Παρασκευή 23 Αυγούστου 2024

Γκόμενες που κερατώνουν κι όταν ζηλεύουν γυρνάνε πίσω!


[Email του αναγνώστη Anat Yor]
Φίλε ξενερωμενε καλησπέρα

Λίγο μετά τον Covid-19, όταν αρχίσαμε και πάλι να βγαίνουμε, παίζω μπάλα ταυτόχρονα με δύο εκ διαμέτρου αντίθετες γκόμενες: η μία και καλά "φεμινιστρια" και μαλακιες τέτοιες, λίγα χρόνια μεγαλύτερη και η άλλη μικρότερη, ΤΣΌΝΤΑ κυριολεκτικά με τα μυαλά στα κάγκελα. Με την πρώτη ας πούμε ότι πάει καλά (λάθος που ασχολήθηκα) αλλά αστερίας στο κρεβάτι, βαρετή τέρμα και αφού άρχισε τις πατριαρχιες και τις μαλακιες την έγραφα στα παπαρια μου

ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΚΌΛΛΗΣΕ 
Της έστελνα τρολιες και memes τύπου τσίλι καφενείο για όσους ξέρουν και αυτή μου έλεγε ότι της λείπω κλπ. Ότι ναναι 

Μέχρι που το χοντρυνα και τη σούταρα. Μσ τη δεύτερη γκόμενα τρελό κρεβάτι αλλά τα κλασσικά της ηλικίας που νομίζει ότι είναι πριγκίπισσα και είχα πολλά δράματα αλλά τουλάχιστον δε βαριόμουν. Κάποια στιγμή φεύγω σεζον οπότε κόβω και με τις δύο.. 

Και εδώ ξεκινάει η ιστορία μας. 
Μέσω σοσιαλ γνωρίζω μεγαλύτερη γκόμενα, ένα 8-8.5 hb. Φαίνεται σοβαρή, ώριμη, από την πόλη μου και με δικό της σπίτι. Μιλάμε ωραία τσουλάει η κουβέντα και αφού επιστρέφω στην πόλη μου για λίγες μέρες προσωρινά βρισκόμαστε κάνουμε ο,τι κάνουμε και ακολουθεί καθημερινή επικοινωνία μετά μέχρι να γυρίσω και δυστυχώς ενθουσιασμός από τη μεριά μου 

Σκέφτομαι " ωραία, ώριμη γκόμενα, καλή εμφάνιση, κοντά σε μένα, κοινά ενδιαφέροντα, σε περιμένει να γυρίσεις από σεζόν αρα αξίζει" 

ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΑ ΓΚΟΜΕΝΙΚΑ

Γτ ναι μεν η τύπισσα έδινε φουλ πάθος, σεξ, ερωτα κι ειλικρινά ήταν ο, τι πιο έντονο έχω ζήσει και ταυτόχρονα πολλά νεύρα, πολλές απαιτήσεις και πολλές απειλές χωρισμού

Κλασική γκρίνια ότι δεν ασχολούμαι μαζί της και δε νοιάζομαι που ναι έτσι φαινόταν αλλά ήταν ο πρώτος καιρός οπότε ήμουν επιφυλακτικός μέχρι να τη μάθω 

Εντωμεταξύ καθημερινή επαφή κι επικοινωνία, κάθε σκ ύπνος σπίτι της, μικρές εξορμήσεις, γνωριμία με τις παρέες εκατέρωθεν που με έκαναν να λέω "είσαι μαλακας που της φέρεσαι έτσι και δώσε της σημασία αξίζει". Κάπως τουμπάρω την κατάσταση, κολλάει ξανα και είμαστε ξανά στα μέλια έπειτα από πολλούς τσακωμούς. Εγώ πλέον έχω δεθεί γάματα και τη θεωρώ ως ο, τι καλύτερο μου έχει συμβεί γτ κάλυπτε τόσο το σεξουαλικο όσο και το συντροφικό και την έβλεπα σοβαρά (όσο σοβαρά βλέπεις κάποια στα 24-25 σου) παρότι έβλεπα αρκετά red flags αποφάσισα να τα αγνοήσω 


Ενώ κανονίζουμε ταξίδι με πιάνει ο διάολος και ψάχνω το κινητό της.. 

Ανακαλύπτω ΤΑ ΑΊΣΧΗ.
Καυλαντιζε με έναν που ενώ στην αρχή του το έκοψε γτ είχε κι καλά σχέση, μετά το συνέχισε, συναντήθηκε μαζί του και μετα ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΈΦΑΓΕ ΓΡΆΨΙΜΟ Η ΓΚΟΜΕΝΑ. ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΑΤΩΣΕ ΚΑΙ ΈΦΑΓΕ ΓΡΆΨΙΜΟ 

Εκτός του σοκ της τα λέω, πέφτει ενας καυγάς απίστευτος και για καμια βδομάδα κάθε μέρα μηνύματα τσακωμοι 

Εννοείται και τα κλασσικά μηνύματα "συγγνώμη δεν έκανα τίποτα μαζί του απλά βρέθηκα για λίγο δε το ήθελα δε θέλω να σε χάσω κλλ" 

Και μετά έκανα αυτό που δε θα έπρεπε να κάνει ποτέ κανείς. 

Είπα να το ξεχάσω, να πάω το ταξίδι μαζί της και να την έχω μέχρι να ξανα φύγω σεζόν. 

Ενα ακόμα λάθος που αποδείχτηκε ολέθριο γτ η τύπισσα κάτι μέρες αφού ξανά εφυγα με χώρισε γτ της είπα ότι φοράει ξωβυζα και "προσβλήθηκε" 

Δεύτερη μαλακια, της κλείνω εισιτήρια να έρθει να με δει για να τα βρούμε (εγώ ακόμα γουσταρα φουλ για κάποιο λόγο) και προφανώς δεν έρχεται ποτέ γτ "ήταν χειριστικο που μου έκλεισες εισιτήρια και θέλω να έρθω με δική μου απόφαση" 

ΜΑ ΛΑ ΚΙ ΕΣ. Και καλά θα ερχόταν από μόνη της αν δεν της έλεγα το σχόλιο για τα ξωβυζα και το λήγαμε 

Κάνω άλλη μια μαλακια κι εν μέσω σεζον 7/7 ανεβαίνω δύο φορές ισα ισα να τη δω, αυτή από κοντά όλα οκ σεξακι ζήλιες γουστάρει, εγώ ως μέγας τρόμπας κάθε μέρα συνεχίζω να της δείχνω πόσο τη θέλω με μηδενικά αποτελέσματα

Αυτή πάει διακοπές και μου παίρνει δώρο (?) και μου το δίνει τη δεύτερη φορά που ανεβαίνω και εν τέλει μου λέει τώρα μιλάω με άλλον κι θα βγω και εγώ παθαίνω μια κατάρρευση χειρότερη από της ΕΣΣΔ το 89..

Μιλάμε τέτοιο simping δεν υπήρχε τόσο καιρό και απλά της πετάω ενα ότι και εγώ πήδηξα άλλες στη σεζόν κι αυτή ενώ έχει τον καινούργιο έτοιμο ΣΠΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΖΗΛΕΎΕΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ 

μπλοκ εγώ μπλοκ αυτή και λήγει η φάση οριστικά. Αν είσαι νέος στην φάση με τις γκόμενες και βλέπεις τα παραπάνω.. 


Κανε τα αντίθετα από αυτά που έκανα. 

Η φάση είναι ότι εγώ κορόιδευα όσους ξεφτυλιζονται έτσι κι τελικά την έπαθα όντως, τουλάχιστον καλύτερα τώρα που είμαι μικρός πάρα στα 30 ή 40

Ρε μαλακες δε της πιάνεις πουθενά, της γράφεις στα παπαρια σου και κολλάνε, ασχολείσαι σοβαρά και σου κάνουν παιχνίδια. Έκανα μαλακιες κι εγώ το ξέρω αλλά ρε πουστη μου δες τον άλλον που θέλει να τα διορθώσει.. 

Ποτέ δεν έμαθα τι ήθελε τελικά από μένα, πως το έβλεπε όλο αυτό και αν και πόσο με ήθελε 

Τελικά ρε μάγκες ο, τι κι αν κάνεις είσαι καταδικασμενος να μην τα υπολογίσει ποτέ 

Περιττό να πω ότι από τότε έχω βγει με 

Single moms, 30αρες+, κάτι πρώην ξεπέτες που με θυμήθηκαν κι κάτι αλλοπρόσαλλες που δεν έβγαλα άκρη 

Ρε μαλακες τι γίνεται; 

Τι θέλουν τέλος πάντων 

Δε πάνε καλά οι γκόμενες έχουν τρελαθεί που έλεγε ο μέγας κοντοπιδης

Σχόλια Ξενερωμένου
Α) Αν την πιάσετε να καυλαντίζει φουλ, για μέρες, ακόμα κι αν δεν βγει μαζί τους, απλά ΦΕΥΓΕΤΕ. Με πουτανάκια μην ασχολείστε.

Β) Μην σχολιάζετε το ντύσιμό τους. Ας βάλουν ότι μαλακία θέλουν. Ένας φίλος μου παντρεύτηκε μία που ντυνόταν εντελώς ξεκωλέ και είναι μαζί 15 χρόνια με 2 παιδιά κι όλα μια χαρά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου