Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Αρχιδόκαμπος

[Email του αναγνώστη Arkhon] 
Αυτο επελεξα ως θεμα για να σου στειλω ξενερωμενε και ωωω ναι καλα μαντεψες αλλος ενας ξενερωμενος και εδω.

Χαιρομαι που το εχεις ξαναπιασει ζεστα το blog σου, γιατι εγω το ανακαλυψα πριν απο λιγες εβδομαδες και δεν ξεκολλαω απλα. Λοιπον εγω ειμαι 34 και το τι εχουν δει τα ματια μου ΔΕΝ περιγραφεται!

Εχω αποφασισει συνειδητα, οχι να απεχω, αλλα να σνομπαρω και να προσπαθω να τους ξεπληρωσω με το ιδιο νομισμα , την ξενερα και την ξυνιλα που εχω αντιμετωπισει , απο μπαρακια μεχρι και στον χωρο εργασιας μου. Οσες μου συμπεριφερονται καλα (ελαχιστες) εισπρατουν την ιδια συμπεριφορα απο εμενα και παραπανω

Οσες απο την αλλη την εχουν δει υπερμαχες του φεμινισμου και της καθε λογης αριστεριλας που τις κραταει πισω , ασχετο αν δε το καταλαβαινουν , δεν θελω να τις βλεπω και να τις ακουω γτ απο εκει πηγαζουν ολα τα κακα , απο τον μοντερνιστικο τροπο που τους εχουν βαλει στον ανυπαρκτο μυαλο τους! Δεν τους δινω σημασια και δεν μπορουν να με επηρασουν, ουτε αποτελει αυτοσκοπος για εμενα, παρα μονο σπερματοδεκτριες.

Προχθεσινο γεγονος κι ολας : σταματαω στο Νανου στην Κλεισθενους με το PEUGEOT 207 CC και ντυμενος σενιος (Fred perry πουκαμισακι κτλ) , γιατι ημουν σκαστος απο την δουλεια , βλεπω νετο ΗΒ7 να περιμενει στην σταση του λεωφορειου και με βλεπει να παρκαρω καπου εκει κοντα και να
με πλησιαζει , με βλεπει οτι δεν καταφερνω να μπω και μου λεει :

"Ααα και εσυ προσπαθεις να μπεις και δεν τα καταφερνεις γιατι εξυπηρετουν 7:00 με 9:30" και "Εγω για εδω ημουν , αλλα θα ξαναρθω το απογευμα". Εγω της απανταω οτι "Για να το λεει ετσι θα ειναι , γεια σου και ευχαριστω" και μενει παγωτο η γκομενα!

Ξαναγυριζει στην σταση και με κοιτουσε περιεργα. Περιμενε κανενα λιγουρι μαλλον, που θα της την επεφτε για αυτοεπιβεβαιωση και οταν το θελησει να βαλει παγο....φαε την παγωμαρα σου και την επομενη φορα να εισαι περισσοτερο περοσεκτικη.

Δεν ξερω....αλλα αυτα που λες , απο οσα εχω διαβασει , με τα οποια συμφωνω 101% , περιτριγυριζομαι απο γκομενες 23 χρονων μαξιμουμ , που ναι μεν ειναι ανετες σε ολα τα θεματα , αλλα απο την αλλη , δε μπορεις να βασιστεις σε αυτες; τις ηλικιες για κανενα λογο !
Και για να κλεισω με το γιατι επελεξα το εν λογω θεμα ως τιτλο, απλα ανεβασε κανενα νημα, που να λεει, κατι στο στυ , γιατι οι γκομενες πλεον, βγαινουν εξω και τραβανε οσους φιλους γνωριζουν, λιωνουν στο γελιο, ειναι η ψυχη της παρεας. Αλλα οταν γυριζουν σπιτι τους να παραπονιουνται οτι ειναι μονες τους και να γυριζουν καμια καρεκλα αναποδα για να την βρουν.

Γενικα ΜΑΚΡΙΑ απο γκομενες που να λενε "Δεν υπαρχουν αντρες πλεον", "Οι αντρες βρισκονται στις ασπομαυρες ταινιες" κτλ. Εεε ναι μωρη, αφου σε εβγαλαν απο το σπιτι σου και για να ζησει μια οικογενεια, χρειαζεται να δουλευουν δυο ατομα, λουσου τα τωρα! Keep up the good work OP!

Να συμπληρωσω οτι ξενερωτοι ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
Ειναι κατι τυπακια που εχουν φιλεναδες και μπορει να ανεχτουν ολες τις αρρωστημενες ιδεοληψιες τους απλα και μονο για να βγουν μαζι τους ή ακομα να πουν οτι κανουν παρεα μαζι τους. Το βλεπουν ετσι οι αλλες και νομιζουν οτι ολοι εχουμε πανω μας ενα μαλακομετρο



Στήλη αναγνωστών: Στείλτε τα emails σας στο ksenerotes@gmail.com και τα δημοσιεύω κάθε Παρασκευή στις 14:00. Δευτέρα νέο άθρρο στις 14:00 και Τετάρτη νέο meme. Sorry άμα δεν τηρώ το πρόγραμμα αλλά έχω πήξει στη δουλειά. Thanks για το support.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου