Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

"Είμαι φεμινίστρια"... ΣΤ'ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ!



[Email του αναγνώστη John Mals]

Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το blog. Όσα πετυχημένα έχεις γράψει, ακόμα και για τις πετυχημένες ατάκες όπου μας έχουν χαρίσει αλήθεια και γέλιο. Και άλλα "γλυκανάλατα" όπου πιθανόν και να έχεις βαρεθεί ν' ακούς. (Ευχαριστώ για τον χρόνο σου)

Μπαίνω στο θέμα:

Ήταν μια ωραία μέρα, ώσπου "έσκασε" μπροστά μου αυτό το βίντεο:




Ένα κομμάτι μου ήθελε ν' αρχίσει να γελάει και το άλλο μου μισό ν' αρχίσει να κοπανάει την οθόνη. Πάμε να δούμε με τι μαλακίες ασχολούνται.

"- Πιστεύω πως ο φεμινισμός σήμερα είναι πιο σημαντικός από ποτέ και θα εξηγήσω τους λόγους. "
- Πιστεύω πως στο μεγαλύτερο μέρος αυτού  του βίντεο πρέπει να σας γράψω στ' αρχίδια μου πιο πολύ από ποτέ και θα σου εξηγήσω κι εγώ τους λόγους.

- "Είμαι λοιπόν φεμινίστρια γιατί τα κορίτσια όπου απολαμβάνουν το σεξ ή έχουν πολλές ερωτικές εμπειρίες, είναι πουτάνες."
- Μάλλον εννοείς "τα κορίτσια όπου έχουν πολλές ερωτικές εμπειρίες και απολαμβάνουν το να γαμιούνται στεγνά με την πρώτη ευκαιρία".

Καταρχάς εδώ θα συμφωνήσω πως καλό είναι να μπορείτε να "εκφραστείτε" πιο ελεύθερα, γιατί σε αντίθετη περίπτωση προκύπτουν άλλα προβλήματα. Όπως, το ότι προσπαθείτε να κρύψετε την όλη αυτή "τάση ζωής", μη τυχόν και σας πει κάποιος πουτάνα.

Αντί να μας ξεκαθαρίσετε την στάση σας, "είμαι χυσοδοχείο, απολαμβάνω το να γαμιέμαι με πολλούς και διαφορετικούς παρτενέρ".

Να έχουμε κι εμείς τις κατάλληλες προσδοκίες, μην μας το παίζετε κάτι το διαφορετικό, πως έχει για εσάς το σεξ κάποιου άλλου είδος αξία και δήθεν "ρομαντικές" κ' έτσι ... Να καταλήγουμε άλλο να περιμένουμε και ξαφνικά άλλο να μας βγαίνεις. Ωραία, ξεκαθάρισε το μας, με γειά σου και χαρά σου. Υπάρχουν άνθρωποι (άντρες - γυναίκες) που γουστάρουν να κάνουν μια απ' τα ίδια. Υπάρχουν και άνθρωποι (άντρες - γυναίκες) όπου μια τέτοια στάση και τρόπο ζωής, τον σιχαίνονται. Με γεια και χαρά και σ' όλους τους υπόλοιπους.

Πάντως να ξέρετε, τουλάχιστον ορισμένοι είμαστε ειλικρινείς απεναντί σας. Υπάρχουν πολλοί από αυτούς όπου σας το παίζουν "προοδευτικοί" κ' ύστερα από τ' αγγούρι" όπου σας δίνουν να φάτε, πίσω απ' την πλάτη σας θα σχολιάζουν το πόσο πουτάνες είναι όλες οι γυναίκες εκ' φύσεως, με ύφος μισογυνίας όπου θα ζήλευε και ο ψυχασθενής Elliot Rodger.

 - "Ενώ τα αγόρια είναι το καμάρι του σπιτιού και της παρέας"
- Μάλιστα, ενώ εγώ -ας πούμε- αν σας δώσω την εντύπωση πως μέχρι τα 25 μου χρόνια έχω πάει με 10 γυναίκες π.χ. τρεις σχέσεις και 7 one night stands; Θα γίνει ο κόλπος σας Σαχάρα, δεν θα λειτουργήσει σαν γόητρο ε;

Ας ήμαστε ειλικρινείς, ΕΝΑΣ απ' τους λόγους που σαν παιδάκι έβλεπες τις συνομήλικές σου να ξεπαρθενιάζονται και να δημιουργούν σχέσεις με άτομα το λιγότερο από πέντε χρόνια και πάνω ποιος ήταν; Για την υποτιθέμενη εμπειρία τους. Μην τολμήσεις να μου πεις πως η λογική της υποτιθέμενης εμπειρίας δεν ισχύει για τις περισσότερες κοπέλες/γυναίκες, γιατί έχουμε ζήσει πολλάκις τέτοια παραδείγματα.

Ορισμένες λοιπόν, έχετε την καφρίλα και την προστυχιά να μας "κοιτάτε" στην πούτσα, σκεφτόμενες σε πόσες τρύπες το έχουμε χώσει, την ίδια στιγμή που φλερτάρετε με την ιδέα για το αν θα το κάνετε μαζί μας. Και ύστερα, έχετε το θράσος να ζητάτε και τα ρέστα ! Στ' αρχίδια μας λοιπόν τι είπες μόλις τώρα γι' αυτό τον λόγο, εσείς οι ίδιες το υποστηρίζετε.

- "Γιατί κοπέλες όπου είναι παρθένες,  έχουνε και αυτές στίγμα".
- Και εγώ αν ήμουνα παρθένος να δεις τι στίγμα θα είχα! Κάποτε το είχαν οι ξεπεταγμένες και τώρα οι παρθένες δηλαδή; Μάλιστα.

Ακόμα και η πιο κομπλεξικιά και ξενέρωτη γκόμενα στον πλανήτη όπου το αιδοίο της δεν τ' αγγίζει ούτε το ίδιο της το δάχτυλο (λέμε τώρα), -όπως οι περισσότεροι- θα το έβρισκε από αστείο έως και αφύσικο. Αποτέλεσμα θα είχε να φτάσει ν' αντιμετωπίζεται και να θεωρείται σαν είδος αναπηρίας.

Βγαίνει η άλλη δημόσια στην τηλεόραση να δηλώσει πως είναι 25 χρονών παρθένα, και μάλιστα από επιλογή! Κοίτα να δεις τι θα συνέβαινε αν έβγαινα εγώ 25 χρονών μαντράχαλος να δηλώσω παρθένος. Αν υπήρχε μια πιθανότητα, έστω κι ένα 10% να κάνω κάτι ολοκληρωμένο, αυτομάτως, δεν θα γ@μούσα ούτε στην μεταθάνατον ζωή που θα ξανά γεννιόμουν άνθρωπος με μετεμψύχωση.

- "Είμαι φεμινίστρια γιατί μου είπαν πως στην πρώτη μου ερωτική επαφή θα υποφέρω και θα με στιγματίσει για πάντα.."
- Εντάξει .... ας ελπίσουμε πως δεν είμαστε και τόσο μεσαιωνικά τραγικοί και πως απλά χρησιμοποιήθηκε αυτή η φράση για να μας σοκάρει.

- "Είμαι φεμινίστρια γιατί αρκετοί Έλληνες δικαιολογούν τον βιασμό στο έτος 2016",
- (Δεν έχω ιδέα από που το βγάλανε αυτό το συμπέρασμα, αλλά το γιατί και πως το δικαιολογούν οι Έλληνες, δεν μας λέτε).

- "Είμαι φεμινίστρια γιατί πολλοί άντρες επιζητούν διαστρεβλωμένα πρότυπα ομορφιάς για τις γυναίκες. Έτσι κάνουν νεαρά κορίτσια να υποφέρουν και προσπαθούν να αλλάξουν την εμφάνισή τους..."
- Αυτό κοριτσάκι μου δεν είναι γυναικείο πρόβλημα. Το αντιμετωπίζουν και οι άντρες εκ μέρους σας, και μάλιστα, πιθανόν πολύ πιο έντονα. Έχω την εντύπωση πως στο μεγαλύτερο μέρος, μόνες σας βγάζετε το μάτι σας.

Είσαι άνθρωπος, γένος θηλυκού και ανοίγεις ένα περιοδικό; Αρχίζεις να παρατηρείς μοντέλα και αμέσως αρχίζεις σιγά σιγά να νιώθεις άσχημα… όπως το να νιώθεις ενοχές ας πούμε, ή ανεπιθύμητη ...ε; Μας θυμίζει κάτι κορίτσια ;

Την ίδια στιγμή, στην πραγματικότητα, υπάρχουν πολλών ειδών διαφορετικά σωματότυπα, όπου (αντικειμενικά θα έλεγα) τα διακατέχουν εξίσου ελκυστικά χαρακτηριστικά. Φυσικά, κάπου θα υπάρχουν και άντρες, όπου θα ανακαλύπτουν στον εαυτό τους πιο ιδιαίτερα γούστα. Όπως π.χ. σε άλλους μπορεί να αρέσουν τα μεγάλα στήθια, σε άλλους τα πιο μικρά και «μαζεμένα».

Πολύ ωραία, και τώρα, αν σας έλεγα πως ορισμένες από εσάς, τις ίδιες καφρίλες όπου καθιστούν εσάς να νιώθετε έτσι, τις εφαρμόζετε απέναντι σ’ άλλους ανθρώπους ;

Μέσα στο μυαλό τους, είσαι λίγο πιο κοντός, ή είσαι λίγο πιο λεπτός, ή λίγο πιο χοντρός, δεν έχεις έχεις εκείνο το σώμα που κοιτάω εγώ να μου προβάλετε στα περιοδικά.

Εδώ παίζει να έχουμε και άλλη κατηγορία ξενέρωτης. Δεν θυμίζεις άντρα-προϊόν διαφήμισης.

Τι θέλουν οι γυναίκες επιτέλους;
Υπάρχουν γκόμενες, όπου για να κάνω "αίσθηση" και να κερδίσω την πρώτη εντύπωση, περιμένουν να πεταχτώ μέσα από καμιά ταινία, με τα μπράτσα του King Kong καβάλα σε μια μηχανή και με τον καπνό από Malrboro ν’ ανεμίζει στο στόμα. Βέβαια, για τους άντρες, ταυτοχρόνως, έχουν δημιουργηθεί πρότυπα ακόμα και στην συμπεριφορά τους.

Λοιπόν από δω και πέρα θα παίρνω το ύφος του άντρα του πολλά βαρύ όπως οι «μάγκες» στις παλιές ελληνικές ταινίες και θα κοιτάζω το γυναικείο φύλο λες και θέλω να τους τραβήξω μπουνιά στο λαρύγγι.  Έχω ζήσει εμπειρίες όπου γκόμενες σχολιάζουν αντικειμενικά το σώμα μου, "για εμένα το θεωρώ λίγο "έτσι"". Ναι, και να πεις πως εκείνες ήταν σαν τα μοντέλα των περιοδικών; Παπάρια ! Ούτε στο ελάχιστο, μιλάμε για γκόμενες, από τελείως λεπτές, κοντές ή ασχημούλες στο πρόσωπο (που δεν έχουν κώλο, όχι μόνο από λίπος, αλλά και από ανατομία λεκάνης!) έως και γκόμενες με μεγάλη λεκάνη, όπου τα παχάκια στην κοιλιά τους έχουν γίνει ένα με αυτήν. Κι όμως, περιμένουν τον "τέλειο" σκληραγωγημένο άντρακλα. Είσαι σε φάση, "εντάξει μωρή πατσαβούρα, εγώ να κάτσω να λιώνω για 5 χρόνια να κάνω αυτό το σώμα, θα το καταφέρω, εσύ δεν το έχεις ούτε εκ φύσεως".

Βρε καριολάκια, αν κάναμε το ίδιο απέναντί σας όλοι οι άντρες, δεν θα σας πλησίαζε ούτε αρσενική κατσαρίδα.

Και όλα αυτά επειδή συμπεριφέρεστε σαν ζώα χωρίς να σκέφτεστε από μόνες σας και πιστεύετε κάθε παπαριά που σας διαφημίζουν. Εντάξει, εταιρίες είναι και θέλουνε να πουλήσουν, γιατί να μην εκμεταλλευτούν την μαλακία που μας δέρνει; Σας πουλάνε από παπούτσια μέχρι και κρέμες προσώπου. Βασίζονται στην ανασφάλειά σας και στην ανάγκη της ωραιοπάθειά σας να νιώθετε πιο επιθυμητές.

Ακόμα και το ότι ντύνεσαι σαν την πουτάνα που κάνει πεζοδρόμιο με ύφος πορνοστάρ, δεν είναι καν δικές σου σκέψεις. Όχι, δεν μοιράζω στερεότυπα όπως "όλες οι γυναίκες που ντύνονται έτσι είναι πουτάνες ή τσόλια", μακάρι και να ήταν, είναι απλά "μόδα" (κι εγώ που νόμιζα πως η κύρια λειτουργία της ενδυμασίας ήταν να καλύπτει το σώμα μας). Απλά κάποιος πούστης σε έχει πείσει πως για να μετράς σαν θηλυκό μπροστά στα μάτια μας πρέπει να ντύνεσαι και να συμπεριφέρεσαι με αυτό τον τρόπο. Λογικά οι κόρες σας για να κάνουν την "επανάσταση τους" θα ντύνονται κάπως έτσι.



- "Είμαι φεμινίστρια γιατί και οι άντρες θα έπρεπε να ενθαρρύνονται από παιδιά να εκφράζουν την αγάπη και την τρυφερότητα. Γιατί αυτό δεν είναι αδυναμία, είναι προτέρημα".
- Δεν μ' αγγίζει και ιδιαίτερα το ότι το λες εσύ. Πολλές γυναίκες από την συμπεριφορά τους φαίνεται να έχουν αντίθετη άποψη. Όχι μόνο αυτό, αλλά θα τους φανεί έως και αστεία η "ευαισθησία" τους και στην καλύτερη θα προσπαθήσουν να παίξουν μαζί τους, αντί να το δουν σαν προτέρημα στο να αναπτύξουν μια ουσιώδη σχέση μαζί τους.

- "Τα αγόρια ντρέπονται να κλάψουν, γιατί "τα αγόρια δεν κλαίνε".
- Καλά ναι, ο κόσμος μας δεν είναι κανένα παραμυθάκι, το ίδιο και οι άνθρωποι που πολλοί από αυτούς αντλούν ικανοποίηση απ' το να σε πληγώνουν. Αν το έχεις ανάγκη, μπορείς να κλάψεις με την ησυχία σου όταν κανείς δεν σε βλέπει. Δεν λέω να μην έχουν τρόπους να εκφράζουν τα συναισθήματά τους στις σχέσεις τους. Αλλά κατά την γνώμη μου, η φράση από μόνη της δεν είναι και τόσο "κακή". Σε κάνει να μπεις στην θέση του ενήλικα και να καταλάβεις τον ρόλο όπου έχεις να αναλάβεις σαν άντρας αργότερα.

Το κακό είναι η αυταρχική συμπεριφορά, όταν εσύ ο ίδιος δεν έχεις δείξει στο παιδί σου μία διέξοδο προς την έκφραση συναισθημάτων με έναν άλλον τρόπο και το αυστηρό ύφος όταν ξεστομίζεις στο παιδί αυτή την φράση. Καλά κάνουμε και δεν κλαίμε. Δεν αξίζουν όλες οι καταστάσεις να κλάψεις και ακόμα περισσότερο δεν πρέπει να δώσεις αυτή την εντύπωση/ικανοποίηση πως έκλαψες για πάρτη της σε καμία καριόλα.

- "Πάνω απ' όλα είμαι φεμινίστρια γιατί έχω σιχαθεί την βία".
- Και την ίδια στιγμή υπάρχουν γυναίκες που αυνανίζονται με το Fifty Shades Of Gray .

- "Θέλω ισότητα ανάμεσα στα δύο φύλα".
- Ναι αμέ. παπάρια! Είμαστε διαφορετικοί, τόσο βιολογικά όσο και κοινωνικά. Όπου νιώθετε εσείς αδικημένες, αδικούμαστε κι εμείς από εσάς σε κάτι άλλο.

Τέλος, αν ποτέ θελήσετε να αλλάξετε κάτι όπου δυνητικά μας βλάπτει όλους, ξεκινήστε από το ίδιο σας το φύλο!

Περαστικά μας.


(Στείλτε τα emails σας στο ksenerotes@gmail.com).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου