Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Να χωθώ?: Επεισόδιο 4 (32, HB8)

Να 'το και το MILF!

Πρώτα απ' όλα να πω ότι είχαμε εξελίξεις στο Να χωθώ? Επεισόδιο 3. Διαβάστε τις για να δείτε τι έγινε.

Να πω ότι δεν χάθηκα, δεν ερωτεύτηκα, εδώ είμαι. Απλά τρέχω με δουλειές. Και εδώ και 2 μήνες ένας φίλος μου 35άρης έφερε στην παρέα μια 32άρα. MILF με πιτσιρίκι. Το έκανε πολύ νέα και τώρα είναι χωρισμένη.

Φυσικά όταν βγαίναμε δεν το έφερνε μαζί της. Μετά τα έμαθα τα κόλπα της. Εχει χωρίσει από τα 28 της άρα δεν παίζει κανένα θέμα με πρώην σύζυγο. Και μάλιστα έλεγε αραιά και που στην παρέα "ο δικός μου", δεν τον έφερνε ποτέ και μαλακίες τούμπανα. Κι όταν μια μέρα πριν από ένα μήνα την ρώτησα "Τι κάνει ο δικός σου?" μου λεει "Σιγά καλέ, δεν τα έχουμε. Φλερτάκι ήτανε και πέρασε. Δεν είμαι εγώ για δεσμεύσεις".

Όποτε βγαίνουμε για παρέα μπορεί να μην μου την πέσει ευθέως, αλλά θα μου πετάξει κάτι σπόντες σε φάση "Ωραία μάτια", "Μ' αρέσει η δουλειά που κάνεις" ή το πρόσφατο "Είσαι πολύ γλυκούλης εσύ και σου πάει όταν τσαντίζεσαι". Μιλάμε τώρα για ένα HB8, 32άρα, 1.70 ύψος, που αν ήταν 25άρα χωρίς το παιδί, άνετα το κοίταγα και για σοβαρά. Αλλά και μόνο που ξέρω ότι την ζωή της την έχει κάνει, ξενερώνω. Άσε που με χαλάει κι η ηλικία ρε πούστη. 3 χρόνια πάνω. Άλλο 21-27 που κοιτάω κι άλλο τώρα το σουφρα-φρα που λέει κι ο Γεωργίου.

Αν είναι να κάνω κάτι με αυτή θα το κάνω για να περάσω την ώρα μου. Αυτό μας έλειπε να νταντεύουμε και τη μπέμπα της τώρα. Βέβαια από την άλλη, έχουμε και την γκαντεμιά ότι η τύπισσα έχει γνωριστεί λόγω κοινής παρέας και με την "Να χωθώ? Επεισόδιο 2" που τα έχει με τον σαβούρη. Οπότε τα δεδομένα είναι απλά. Η χώνομαι σε αυτή και το γλεντάω (και θα φάω πολύ καλά) ή κρατάω μια πισινή και περιμένω (από αυτή την παρέα) το HB9 από το Επεισόδιο 2 να χωρίσει. Εννοώ δεν περιμένω...γενικώς αλλά μόνο από αυτή την παρέα. Στις άλλες παρέες χώνομαι κανονικά. Δεν θα καθήσουμε στην "ουρά" για καμία και για κανένα λόγο.

Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι την Κυριακή που μας πέρασε, η "Επεισόδιο 2" δεν μας τα είπε καλά. Απ' τη μία αρνήθηκε καφέ το ΠΣΚ, απ' την άλλη με πήρε τηλέφωνο την Κυριακή και μου έλεγε απ' τη μία ότι είμαι ο πιο σημαντικός άνθρωπος που έχει στη ζωή της κι απ' την άλλη ότι αγαπάει τον γκόμενό της. Δηλαδή είναι πάρτη και χτύπα τη στον τοίχο.

Πάμε στα σημερινά όμως.

Να χωθώ?

Το αποτέλεσμα
Τελικά βγήκαμε οι δυο μας αλλά δε χώθηκα. Είναι αρκετά όμορφη για την ηλικία της αλλά σκέφτομαι την κατάσταση που βρίσκεται με το παιδί και βλέπω ότι εδώ "δεν κολλάω". Είναι μεγαλύτερή μου, είμαι σε άλλη φάση, προέχει να κάνω κάτι σοβαρό, άρα προχωράω για κάτι άλλο.

1 σχόλιο:

  1. Το Επεισόδιο 2 ειναι για κλωτσοπατινάδες.. Είναι ολοφάνερο οτι το μυαλό της είναι χιλιόμετρα πάνω από το κεφάλι της.. Παμ' παρακάτω!!
    Το Επεισόδιο 4 τωρα.. Εάν είσαι ξεκάθαρος από την αρχή οτι δεν θες δεσμεύσεις και θες να περάσετε και οι 2 καλά (με σεβασμό πάντα.. και το τονίζω αυτό!), πιστευω θα το εκτιμήσει και θα είναι γενναιόδωρη μαζί σου.. Ιφ γιου νόου γουότ αι μιν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή