Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Πιάσε το κινητό μου!

(e-mail αναγνώστη)

Καλησπέρα φίλε. Δε ξέρω αν έχεις γράψει για το καμάκι και τι παίζει γενικά. Θα σου πω τη δική μου εμπειρία κι αν θέλεις βαλτη στο blog.

Πριν απο 4 χρονια ειχα παει με ενα φιλο για καφε. Αυτος οδηγουσε. Στο φαναρι βλεπουμε 2 γκομενες. Εμενα μου ειχε γυαλισει η οδηγος βασικα. Καλοκαιρι και κατεβασμενα τζαμια τους πιανω τη παρλα. Ο φιλος μου που δε χωνεται τοσο να εχει κοκκινισει να μου λεει ξεκολλα κτλ. Καλα μη φανταστεις τρελο χωσιμο απλα ενα καλησπερα ειπα και ρωτησα που πανε. Λοιπον οι κοπελιες δεν απαντουσανε ητανε γεια σου. Στο επομενο φαναρι ομως που τις ξαναπιανει κοκκινο και τους ζηταω να μας πουν εστω ενα γεια, η οδηγος μου λεει "Γεια" χαμογελαει και γυρναει παλι μπροστα. Κι επειδη ηταν απ τη μερια μου (το αμαξι στα δεξια) λεω απο μεσα μου "Ετσι εισαι?" και πιανω και πεταω το κινητο μου στο αμαξι της! Ευτυχως που εχω καλο σημαδι και μπηκε μεσα! Μετα πολλα αναβει πρασινο που λες και φευγουν σφαιρα και μετα τις καλουμε απο το αμαξι του φιλο μου.

Για να μην τα πολυλογω αναγκαστηκανε αμεσως μετα να βγουμε για καφε για να μου δωσουν και το κινητο. Στην αρχη ηταν αγχωμενες αλλα μετα γελαγανε με την ολη φαση. Το αποτελεσμα? Με την κοπελια αυτη (την οδηγο) ειμαι 4 χρονια και πρόσφατα αρραβωνιασμενος αν σου λεει κατι. Με τη συνοδηγο ο φιλος μου τα ειχε για πολυ λιγο αλλα δε τραβηξε.

Το θεμα να σου πω ποιο ειναι. Αμα δεν ειχα πεταξει το κινητο κι αμα δεν ειχε βρει στοχο τωρα μπορει να ημουνα μπακουρος. Οι γκομενες φιλε οπως λες εχουνε γινει δυσκολες. Αλλα γενικα πρεπει να το κυνηγαμε ολοι και να μη το βαζουμε κατω. Καμια φορα θελει και τσαμπουκα, να εισαι λιγο αυθορμητος, λιγο στ αρχιδια σου, λιγο απ' ολα. Αλλα κυριως να εισαι ο εαυτος σου γιατι αυτο εκτιμανε. Τωρα αμα πεφτεις σε ψωνια μακρια οσο πιο μακρια γινεται να σωθεις. Και εχουμε γεμισει πολλες τετοιες τελευταια.

Φιλικά.

3 σχόλια:

  1. χααχαχαχαχχα πόσο γάμησε. Γενικά τέτοια αυθόρμητα εξυπνούλια κολπάκια πιάνουν να ξέρεις. Βέβαια αν την πετύχαινε στο κεφάλι το κινητό δεν ξέρω τι κατάληξη θα υπήρχε, όμως είναι τόσο όμορφο που από μια τελείως σπασμωδική κίνηση βρεθήκατε αρραβωνιασμένοι. Καλή σας συνέχεια εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα !!αυτη ειναι ωραια ιστορια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και αν σου έκλεβε το κινητό ? χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή