Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020

Η χωριατοπούλα που δεν ερωτεύτηκε ποτέ και είναι ένα χρόνο μόνη της


Την προηγούμενη Δευτέρα σας υποσχέθηκα δυνατή ιστορία οπότε πάρτε την!

Λόγω δουλειάς μια γκόμενα μου στέλνει μήνυμα στο Instagram και μου πιάνει την κουβέντα. Μου λέει ότι μετακόμισε εδώ και ένα χρόνο στην τάδε πόλη (140χλμ. από την Αθήνα) και ότι βαριέται και δεν την πολυπαλεύει. Η γκόμενα καταγόταν από ένα μικρό χωριό που είχε υπερδιπλάσια απόσταση από την Αθήνα. Τεσπα συγκατοικούσε με μια φίλη της και είχαν πάει εκεί κι οι δυο τους για δουλειά την οποία τους βρήκε ξάδερφος της φίλης της, αλλά τώρα το χειμώνα χωρίς τουρισμό, λίγος κόσμος, βαρεμάρα κτλ.

Μου είπε ότι είχε φάει φρίκη γενικά με την ζωή της, της λέω "Οκ, μην το βλέπεις έτσι και η Αθήνα να ξέρεις ίσως σου ταιριάζει περισσότερο γιατί σου δίνει πιο πολλές επιλογές κτλ." Αυτή είχε μείνει λέει παλιότερα στην Αθήνα και της άρεσε. Με τα πολλά κανονίζουμε να την δω ένα ΣΚ που είχε ρεπό. Την προηγούμενη μέρα μου στέλνει καρδούλα. "Θα χαρώ πολύ να σε δω" και τέτοια. Κατεβαίνω, 1,5 ώρα δρόμος, κοντά 2 με την κίνηση. Σκεφτόμουν πως θα παίξω μπάλα. Με χαιρετάει με σταυρωτό φιλί και αγκαλιά. Βγαίνουμε για καφέ. Την κόβω.

Ξανθιά 1.65, 30άρα, με ωραία μάτια, 55 κιλά, ωραίο σώμα, γύρω στο HB8. Σπυράκια στο πρόσωπο τα οποία κάλυπτε με makeup. Κάπνιζε. Πρώτο red flag για τα δικά μου γούστα, αλλά οκ όσοι καπνίζετε μην το μετρήσετε. Το δε ύφος της συνδυάζεται με τις γνωστές ατάκες: "Έλα ρε φίλε", "Είμαι φοβερή, το ξέρω",  "Έλα μωρέ με τον μαλάκα που έμπλεξα στη δουλειά" και τέτοια ψωνισμένα ή προσβλητικά. Το μόνο που έλειπε ήταν την ώρα που θα κρατάει το τσιγάρο, να κάνει κι εκείνο το "τσιφ/πλιτς" στα χείλια, λες και τρώει κοψίδια και βγάζει το κρεατάκι. Οκ, μόνο αυτό δεν είδα εκείνη τη μέρα.

Μιλήσαμε για σχέσεις. Είχε 8 χρόνια σχέση...από το Λύκειο (απ' το χωριό) μέχρι που χώρισε. Μετά άλλα 3 χρόνια με έναν διάσημο, γνωστό τραγουδιστή! Ε εκεί μου σκάει το 2ο Red flag! ("Που κουβαλήθηκα εδώ γαμώ το σπίτι μου πάλι και χάλασα το Σάββατο;" αναρωτήθηκα). Τεσπά, τις κάνω το κλασικό τεστ με τις πόρτες. Στην κόκκινη πόρτα που είναι οι σχέσεις, είδε μια σκοτεινή αποθήκη γεμάτη αράχνες και παλιά βαρέλια με κρασί. Καταλαβαίνετε πόσο μουνί καπέλο ήταν η ψυχολογία της. Της λέω "Πιστεύεις ότι στις σχέσεις κλείνεσαι και απομονώνεσαι και αισθάνεσαι άσχημα ή τουλάχιστον αυτό μπορεί να αισθάνεσαι για τις δύο σχέσεις που έκανες τώρα". Φυσικά και έπεσα μέσα. Μου λέει "Είμαι η κλασική γκόμενα που ακόμα και τα πάντα να της δώσει ο άλλος μπορεί να νιώσει ότι πνίγεται σε μια σχέση. Αυτός να είναι μες στην τρελή χαρά κι εγώ να καταπιέζομαι και να θέλω να χωρίσω για να έχω την ελευθερία μου". 3ο Red flag. "Γενικά είμαι πολύ κοινωνική σαν άτομο" (και όπως μου είπε έχει πολλούς φίλους που βγαίνει για καφέ). 4ο Red flag. Άλλη ερώτηση: "Πως και δεν έχεις αγοράσει αυτοκίνητο? Δεν είναι αρκετά τα χρήματα της δουλειάς ή τα τρως στο delivery?" Μου κάνει "Εεεμμμ..." Της λέω,, "Κατάλαβα, το δεύτερο!" κι εκεί γελάει. Σπάταλη. 5ο Red flag.

Μετά βγαίνουμε για φαγητό. Σκέφτομαι "αν είναι να κάνω κάτι, απλά να την έχω για να ξεσκιζόμαστε γιατί είναι ομορφούλα, αλλά μέχρι εκεί, για σοβαρά σίγουρα δεν είναι". Ε εκεί σε τραπέζι για 4 άτομα επέμενε να καθίσουμε απέναντι.

Ψάχναμε τρίτο μέρος για ποτό, δεν βρίσκαμε και μου λέει για πλάκα "Καλά αν δεν βρούμε κάτι αν είναι πάμε σπίτι μου που έχω ποτά και αράζουμε με μουσική, η φίλη μου έχει πάει στο χωριό σε ένα πάρτι και θα γυρίσει αύριο" αλλά δεν ξέρω γιατί...κατάλαβα ότι μάλλον το έλεγε μεταξύ σοβαρού και αστείου. Με τα πολλά βρίσκουμε ένα μαγαζί, στο οποίο ήθελε ξανά να κάτσω απέναντί της (άρα το να πάμε σπίτι της προφανώς και ήταν fake IOI και θα συνεχίζαμε το ψάξιμο). Με το ζόρι έκατσα δίπλα της και την είδα κάπως...τραβηγμένη. Την ρωτάω τι χαρακτήρας είναι, αν είναι συναισθηματική κτλ. και μου πετάει και 6ο red flag: "Δεν έχω ερωτευτεί καμία από τις δύο σοβαρές σχέσεις μου. Απλά τις έχω αγαπήσει...ίσως πλατωνικά". Και της λέω: "Καλά πλάκα μου κάνεις? Και όταν σε ρωτούσαν αν είσαι ερωτευμένη μαζί τους εσύ τι τους έλεγες?" για να καταλήξει: "Ε...εντάξει, τους έλεγα ψέματα, τι να κάνω".

Καταλαβαίνετε ότι μετά από όλα αυτά, δεν μπορώ να προσποιηθώ ότι είμαι PUA και bad boy και να ρίξω πούτσο έτσι στο ξεκάρφωτο. Μια ζωή είχα μάθει να κάνω σοβαρές σχέσεις και όχι να είμαι με γκόμενες από εδώ κι από εκεί. Ναι μεν πραγματικά ήθελα να την ξεπατώσω στο πούτσο γιατί στον ένα χρόνο που έμενε στην κωμόπολη δεν τον είχε φάει (εγώ από την άλλη είχα να τον ρίξω 2 εβδομάδες) και θα ξεσκιζόμασταν, από την άλλη όταν στην κουβέντα πάνω κάνω qualify με τα δικά μου κριτήρια και αυτή αποτυγχάνει παταγωδώς, ε το καταλαβαίνει και η ίδια ότι είμαι "σχεσάκιας". Παρότι έπαιζαν κάποια αγγίγματα πάνω στην κουβέντα ΔΗΘΕΝ τυχαία, σε κάποια φάση πιάστηκα από μια καλή ατάκα που είπε για ένα ακόμη άγγιγμα και εκεί την είδα ότι τραβήχτηκε, οπότε το έπιασα το υπονοούμενο ότι δεν είχε νόημα να χωθώ.

Η δε τελική της ατάκα με αποτελείωσε. "Μου αρέσουν πολύ τα παιδιά". Της λέω: "Ναι αλλά τα παιδιά είναι και για εκείνους που έχουν υπομονή να μείνουν σε μια σχέση και δεν πνίγονται". Για να ακούσω το κορυφαίο όλων: "Ε εντάξει μωρέ, δεν κάνουν όλοι για γονείς. Και στη χειρότερη σιγά, κάνεις το παιδί, χωρίζεις και όλα μια χαρά!". 7o Red flag. Με 7 κόκκινες σημαίες και ο Τάκης Τσουκαλάς θα ήταν περίφανος.

Τι σκατά, σε ταυρομαχίες κατέβηκα; Στο τέλος μου λέει:
- Πάμε και σε ένα ακόμη μαγαζί για ποτό;
- Μπα, άστο μωρέ, πήγε αργά και έχω και δυο ώρες να γυρίσω κιόλας στην Αθήνα.


ΥΓ. Ο τίτλος θυμίζει άλλη μια ιστορία με χωριατοπούλα, του φίλου επαρχιώτη αναγνώστη Apache. Καμία σχέση όμως. Εδώ η φάση έχει χειροτερέψει. Πλέον βρισκόμαστε στο επικίνδυνο στάδιο του "ΔΕΝ ξέρω ΤΙ ΣΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΘΕΛΩ από την ζωή μου!"

ΥΓ2. Αυτή είναι η μεγαλύτερη διαφορά μου με όσους μιλάνε στο YouTube ή γράφουν άρθρα. Ότι εγώ πιστεύω ότι οι περισσότερες γκόμενες είναι ξενέρωτες και γι' αυτό και υπάρχει παγκόσμια υπογεννητικότητα. Θεωρώ δηλαδή πως ΟΤΙ κι αν κάνετε, ακόμα και γυμναστήριο να πάτε ή να κάνετε πλαστικές και να γίνετε μοντέλα και να αποκτήσετε νοοτροπία alpha male ΠΑΛΙ δεν θα καταφέρετε τίποτα. Ο 1,3 δείκτης υπογεννητικότητας του ελληνικού έθνους είναι φως φανάρι. Άντε στην καλύτερη στο εξωτερικό να κάνετε παιδί και να χωρίσετε μετά. Τον χωρισμό δεν τον γλιτώνετε.

ΥΓ3. Καπάκι ο πατέρας μου μήνυμα στο Facebook χωρίς να του πω τίποτα για το ραντεβού: "Χώρισε ο ξάδερφός σου κι έμεινε με δύο παιδιά. Του τα φόραγε κιόλας. Πόσο τυχερός είσαι που δεν έχεις παντρευτεί". Και αναρωτιέμαι: Άμα δεν γίνουμε πατεράδες ή παππούδες πως θα γεράσουμε ρε μαλάκες? Μόνοι στο σπίτι και θα συναντιόμαστε τα Σάββατα στις disco? Γαμώ το σπίτι μου με τις ξενέρωτες, σε λάθος εποχή ζούμε. Και οι επόμενες γενιές σε χειρότερη.

7 σχόλια:

  1. Red flags ακριβώς ώστε κάποια στιγμή να γίνεις ταύρος σε υαλοπωλείο. Απορώ πώς δεν έγινες...Τέλος πάντων καλύτερα Red Pill παρά red flags.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι ξενέρωτες οι σημερινές ελληνίδες γυναίκες αλλά κακομαθημένες όπως και οι πλειοψηφία των ελλήνων ανδρών. Η σημερινή γενιά έχει μεγαλώσει να τα βρίσκει όλα στο πιάτο, να ζει χωρίς ευθύνες και υποχρεώσεις και να περνάει μόνο καλά. Λες και η ζωή είναι ένα ατελείωτο πάρτι χωρίς έννοιες και βάσανα. Σε αυτό συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό οι έλληνες γονείς που δεν βοηθούν τα παιδιά να γίνουν υπεύθυνα από μικρή ηλικία.
    Η μοναξιά βαράει κόκκινο εκεί έξω και έπεται και συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να κάνουμε, οι άνθρωποι σήμερα έχουν απομακρυνθεί από το Θεό και ζουν σα θηρία, με συνέπεια να γίνεται χάλια η ζωή τους. Το λες Θεία Δίκη, το λες κάρμα, πες το όπως θες. Ο καθένας ό,τι αξίζει παίρνει στο τέλος, ακόμη κι αν φαινομενικά στην αρχή δε φαίνεται να έχει συνέπειες η αμαρτία.

    Δε σας άρεσε ο θεσμός του γάμου, πουλάκια μου, που υπήρχε για αιώνες σε όλες τις κοινωνίες του πλανήτη, γιατί βλέπατε τις τσόντες και νομίζατε πως άμα πάτε με 50000000 χιλιοτρυπημένα μουνιά που τα έχει γαμήσει και ο τελευταίος πακιστανός, θα είστε "μάγκες" και "γαμιάδες". Οι άλλες οι πατσαβούρες από την άλλη θεωρούν πως είναι πριγκίπισσες και αξίζουν μόνο πρίγκιπες και πάνω, και θεωρούν (αλλά δε στο λένε) πως μπορούν μέχρι να βρουν τον πρίγκιπα που πραγματικά αξίζουν να περνάνε την ώρα τους με περιστασιακές σχέσεις αλλά και με δήθεν σοβαρές που όμως δεν αγαπάνε πραγματικά και τους εγκαταλείπουν τη πρώτη στιγμή που ένας πιο πετυχημένος/όμορφος κλπ τους πει μια καλημέρα...

    Η κατάσταση δε στρώνει. Το κακό έγινε πολλές δεκαετίες πριν. Το ελληνικό έθνος είναι καταδικασμένο να πεθάνει, και θα πεθάνει. Ας ήσασταν καλύτεροι άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφά τα λόγια σου γέροντα.
      Είσαι Έλληνας ή από άλλη χώρα? Εγώ συμφωνώ ότι θα πεθάνουμε σαν έθνος. Το κατηγορώ είναι για την νέα γενιά? Αν ναι συμφωνώ. Τα σέβη μου.

      Διαγραφή
  4. Κάποτε αγαπητέ ξενερωμενε είχα σχέση 8βετω με μια τέτοια κοπέλα. Φοιτήτρια αυτήν στο 2ο έτος και εργαζόμενος εγώ με σταθερή δουλειά. 2 χρόνια η διαφορά ηλικίας μας(22 εγώ 29 αυτή).
    Γνωριστήκαμε σε κοινή παρέα και τα είχε με έναν γνωστό μου. Με έψαξε στο φβ και άρχισε να μκ στέλνει μνμ. Δυστυχώς ενέδωσα και μακάρι να μπορούσα να ζητήσω συγνώμη από το γνωστό μου αλλά του έφαγα την κοπέλα.
    Τέλος πάντων βγαίνουμε Χριστούγεννα μεγαλη παρέα χωρίς να έχουμε κάνει κάτι ακόμα και η κυρία με Π κεφάλαιο έκανε την μεθυσμενη. Εγώ είπα αμέσως σαν κύριος να την πάω σπίτι της αλλά τελικά καταλήξαμε στο δικό μου που εμένα κ μόνος μου. Ο σύντροφος της την έπαιρνε τηλέφωνο αλλά δεν απαντούσε. Τον κάλεσε το πρωί κ έλεγε χάλασε το τηλέφωνο μου κτλ κτλ.
    Ξεκινήσαμε τη σχέση και όλοι οι φίλοι μου έλεγαν πρόσεχε την.Κερατωσε κάποιον μαζί σου και θα το κάνει και σε εσένα. Δυστυχώς δεν τους άκουγα.
    Πέρασαν τα χρόνια, επένδυσα στη σχέση, γνωριστήκαμε με γονείς, έπιασε δουλειά σε τραπεζικό ομιλονκαινεκει ξεκίνησαν τα προβλήματα.
    Η κοπέλα ήταν από αλβανια και δυστυχώς είχε κάποια πιο δύσκολα χρόνια και φτωχικα σαν παιδί. Όταν λοιπόν έπιασε λεφτά στα χέρια της άρχισε τα περίεργα.
    Πρέπει να πάρουμε τζιπ, να φοράμε μόνο ακριβά ρούχα, πρπει να πηγαίνουμε σε 5στερα ξενοδοχεία διακοπές, σαμπάνιες και όλα τα σχετικά.
    Το άντεχε η τσέπη μας και το κάναμε.
    Το αποκορύφωμα πρόταση γάμου τον Ιούνιο του 2018 στα Χανιά. Κλάματα αγκαλιές φιλιά και το πολυπόθητο ναι.
    Γυρίζουμε Αθήνα και σχεδιάσαμε την επόμενη μέρα. Εδώ να αναφέρω εγώ είμαι βόρειο Ελλάδιτης κ πάντα έλεγα να φύγουμε και α συνεχίσουμε τις δουλειές μας επάνω στη Θεσσαλονίκη. Μου λέει εννοείται και αρχίσαμε να ψάχνουμε σπίτι για αγορά κατοικίας στη Θεσσαλονίκη. Για διαδικαστικους λόγους έπρεπε να ανέβω εγώ 1ος και με το γάμο θα ακολουθούσε και αυτήν. Τυπικο θέμα με χαρτουρα.
    Ανεβαίνω Νοέμβριο του 2018 στη Θεσσαλονίκη μόνιμα. Έρχεται και αυτήν με άδεια και μείναμε στονεξοχικο της οικογένειας μου πλησίον της Θεσσαλονίκης. Θα εμένα εκεί μέχρι να βρούμε σπίτι για ενοίκιο ή για αγορά. Αρχές Δεκεμβρίου έφυγε για Αθήνα και για πρώτη φορά μετά από 8 χρόνια ήμασταν χωριά.
    Ξαφνικά δεν απαντούσε, άρχισε χαλάει το κινητό μου κτλ.
    Το αποκορύφωμα κατέβηκα 28 Δεκεμβρίου να της κάνω έκπληξη στην Αθήνα και την είδα ψυχρή και να λέει εγώ δεν έρχομαι Θεσσαλονίκη και διάφορα.
    Σε ερώτηση μου γιατί μου είπε να κάνω αίτηση μεταθεσης λέει δεν με αφορά τι λεγδαμε τότε.
    Νευριαζω και αρχίζουμε φωνές βρισίδια κλπ.
    Φεύγει από το σπίτι της Αθήνας θιγμενη και καίμενη. Εγώ με τύψεις πήγα πήρα υλικά και γλυκα.λεω είμαι υπερβολικός.
    Γυρίζω μαγειρεύω κ έρχεται κ κοιμόμαστε μαζί και λέγαμε λεπτομερείες για το γάμο.
    Σηκώνεται 31 το πρωί να πάει για δουκεια και κάτι μέσα μου έλεγε να πάω στο ταμπλέτ.
    Ξεχασε το τούβλο ανοιχτό το ινσταγκραμ.
    Ε εκεί είδα τι έστελνε στο 45χρονονεργεμη διευθυντή εταιρης τράπεζας το μουνι της και τον παρακαλούσε να την γαμισει.
    Βρήκα το τηλέφωνο του, τον κάλεσα και μόλις του είπα θα σε βρω το έκλεισε.
    Γύρισε η λέγαμενηβαρων αρων από την δουλειά της κ έλεγε διάφορες χαζομάρες και ότι θα με πάει στην εισαγγελέα αν πω κάτι γιατί είναι προσωπικά δεδομένα και κάτι χαζά.
    Πήρα το αεροπλάνο και γύρισα Θεσσαλονίκη το ίδιο βράδυ.
    Στο τηλέφωνο οι δικοί της μου έλεγαν ότι καλά μου έκανε. Η κόρη της δεν) χαραμιοταν με εμένα. Όλα αυτά με μια βαριά αλβανική όμορφη προφορά.
    Γύρισα 15 Ιανουαρίου να πάρω τα πράγματα από το σπιτθ και εννοείται μου είχε πάρει μέχρι και τα μακαρόνια.
    Δεν ασχολήθηκα να τα ζητήσω πίσω πάρα μόνο της ευχήθηκα να την γαμαει ο παππούς και να τρώει από τα πιάτα μου.
    Στο δια ταύτα,το διαβάζω και εγώ και δεν μπορώ να το πιστέψω πόσο μαλακάς ήμουν και αφελής. Επίσης έμαθα εκ των υστέρων ότι οι γονείς της το ήξεραν και την ενθάρρυναν να συνεχίσει την παράλληλη σχέση. 1/2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα η λέγαμε η έμαθα ασχολείται με τη ισότητα και την δύναμη που έχουν οι γυναίκες. Στο LinkedIn σχολιάζει σε άρθρα αυτό βελτίωσης σταθερών σχέσεων κλπ.
    Έχει ένα παλιό διαμέρισμα στη Νέα Ιωνία που το έκανε ανακαίνιση και δηλώνει κάτοικος Ηρακλείου Αττικής.
    Εγώ ο κερατάς ξέμεινα Θεσσαλονίκη και κάνω μια νέα αρχή σιγά σιγά. Είμαι με μια κοπέλα και προσπαθώ να μπω στον ισο δρόμο.δοξα το θεό έχω την υγεία μου, την δουλειά μου.
    Παιδιά το κάρμα είναι δυνατό και πάντα γυρίζει μπουμερανγκ.
    Κέρατο έδωσα, κέρατο έλαβα.
    Αυα τα λίγα. Α και σε περίπτωση που ο διαβάσει η γκιζελντα ή ο Φάνης από τη δυτικη αττικη που δηλώνει και φαν του ποδηλάτου να ξέρουν ότι δεν τους ξεχνάω.
    Κ για να γελάσουμε πρωτοχρονιά ήμουν Αθήνα για επαγγελματικό λγους. Μπαίνω στο 550 από Συγγρού για να πάω στο Χίλτον και η πρώτη μου εικόνα ήταν η μητέρα της λεγαμενης. Λέω θεέ μου ακόμα γελάς μαζί μου;;;οεριττο να πάω ότι ασπρισεβκαι ότι με έβγαλε κρυφά φώτο με το κινητό της. Γυρνούσε από κανένα σπίτι της παραλιακής που δουλεύει σαν καθαρίστρια αλλά δεν το λέει η κόρη της.
    Παιδιά ποτέ μην κάνετε κάτι όταν είναι κάποια σε σχέση. Θα το κάνει κ με εσάς
    2/2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε η ιστορία σου είναι carbon με μία ιστορία που ξέρω!
      Με γκόμενα Αλβανίδα που μετά από 3 χρόνια κεράτωσε τον δικό της, αυτός τα φτιάχνει μαζί της και στα 3 χρόνια τον κερατώνει με γέρο! Απίστευτο! Την βάζω δημοσίευση σε email αναγνώστη! Δεν αξίζει να χαραμίζεται στα σχόλια!

      Εδώ μονο δεν εβγαλα ακρη, αμα θες στειλε μου email καθαρογραμμένη. Thanks

      "Κάποτε αγαπητέ ξενερωμενε είχα σχέση 8βετω με μια τέτοια κοπέλα. Φοιτήτρια αυτήν στο 2ο έτος και εργαζόμενος εγώ με σταθερή δουλειά. 2 χρόνια η διαφορά ηλικίας μας(22 εγώ 29 αυτή)."

      Διαγραφή