Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Τα παλιά κλασικά cockteasers

(Email αναγνώστη)

Μετά το παρθενικό μου άρθρο "To πιστόλιασμα" επειδή τα παλιά καλά cockteasers δεν έχουν τελειωμό,ορίστε μια παρόμοια κλασική ιστορία (με αφορμή και τη περίπτωση του
Ξενερωμένου με την κοπέλα του):

Πέμπτη βράδυ σε μεγάλο μαγαζί των Ιωαννίνων. Βρεττός (ξέρω τι θα πείτε αλλά ήασταν με παρέα).Τέλος πάντων μιλάμε για μουνοθύελλα.Anyway,καθόμαστε στο τραπέζι μας και σε κάποια φάση έρχεται ένας γνωστός μου με μια κοπέλα(ΗΒ 7,5).Χαιρετιόμαστε και του λέω μπορεί να κάτσει στο χώρο γύρω από το τραπέζι μας. Συστηνόμαστε με τη κοπέλα,ρωτάω αν τα έχουν και μου πετάει τη πρώτη μπόμπα ότι σήμερα γνωρίστηκαν το πρωί στο πανεπιστήμιο και ήρθαν στο μαγαζί μαζί. Τέλος πάντων μου λέει ο τύπος ότι προσπαθεί να την πλευρίσει.Εε και εγώ φυσικά είμαι σωστός,κάνω στην άκρη και τον αφήνω να την
παλέψει.

Περνάει η ώρα,καλοπερνάω με τη παρέα. Ανά φάσεις ρίχνω καμία ματιά να δω τι παίζει και βλέπω το εξής: η γκόμενα να χορεύει μόνη της πάνω στο τραπέζι και αυτός να κάθεται και να χυπάει βαρεμένα παλαμάκια. Σε κάποια φάση με πλευρίζει αυτός,μου λέει βαρέθηκε και ότι αποχωρεί,οπότε να προσέξω τη κοπέλα κτλ. Εγώ φυσικα λέω οκ και αυτός φεύγει.

Μετά αρχίζω λίγο να χορεύω με τι κοπέλα και αμέσως γυρνάει πλάτη και κολλάει ολόκληρη πάνω μου,οπότε αρχίζει ένα ατελείωτο κωλοτρίψιμο για καμιά ώρα.Εε μιλάμε και λίγο στη πορεία (λέω αυτή καμιά εύκολη θα είναι,πάμε για φάσωμα). Μου λέει κιόλας ότι ο προηγούμενος που ήταν μαζί της φάνηκε ξενέρωτος.

Στη πορεία αρχίζει να τη παίρνει κάποιος μαλάκας τηλέφωνο, τον οποίο ισχυριζόταν ότι δεν ήξερε (έβγαζε σκέτο νούμερο) και της έλεγε να βγέι λίγο έξω να μιλήσουν και άλλα τέτοια. Τέλος πάντων τον γράφει, της λέω και εγώ παράτα το κινητό και το κωλοτρίψιμο πάει σύννεφο(σε βαθμό να απομακρύνομαι και να έρχεται πάνω μου). ΕΕ σε κάποια φάση(λίγο αντισυμβατική προσέγγιση αλλά δε βαριέσαι) της κάνω στην άκρη τα μαλλιά και αρχίζω να τη φιλάω στο αυτί (είχα ανάψει του κερατά).Εκείνη απλά με αφήνει.Έπειτα πάω και στο λαιμό,τη φιλάω για λίγο και εκεί.

Σταματάω για λίγο και αμέσως βάζει πάλι το μαλλί μπροστά.Ξανακάνω το ίδιο αλλά και πάλι βάζει αμέσως το μαλλί μπροστά.Λέω όπα, τρώμε πόρτα τώρα.LOS POULOS!

Μετά από λίγο μου λέει οτί πρέπει να φύγει (πρέπει να είχε ενοχληθεί και με τον άλλο τον παπάρα που την ενοχλούσε στο κινητό). Όπως και να έχει τη συνοδεύω μέχρι την έξοδο γιατί είχε και τρελό κόσμο.Την αποχαιρετώ και της ζητάω απλά το facebook,ετσι για το τυπικό της υπόθεσης.

Hasta la vista, baby-καριόλα!

1 σχόλιο: