Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020

Νησιώτης βγήκε μόνος απόμακρα για μπάνιο, βρήκε και παντρεύτηκε Ελληνοαυστραλέζα

Τα κονέ δεν γίνονται σε beach bars!

Το καλοκαίρι στις διακοπές γνώρισα κατά τύχη από κοινές παρέες έναν τύπο σε μπαρ γύρω στα 36. Μιλούσαμε για γκόμενες. Αυτός ντόπιος, μας είπε ότι ήταν παντρεμένος κάνα οκτάρι χρόνια.

Όταν τον ρώτησα πως γνώρισε την γυναίκα του μου είπε την εξής ιστορία:
"Η γυναίκα μου ήρθε στο νησί όταν ήμασταν γύρω στα 26 εγώ, 24 αυτή. Είναι Ελληνοαυστραλέζα και έμενε μόνιμα Αυστραλία. Μάλιστα η μητέρα της την πίεζε να έρθει κι αυτή δεν ήθελε. Μια μέρα πήγε για μπάνιο σε κεντρική παραλία του νησιού όπου έτυχε να πάω κι εγώ. Ήμουνα μόνος μου κι αυτή μόνη. Σε κάποια φάση βλέπουμε στη θάλασσα ένα νεκρό ζωάκι και βρίσκω αφορμή και της πιάνω την κουβέντα".

Ο τύπος αν δεν το καταλάβατε έκανε situational opener! Βρήκε αφορμή να της πιάσει την κουβέντα με κάτι που είδε εκείνη την ώρα. Έπαιξε μπάλα όπως παίζω.

"Τότε αφού μιλούσαμε για ώρες κανονίσαμε και βγήκαμε το βράδυ. Με τα πολλά τα ψιλοείχαμε ώσπου έφυγε από το νησί και γύρισε στην Αυστραλία. Στο ενδιάμεσο μιλούσαμε. Προς έκπληξή μου τα Χριστούγεννα ξαναήρθε στο νησί! Εγώ δεν το περίμενα. Έτσι όταν περάσαμε κι ένα "2ο γύρο" μαζί, αποφασίσαμε να συνεχίσουμε μαζί και να έρθει να εγκατασταθεί μόνιμα στο νησί. Από εκεί λοιπόν που το σκεφτόταν, το νησί δεν της άρεσε και ήρθε επειδή την πίεζε η μαμά της, γνωριστήκαμε από το πουθενά, παντρευτήκαμε κι έχουμε ένα παιδί".

Αυτό για να δείτε πόσο πιο απλά γίνονται τα πράγματα. Την γυναίκα του την είδαμε την μεθεπόμενη ημέρα. Την έκοψα περίπου HB 7.5-8 με καλό στήθος. Ο τύπος γύρω στο 1.70, cool τυπάκος, ήρεμος, με μούσια, χωρίς κάτι το τρελό σε σώμα ή πρόσωπο, αλλά βγάζει το προφίλ του οικογενειάρχη ρε παιδί μου. Να 'ναι καλά να ζήσουν.

Το να πας σε παραλία μόνος σου θέλει πολλά κιλά αρχίδια. Αλλά αν πάτε πηγαίντε κάπου χύμα με ψάθα. Μην πάτε στα beach bars, εκεί πάνε όλα τα ψωνάκια. Τα παιδιά γνωρίστηκαν με την ψάθα τους στην παραλία και όχι σε κανένα ψωνισμένο μαγαζί. Ξυπνήστε και σκεφτείτε out of the box. Ακόμα κι εγώ δεν έχω τ'@@ να πάω μόνος σε παραλία, θέλω παρέα κι αν την έχω τότε φλερτάρω στο φουλ. Είχε @@ και ο τύπος τα είχε και του βγήκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου