Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023

22χρονη έχει να γαμηθεί από τα 17 της και το παίζει ιστορία

 
[Email του αναγνώστη Anat Yor]
 
Γνωρίζω  γκόμενα μέσω  φίλης ( πολύ καλό το σύστημα σου να έχεις φίλες που σου γνωρίζουν φίλες τούς) και μετά από λίγες μέρες βγαίνω για πρώτο ραντεβού. Η ίδια πήρε την πρωτοβουλία να το προτείνει και μου έκανε εντύπωση κιόλας οπότε είπα μπράβο 

Λοιπόν η τύπισσα είναι 22 , σχετικά κοντή (αν και δε κοιτάω τόσο τέτοια θέματα όπως γενικά κάνουν οι γκόμενες)  μαυρομάλλα με οκει σώμα.
Βγαίνουμε κλασικά Αθήνα και φαίνεται να υπάρχει χημεία και κοινά ενδιαφέροντα και γενικά υπάρχει ροή στην όλη κουβέντα και φαίνεται όντως ευχάριστη ( οπότε αρχίζω και αναρωτιέμαι πώς σκατα και είναι ελεύθερη).. Βέβαια έβλεπα ότι δεν ήταν πολύ άνετη ,δεν ήξερε πώς να κινηθεί όταν περπατούσαμε και έλεγα εντάξει μωρέ είναι ντροπαλή
ΠΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΤΙ ΘΑ ΔΩ
Εν τέλει καθώς λέμε για σχέσεις κλπ τής αναφέρω ότι έχω κάνει και σχέσεις και απλές φάσεις και one night stand και ελεύθερες και σοβαρά και τα πάντα όλα
Και περιμένω να μου πει και εκείνη παρόμοια.
Και δε λέει τίποτα 
Γιατί δεν είχε να πει,δεν είχε κάνει τίποτα!
Η τουλάχιστον είχε να κάνει από το λύκειο, σχεδόν δηλαδή 5 με 6 χρόνια πίσω ! (?😮)

"-Αα και δεν είχε προκύψει ενδιαφέρον από κανέναν ποτέ;
-Με είχαν πλησιάσει αρκετοί αλλά δεν ήμουν στα καλύτερα μου και ήμουν σε περίεργη φάση οπότε δεν ασχολήθηκα"

Η τύπισσα είχε να γαμηθει ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΊΑ ΟΛΌΚΛΗΡΗ ( ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ,ΕΝΑ ΓΙΟΥΡΟ/ΜΟΥΝΤΙΑΛ και σίγουρα μια ή μπορεί και δύο διαφορετικές κυβερνήσεις ..αν είχε γαμηθει κιόλας..)  και μοίραζε πακέτα επειδή ήταν σε περίεργη φάση, μτφρ: έψαχνε τον κατάλληλο και την χαλούσαν όλοι και δε την πείραζε που έπιανε αράχνες.
Εδώ μου έρχονται στο μυαλό οι ιστορίες ξενερωμενε για τίς τύπισσες που ρίχνουν πακέτα κι καταλήγουν μόνες τους και αρχίζω να βλέπω ότι δεν είναι υπερβολικα αυτά που περιγράφεις και σκέφτομαι μαλακά τι στον πουτσο, ισχύουν ΌΝΤΩΣ;


Φυσικά δεν κάνω κίνηση γιατί με έβαλε σε τρομερό δίλημμα και εν τέλει κάνω κίνηση  γιατί πέρασα όντως ωραία τις επόμενες φορές που βγήκαμε και φάνηκε ότι μπορεί να χτιστεί κάτι  κι ας είναι τελείως αβγαλτη και περίεργη

Ε ΠΡΟΦΑΝΏΣ ΚΑΙ ΔΕ ΚΑΤΈΛΗΞΕ ΠΟΥΘΕΝΆ

Η γκόμενα μου έκανε την κλασική ερώτηση πώς το βλέπω όλο αυτό και της είπα ότι δεν έχω κάποιο στόχο γιατί θέλω να σε γνωρίσω καλύτερα και δε θα σού πω κάτι το οποίο μπορεί να αλλάξει
Εδώ βέβαια μπορούσα να της πω σε βλέπω σοβαρά και για σχέση με τον κίνδυνο να ξενερωσει η έστω να γατζωθει πάνω μου και απλά να τα έλεγα για να τη γαμησω αν και βαριόμουν να μπω στη διαδικασία κιόλας (βέβαια θα έπαιρνε ΑΙΩΝΕΣ) και φυσικά η ξενερωτη μου είπε ότι "και εγώ έτσι το βλέπω' που κανείς δε την πίστεψε

Εντωμεταξυ άρχιζε να πετάει διαφορά ότι εε το πάω πολύ γρήγορα και δεν νιώθω τόσο άνετα και θέλω το χρόνο μου ( επειδή της έπιανα τον κωλο όταν αραζαμε και δε μας έβλεπε κανένας 🤷) και το έπαιζε δύσκολη ( άλλη μια που το λέει αυτό και εννοείται ότι όταν στο λέει γκόμενα αυτό τότε θέλει το χρόνο της ΓΙΑ ΕΣΈΝΑ γιατί είτε αν βρεθεί άλλος θα του κάτσει κατευθείαν είτε υπήρξε κάποιος που την ξεκώλιασε στις πρώτες δύο ώρες,been there done that). Δεν της έδινα πολύ σημασία αν και ήξερα ότι πλέον δεν αξίζει να ασχοληθώ περαιτέρω μέχρι που μου λέει ότι καλύτερα να το αφήσουμε γιατί δε ψήνεται και πολύ.
Περίμενε να την παρακαλέσω και να της πω οχι σε παρακαλώ έλα άλλη μια φορά να βγούμε αλλά όχι! Της είπα και εγώ οκει συμφωνώ βλέπω και εγώ ότι δεν υπάρχει μέλλον και χημεία και σε ευχαριστώ για το χρόνο σου..Και είπε απλά ένα Α οκει κλ
Δηλαδή σπαστηκε κι απο πάνω!

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΩΡΗ! ΚΆΤΣΕ ΜΕΊΝΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ 5 ΧΡΌΝΙΑ ΑΓΑΜΗΤΗ ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΆΠΟΙΟΣ ΆΛΛΟΣ ΦΡΌΝΤΟ ΜΠΆΓΚΙΝΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΙΚΌ ΦΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΏΣΕΙ ΤΙΣ ΑΡΑΧΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΈΧΕΙΣ ΠΙΆΣΕΙ!

Απίστευτες πραγματικά, κάθονται αγαμητες για τεράστιο χρονικό διάστημα , γνωρίζουν κάποιον, δε γουστάρουν και βρίσκουν δικαιολογίες! Και φαίνεται σα να φταις εσύ που είναι μαλακισμένες και δε ξέρουν τι θέλουν!

Στα 30 που θα κάθεται να σκέφτεται τι μαλακίες έκανα θα είναι αργά.

Μόνο αυτοβελτιωση για την πάρτη μας και μόνο! Αν είναι να βρεθεί  η κατάλληλη θα βρεθεί..
Μόνο red pill και δέσμευση με καμία
Απίστευτα όλα αυτά που λες στις ιστορίες σου γιατί τελικά είναι και αληθινά και σε μικρότερες ηλικίες!

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΌ ΡΆΦΙ ΑΠΌ ΤΑ 22 ΜΩΡΗ ΑΓΑΜΗΤΗ.


 

]


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου