Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Τα ασχημόπαπα που έγιναν κύκνοι

"Ήμασταν κάποτε πατσαβούρες".

Το σημερινό άρθρο αφορά κυρίως όσους πηγαίνουν ακόμα σχολείο. Αν κοιτάξετε προσεκτικά γύρω σας θα δείτε πολλά κοριτσάκια τα οποία μπορεί να σας γουστάρουν. Ομως μερικα απο αυτα δεν ανηκουν στην κατηγορια HB9-10, η οποια σας καυλωνει, ιδιαιτερα αν εχετε απαιτητικα γουστα.

Τι γινεται ομως οταν τα χρονια περνανε και τα κοριτσακια αυτα γινονται...μουναροι; Δείτε δυο παραδειγματα.

Παράδειγμα 1: "Αδικημενη γιατί είχε κολλητή θεογκόμενα"
Παλια όταν ήμουνα στη σχολη και βγαίναμε με κάτι πρωτολυκειακια για να πιασουμε "φρέσκο πράμα", είχε τύχει να κανονίσουμε καφέ με δυο κοπελιες. Η μια σημερα εγινε διασημη και ηταν απο μικρη HB9.5 μελαχρινο, με τρελα ματια, σωμα τουμπανο, βυζι τουμπανο, μαυρισμενο και γενικα σκετη κολαση. Διπλα της το αλλο κοριτσακι ηταν μελαχρινο, με οχι και τοσο τρομερα ματια και προσωπο χαριτωμενο που ομως δεν σου εβγαζε κατι το σεξουαλικο. Ασε που η φωνη της ηταν ξενερωμα. Σωμα απλά καλό.

8 χρόνια μετά βγαίνουμε παρέα για φαγητό. Μας βλέπει η σερβιτόρα και με καρφώνει. "Εσένα κάπου σε ξέρω..." , της λεω "Δεν μου θυμιζεις κατι" (neg). Μου κανει "Είσαι ο (το όνομα μου". "Ναι, που με ξερεις;" και μου λεει την ιστορια, ποια ηταν και που ειχαμε συναντηθει. Με θυμοτανε ΜΟΝΟ απο εναν καφε!

Φυσικα σημερα ειχε ξεκοψει πια απο τη φιλη της (καθοτι οι διασημες γινονται και καραψωναρες του κερατα) αλλα μπροστα μου εβλεπα το απολυτο καυλοδρέπανο. Είχε γινει 1.70 ύψος, μελαχρινο, με τέλειο δέρμα, σώμα τούμπανο (έκανε γυμναστήριο τρελό), σκουλαρήκι κοντα στα χείλια, tatoo στον ώμο που δεν ήξερα τι λέει αλλά ήθελα να το χύσω τρελά και τα ματάκια της είχαν πλέον καλοσχηματιστεί. Η γκόμενα ηταν ΕΡΓΑΛΕΙΟ.

Το αποτέλεσμα; Τις κανω Pickup εύκολα, της πιανω κουβεντα, ενα cold reading, 2-3 negs, παιρνω τηλεφωνο ξεκουραστα και μου λεει "Θα ηθελα πολυ να κανονισουμε, εχουμε χαθει!" (IOI) Ενα μηνα μετα που χωριζει την παιρνω να βγουμε. Δεν το σηκωνει. Με παιρνει αυτη το βραδυ. "Ελα με επαιρνες;" μπλα μπλα μπλα. Της λεω οτι την επαιρνα για "να κανονιζαμε γιατι χαθηκαμε" κι αλλες τετοιες παπαριες. Τελικα δεν το εχαψε, μου ειπε "Οκ θα δουμε, θα σου πω" και μετα απο 10 μερες βλεπω στο FB οτι ξαναγυρναει στον πρωην της.

Κοινως, ΑΓΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.

Βεβαια, αν την πήδαγα από μικρη (αυτό που λέμε "Εγώ φταίω που δε σε γάμησα όταν ήσουνα μικρή") θα ήταν αλλιώς τα πράγματα. Αλλά τότε όλοι κοιτάγαμε την μουνάρα της παρέας.

Το ηθικό δίδαγμα: Όταν είσαι κάτω των 25, πάρε xp κι ας ειν και ρώγες.

Παράδειγμα 2: "Αδικημενη γιατί ΕΠΙΣΗΣ είχε κολλητή θεογκόμενα"

Αλλη μια ίδια περίπτωση που επισκιάστηκε από την κολλητή της. Όταν ήμουνα 21, δύο μελαχρινά, HB9 και HB6.5 σκάνε στο πάρτι του αδερφού μου, μεταξύ άλλων. Το 9άρι με τρελαίνει. Τότε όμως είχα σχέση. Και καθότι πάντα πιστός τι να έκανα με το πιτσιρίκι; Καλά μιλάμε εν τω μεταξύ για τριτογυμνασιάκι! Αλλά μελαχρινό, με καλούτσικα μάτια, τρελά χείλια και σώμα κόλαση.

Περνάει ένας χρόνος και είμαι σε φάση χωρισμού κτλ. αλλά δεν έχω χωρίσει οριστικά. Αυτή τώρα πάει 1η Λυκείου και κοντεύει προς 2α (ητανε Ιούνιος αν θυμάμαι καλά). 22 και κάτι εγώ. Βγαίνω από το αυτοκίνητο και με το που κλείνω την πόρτα, από το παγκάκι που καθότανε (χωρίς να την δω) έρχεται και κολλάει ακριβώς μπροστά μου. "Τι κάνεις;" (και χαμόγελο μέχρι τα αυτιά) "Καλά είμαι" της λεω, "Εσύ;" . "Καλά κι εγώ, τα νέα σου;" Θα είπαμε 2-3 μαλακίες για κανένα λεπτό και πήγα σπίτι. Πραγματικά το μωρό είχε την αίσθηση ότι αν της έλεγα "Πάμε μια βόλτα να σου πω" (το κλασικό) θα την είχα φασώσει επιτόπου.

Πέρασε ένας ακόμη χρόνος, τότε είχα χωρίσει και ήμουνα λίγους μήνες πριν τα φτιάξω από την επόμενη σοβαρή σχέση. Το μικρό πλέον 2α Λυκείου προς 3η και πάλι καλοκαίρι. Τότε έκανα κίνηση να χωθώ μέσω παρέας. Αλλά πλέον ήταν αργά γιατί κατάλαβα ότι πλέον...μετά την παρέα θα είχε κι έναν γκόμενο να την περιμένει.

Το θέμα μας όμως δεν είναι η συγκεκριμένη. Για γυρίστε το χρόνο πίσω και πάμε στο HB6.5. Την θυμάστε; Αυτή που δεν της έδινε κανένας σημασία στα πάρτι; Αυτό το μελαχρινό είχε πεταχτό κώλο και γενικά όχι και το καλύτερο σώμα. Επίσης είχε...λίγο μουστάκι ή τέλος πάντων δεν είχε αρχίσει ακόμα να βγάζει τις τρίχες της!

Από την τρίτη γυμνασίου τα χρόνια πέρασαν και δεν την ξαναπέτυχα ποτέ. Ώσπου πάω μια μέρα σε ένα κατάστημα για ψώνια και ενώ με εξυπηρετεί ένας μούναρος με τέλειο σώμα, βυζί τούμπανο και ματάρες τρελές (HB 9), ενώ την κοιτάω καταλαβαίνω ότι....
Ξ: "Ελένη εσύ είσαι;"
Ε: "Ναι, θύμισέ μου"
Ξ: "Είμαι ο αδερφός του τάδε, είχαμε συναντηθεί όταν ήσουν μικρή, τάδε πάρτι" κτλ.
Ε: "Αααα τι κάνεις;"

Τι να κάνω. Έμεινα μαλάκας! Πως εξελίχθηκε σε τέτοια περίπτωση; Προφανώς και τα ψωμάκια του σχολείο έφυγαν και τώρα στα 22 της ήτανε έτοιμο προς κατανάλωση. Την έκανα add στο FB όπου είδα για κακή μου τύχη ότι είχε προλάβει άλλος και μάλιστα....αρραβωνιαζότανε ωσονούπο! Ε αυτό έλειπε. Τα καλά φιλέτα τα κρατάνε, δεν τα αφήνουνε με τίποτα!

Το ηθικό δίδαγμα: Στα party που γίνονται σε σπίτια μην κοιτάτε μόνο τις μουνάρες.


Υπάρχουν πολλές ακόμη τέτοιες περιπτώσεις. Όπως για παράδειγμα θυμάμαι συμμαθήτριες στο Γυμνάσιο και το Λύκειο που δεν τους δίναμε σημασία, είχανε σωματάρες και τελικά εξελίχθηκαν σε τρελά μοντέλα. Ειδικά μια περίπτωση γκόμενας που με γούσταρε και μου έλεγε μέχρι και να μου κάνει μασάζ στους ώμους στα διαλείμματα κι εγώ τελείως στο κλάσιμο, την πέτυχα όταν έγινα 20 και είδα με τα μάτια μου άλλο ένα 6άρι να γίνεται 9άρι! Γιατί το πρόσωπο εξελίχθηκε, η κορμάρα έμεινε κορμάρα και η γκόμενα εξέπεμπε τρελό ερωτισμό.


Γιατί όλα αυτά; Γιατί πολύ απλά στο σχολείο μαλακιζόμαστε ασύστολα. Θέλουμε είτε την μουνάρα, είτε την διάσημη της τάξης (π.χ. μέλος του δεκαπενταμελούς ή τους πενταμελούς) ή την κόρη της καθηγήτριας που ασχολούνται όλη μαζί της και δε ξέρω κι εγώ τι άλλο. Σας το λέω και βάλτε το καλά στο μυαλό σας. Κοιτάξτε πολύ προσεκτικά όλες σας τις συμμαθήτριες και σκεφτείτε. "Μια μέρα αυτή μπορεί να γίνει μουνάρα;" Αν θα άξιζε να το παίξετε στο στοίχημα τότε χωθείτε!

Κοινώς, μην ασχολείστε μόνο με συγκεκριμένες τύπισσες που θέλει να γαμήσει όλο το σχολείο. Έτσι κάνετε κακό στην αγορά. "Διασπάστε" το ενδιαφέρον σας σε όσο το δυνατόν περισσότερους στόχους για να μείνετε όλοι ικανοποιημένοι κι όχι με το πουλί στο χέρι. Άλλωστε στην ηλικία που είστε, πέρα από τα μαθήματα θα πρέπει να σας απασχολεί και το sex για να "ανοίξει το μάτι" από νωρίς κι όχι να καταλήξετε...αγάμητοι στα 25.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου