Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

Ιδανική γυναίκα για σχέση


[Email του αναγνώστη happiest_man]

Είμαι κοντά στα 30. Μέχρι πριν λίγους μήνες είχα μόνο τέσσερις ολοκληρωμένες σχέσεις, οι οποίες κατέληξαν άσχημα. Και οι τέσσερις είχαν δύο κοινά:
α)ήταν μικρότερές μου από 2 έως 8 χρόνια και
β)μετά από λίγο καιρό άρχιζαν να ζητούν συνέχεια ολοένα και ακριβότερα δώρα έχοντας ως δυνατό τους χαρτί το σεξ.

Όταν το παρακάνανε τις χώριζα (π.χ όταν η τελευταία κάποια στιγμή μου είπε No iPhone No Sex την χώρισα την ίδια στιγμή). Ευτυχώς δεν έκανα παιδί με καμιά απ' αυτές.

Εδώ και λίγους μήνες συζώ με μία γλυκιά σαραντάρα που είναι σωσίας της Karen Grassle (εμφάνιση, ντύσιμο, χτένισμα). Την πρωτογνώρισα όταν πήγα σπίτι της να συνδέσω ένα επιτοίχιο αερόθερμο. Όταν την πρωτοείδα έπαθα την πλάκα μου. Αφού εγκατέστησα το αερόθερμο και μου πρόσφερε καφέ και σπιτικό κέικ άρχισα να την φλερτάρω λέγοντάς της γλυκόλογα (πρώτα την ρώτησα εάν είναι ελεύθερη). Αυτή αρχικά ξαφνιάστηκε αλλά μετά ανταποκρίθηκε (κοκκίνισε, άρχισε να αναπνέει πιο γρήγορα) δείχνοντάς μου ότι με θέλει. Όταν την αγκάλιασα για να τη φιλήσω ένιωσα την καρδιά της να χτυπά δυνατά για πάρτη μου. Καμιά από τις προηγούμενες σχέσεις μου δεν έδειξαν με τέτοια θέρμη ότι με θέλουν.

Για να μην πλατιάζω αφού γίναμε ένα αποφασίσαμε να συζήσουμε για να δούμε εάν ταιριάζουμε και στους άλλους τομείς. Όσο περισσότερο καιρό ζω μαζί της τόσο περισσότερο τη λατρεύω.

Πλεονεκτήματα της νέας μου σχέσης: γλυκομίλητη, χωρίς οικονομικές απαιτήσεις, πρόθυμη, πολύ θερμή, φανταστική μαγείρισσα και νοικοκυρά, λατρεύει να με φροντίζει, λατρεύω το ντύσιμο και το χτένισμά της.

Το μοναδικό "μειονέκτημά" της είναι ότι δεν μπορεί να κάνει παιδιά. Δεν με ενοχλεί και εκτίμησα ότι μου το είπε στην αρχή της σχέσης μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου