Φίλε συντάκτη έχω διαβάσει όλα σου τα άρθρα και ευχαριστώ πολύ για οτι έμαθα. Είσαι απίστευτος.

Το θέμα μου είναι ότι με γουστάρει μια HB8.5 όπως και εγώ, έχουμε μιλήσει πολλές φορές και της έχω πάρει το τηλέφωνο όλα μέχρι εκεί είναι οκ (η συγκεκριμένη παραπάνω ενέργεια μου,δεν την έχω κάνει ακόμη πιστεύω πως ίσως είσαι αντίθετος).

Σκέφτομαι ότι επειδή η γκομενα είναι λίγο hardcore και δεν έχει πολλές αναστολες σε αγκαλιές και πιασιματα και είναι έμπειρη,κοινωνική (στο σχολείο με χουφτωνει και με χαιδευει σκέφτομαι να κανονίσω μαζί με 3-4 ακόμα φίλους (και κορίτσια) να πάμε για σινεμά. Εκεί θα κάτσουμε δίπλα δίπλα όπως το σκέφτομαι και θα της πιάσω το μπούτι και θα κατευθυνω προς το μπούτι της και θα της ψιθυρισω να μην μιλήσει, μετα από λίγο θα της πω να πάμε π.χ τουαλέτα ή έξω (για φάσωμα) 
Πως την βλέπεις την δουλειά να το πάω έτσι (να σημειωθεί πως είχα διαβάσει κάτι λίγο μακρινό αλλά παρόμοιο με εσένα ή κάποιον άλλον σε club και εσύ είχες πει οκ)

ΥΓ. Ένα θέμα για το blog που πιστεύω πως ενδιαφέρει πολλούς και συγκεκριμένα πολύ εμένα είναι το one night stand όπου μέχρι τώρα δεν έχω βρει κάτι κατατοπιστικο και αν θέλεις θα με ενδιέφερε πολύ να γράψεις κατι ή σε εμένα ή στο μπλοκ (μιλάω για το πως θα κινηθούμε στο κλαμπ, ναι το έχω δει που το κανουν ή σε μπαρ που το προτιμάς, από αγνωστη-γνωστή, opener, χορός, φάσωμα μέχρι και σε το ίδιο βράδυ, για να σε προλάβω στον οδηγό για το πως θα ρίξεις γκομενα έχει μόνο με ραντεβου).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου