Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

Καριόλες Ρωσίδες, θέλουν χορηγό και μόνο φάσωμα!

Συνάδελφοι καλησπέρα,

Μετά από τρεις μήνες είπα να σπάσω την σιωπή μου και παρότι έχω αραιώσει πιθανόν να ξαναρχίσω το σπορ...και να δημοσιεύσω αρκετά emails σας για Παρασκευές γιατί τα έχω παρατήσει λίγο είναι η αλήθεια.

Στο παρελθόν τα είχα με δύο Ρωσίδες σε διαφορετικές φάσεις της ζωής μου. Όλες καριόλες. Για πολύ λίγο είχε κρατήσει κάθε σχέση. Μήνας, γαμήσι, γεια σας. Οι Ρωσίδες λοιπόν δεν κάνουν ποτέ μα ποτέ κίνηση για να πληρώσουν! Πάντα περιμένουν από εσάς. Είναι παραδοσιακές σε φάση θέλουν να πληρώσεις τα πάντα, ακόμα κι αν δεν σε ξέρουν όμως θα σου μαγειρέψουν, θα πλύνουν πιάτα και θα καθαρίσουν το σπίτι. Παλιάς σχολής, θυμίζουν παλιές εποχές όπου ο άντρας τα ακουμπούσε χοντρά κι αυτές καθόντουσαν στο σπίτι και έκαναν όλες τις δουλειές. Στη Ρωσία μέχρι και τις πόρτες αυτοκινήτων τους ανοίγουν οι μουνόδουλοι.

Πάμε fast forward στο σήμερα. Τον Απρίλιο βγήκα με μια Ρωσίδα για ποτό. Η συζήτηση πήγε καλά. Κερασμένο το κοκτέηλ της εννοείται (1ο ραντεβού), σε κάποια φάση κάνω λίγο kino, λίγο ψυχολογικό τεστ, την καλιμπράρω, την πιάνω αγκαλιά, την βλέπω comfort και όταν πάω να την φιλήσω...τσουπ γυρνάει από την άλλη και μου λέει "βιάζεσαι" και αρχίδια. Στο τέλος όμως όταν την άφησα σπίτι της λέω "Έλα εδώ" και της κάνω νόημα να πλησιάσει. Μου λέει "Ελα, ειπαμε ειναι νωρις". Της λέω "Πρέπει να μου δώσεις κίνητρο να ξαναέρθω, αλλιώς δεν το βλέπω" και εκεί της ξανακάνω νοημα  να έρθει και της σκάω το γλωσσόφιλο.

Ήθελε μόνο χορηγό να κερνάει
Στο επόμενο ραντεβού μία από τα ίδια. Χαιρετιόμαστε για αρχή με γλωσσόφιλα, μέχρι εκεί όλα οκ. Βγαίνουμε, της είχα πει ότι θα την πάω σε ένα Rock Bar. Μου το αλλάζει και ήθελε να πάμε παραλιακή σε ένα "ωραίο μπαρ που της είπανε οι φίλες της". Κερνάω ποτά και μου λέει "Θα πάρω και αυτή την σαλάτα, ΟΚ?" Εκει επρεπε να της πω "Όχι μωρή καριόλα που ήρθες λιγούρω από την Ρωσία για να φας καλά και μου έκατσες νυστική μέχρι τις 10 το βράδυ για να σε ταϊσω!" αλλά συγκρατήθηκα. Σκέφτηκα "Οκ θα γαμήσω μετά". Έφαγε καλά το καριολάκι.

Μετά πάμε βόλτα παραλιακή σε ένα σημείο όπου δεν είχε πολύ κόσμο και κάτι παγκάκια ξέμπαρκα εδώ κι εκεί. Καθόμαστε σε ένα παγκάκι για λίγη ώρα, φασωνόμαστε και μετά μου λέει ότι την τσιμπάνε τα κουνούπια και να γυρίσουμε. Της λέω "Θα πάμε με το αυτοκίνητο κάπου σε μια ωραία παραλία να αράξουμε". Απρίλιος εν τω μεταξύ, μόνο για βαρύτερο φάσωμα ή γαμήσι ήταν η πρόταση ξεκάθαρα.

Ε στο αυτοκίνητο η καριόλα μου λέει "Είμαι πτώμα και δουλεύω αύριο πήγαινε με σπίτι". Της λέω "Καλά κοίταξε, είναι η 2η φορά που τα λέμε. Κάνω τόσο δρόμο. Θα πάμε παραλία ένα μισάωρο να τα πούμε" . Συνεχίζει αυτή "Είμαι κουρασμένη, πήγαινέ με σπίτι" . "Καλά οκ κατάλαβα" της λέω. Την άφησα σπίτι και από τότε έχουμε να τα πούμε και φυσικά ποτέ δεν έστειλε κι αυτή στο Facebook.

Ο φίλος γάμησε, εγώ @@
Φίλος κανονίζει τον Μάιο από το Tinder έξοδο με Ρωσίδα γύρω στο HB 6.5 και η φίλη της στο 7.5, αμφότερες με σώματα λαμπάδες εννοείται. Αυτή που πήγα να χωθώ, η 7.5, ήτανε δυνατή περίπτωση. Πίνουμε το πρώτο ποτό τετράδα σε παραλιακό μαγαζί. Συνεχίζουμε σε ένα άλλο μέρος διασκέδασης που δεν το λέω για να μην καρφωθώ, όπου μόνο ο φίλος μου με την Ρωσίδα που πλεύρησε είχανε δραστηριότητα και μετά πήγαμε για παρέα σε ένα μαγαζί που είναι Bar-Restaurant. Στο δρόμο περάσαμε και από σουβλατζίδικο κι εκεί κάνω του φίλου μου "Να τσιμπήσουμε κανένα σουβλάκι?" για να μου απαντήσει "Ποιος είπε πως πεινάμε?" "Καλά θα το μετανιώσεις του λέω".

Και ω εκ του θαύματος...είχα δίκιο! Καθόμαστε στο Bar-Restaurant και εκεί οι γκόμενες ήθελαν να φάνε! Και εμάς τους μαλάκες να πληρώσουμε! Πήρα ένα γλυκό και είπα και καλά ότι είχαμε φάει πριν που ήμασταν παραλία. Αρχίδια. Τεσπά το γλυκό ευτυχώς ήταν μεγάλο. Ο φίλος πήρε burger με πατάτες και αυτές μοιράστηκαν μια σαλάτα. Ε για αυτές καλές ήταν οι ποσότητες. Χρυσά τα πληρώσαμε δε γαμιέται τουλάχιστον δεν πήρανε από ένα κυρίως και μια σαλάτα η καθεμία να τρέχουμε. Και ευτυχώς δεν πήραν και επιπλέον ποτό.

Εκεί στο τελευταίο μαγαζί έπιασα αυτή που πλεύρισα αγκαλίτσα και καλά για να της δείξω κάτι στην παραλία και για να κολλήσω το μάγουλό μου στο δικό της. Της σκάω φιλάκι στο μάγουλο, χαμογελάει. "Είσαι γλυκούλα" της λέω, "Κι εμένα μου αρέσεις" μου λέει, σαν να διάβαζε την σκέψη μου το καριολάκι που μας πουλάνε και μας αγοράζουν. Όλα αυτά στα αγγλικά γιατί σε αντίθεση με την πρώτη αυτές ήταν τουρίστριες και δεν ήξεραν γρι ελληνικά. Μετά φεύγουμε από το μαγαζί και συνεχίσαμε περίπατο. Πήγαμε και φασωθήκαμε τα δύο ζευγαράκια σε ξεχωριστά σημεία (γιατί το cringe θα μας ερχόταν κατακέφαλα) και μετά τις πήγαμε ξενοδοχείο και τις χαιρετήσαμε.

Την επόμενη ημέρα η "δικιά μου" είχε το τελευταίο της βράδυ γιατί την επομένη θα έφευγε. Της λέω να βγούμε, κανονίζουμε όλες τις λεπτομέρειες και όταν της λέω την ώρα εκεί το διαβάζει και δεν απαντάει ποτέ. Το άφησα κι εγώ να δείξω alpha. Δεν βγήκαμε, στο μουνί της. Ο φίλος μου ξενέρωσε επίσης γιατί η γκόμενα του είπε "Έλα και πάρε με από το σπίτι" και μου λέει "Ε δεν είμαι και σωφέρ". Τελικά του λέω "Ρε μαλάκα οι Ρωσίδες έτσι είναι. Πήγαινε, πάρτην να βγείτε κοντά στην περιοχή σου και μετά πήγαινέ την σπίτι σου". Ε αυτό εκανε ο τύπος και όντως γάμησε! Και όχι απλά γάμησε αλλά αντί να μείνει η άλλη στο ξενοδοχείο με μια τρίτη φίλη τους Ρωσίδα που είχαν, έμεινε στο σπίτι του φίλου μου και την γαμούσε όλη μέρα! Δεν είχε ξαναγαμήσει Ρωσίδα ποτέ του και το ευχαριστήθηκε. Το έλιωσε στον πούτσο! Εγώ πάλι που είχα ξαναγαμήσει του είπα "Είδες τι ωραίο δερματάκι που έχουνε?" "Ναι σαν μωρού" μου λέει. "Τελικά εγώ γιατί έφαγα άκυρο?" ρωτάω "Ε ειχε γκόμενο που την περίμενε στην Αυστρία" μου λέει.

Κάπου εκεί θυμήθηκα τον νόμο της φύσης, ότι κολλάμε στα υψηλά HB. Ο φίλος χτύπησε εύκολο στόχο και δικαιώθηκε. Εγώ πάλι...με το πουλί στο χέρι.

Έμαθα όμως και κάτι άλλο. Ποτέ να μην ξαναβγω με Ρωσίδα. Εκτός κι αν τους ξεκαθαρίσω από την αρχή ότι θα την λιώσω στον πούτσο. Που και όχι να μου πει στ'@@ μου. Tinder είναι, επόμενη.

4 σχόλια:

  1. Πάντα θα βρεθεί κάποιος ονειροπόλος μουνοζητιανος να τον χρησιμοποιήσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά. Η αναζήτηση του μονόκερου είναι συνηθισμένη

      Διαγραφή
  2. Γεια σας, αγαπητοί πολίτες
    Μην αφήνετε τις τράπεζες να υπαγορεύουν τα επιτόκια. Είμαστε στη διάθεσή σας για να διαπραγματευτούμε τα χαμηλότερα επιτόκια στην αγορά. Ανανεώστε την υποθήκη σας την κατάλληλη στιγμή, βρείτε την καλύτερη προσφορά. Βελτιστοποιήστε τα δικά σας κεφάλαια! Έχουμε τις καλύτερες προσφορές για να σας δώσουμε. Έχετε απορριφθεί από πολλές τράπεζες. Χρειάζεστε χρηματοδότηση για την εξυγίανση του χρέους σας;
    _Whatsapp: +33 7 55 13 33 12
    Εδώ είναι η διεύθυνση μας: pierredubreuil35@gmail.com
    εγκάρδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή