Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Άλλος ένας χαμένος γάμος

Μετά το μήνυμα της επιστροφής μου που θα δείτε παρακάτω, στο καπάκι δημοσιεύω και ένα email αναγνώστη. Έτσι 2 σε 1 για να αναπληρώσω.


(Email του αναγνώστη GST)

Καλημέρα!

Θα ήθελα να παραθέσω την δικιά μου εμπειρία έπειτα από έναν γάμο που πήγα το Σάββατο. Μετά την δεξίωση ήρθε η ώρα του ρεβεγιόν, εκεί όπου γίνονται πιο εύκολα οι γνωριμίες.

Όταν μπήκα στο μαγαζί κατευθύνθηκα προς το μπαρ μιας που δεν είχε μαζευτεί ακόμα ο κόσμος. Αφού πήρα το ποτό μου μετά από λίγο ήρθε μια κοπέλα και με ρώτησα ποιό ποτό να πάρει και έδειχνε να της αρέσει η παρέα μου μιας που δεν έλεγε να φύγει. Γνωριστήκαμε, μιλήσαμε και της ζήτησα το τηλέφωνό μου, δεν μου το έδωσε αλλά της έδωσα εγώ το δικό μου και μου είπε αν θέλω να πάω να κάτσω στο τραπέζι της αλλά δυστυχώς ήταν γεμάτο. Πήγα λοιπόν από το τραπέζι της καιστάθηκα για λίγο ώσπου μου έδειξε το κινητό της και είδα ότι με αποθήκευσε. 

Χαιρετάω λοιπόν την τύπισσα και πάω να κάτσω στο τραπέζι που έπρεπε, βάση λίστας. Εκεί προς έκπληξή μου ήταν μια δεύτερη κοπέλα που όταν με είδε άρχισε να μου μιλάει. Πήγα και έκατσα δίπλα της αφού ήταν κενή η θέση. Μου φάνηκε τόσο καλή μαζί μου, μέχρι και φαγητό μου έδωσε και ήταν έτοιμη να μου σερβίρει κιόλας! Δεν άργησε να ζεσταθεί η ατμόσφαιρα με αποτέλεσμα να μου πιάσει το χέρι.  Εν τέλει μου ζήτησε να πάμε για καφέ την επόμενη ημέρα και ανταλλάξαμε τηλέφωνα. 

Την παίρνω λοιπόν και εγώ τηλέφωνο και.... μου είχε δώσει τον αριθμό του κινητού της μάνας της η οποία μου είπε ότι η κοπέλα λείπει για δουλειά (κομμώτρια)  και ότι θα της το μεταφέρει ότι την κάλεσα! την μεθεπόμενη την παίρνω ξανά. Τίποτα, δεν το σήκωνε. Χθες πάλι το ίδιο. Η άλλη κοπέλα ακόμα παίρνει! Τα συμπεράσματα δικά σας!

1 σχόλιο:

  1. Κοίτα, η πρώτη από την στιγμή που σου λέει "Ασε θα σημειωσω εγω το κινητο σου" θελει να σε αποφυγει. Τι μαλακιες ειναι αυτες? Αμα γουσταρουν ανταλάσσετε κινητά. Νόμος. Επρεπε να της πεις "Καλά, ας το αφήσουμε καλύτερα" για να σου πει "Γιατί? Ξενέρωσες?" Και της λες "Ο άντρας έχει το πάνω χέρι σε αυτά. Η γυναίκα δεν πρέπει να παίρνει ποτέ τηλέφωνο, γιατί πολύ απλά ντρέπεται".

    ΑΛΛΑ μου έχει τύχει να βγω Day 2 και να πάρει η άλλη το κινητό μου! Αλλά εγώ έχω ξαναπεί ότι λόγω δουλειάς έχω value. Οπότε γάμησε την άποψή μου και στρίμωξέ την στη γωνία.

    Σχετικά με τη δεύτερη, "Κλασική περίπτωση βλάβης cock-teaser" που θα 'λεγε και ο Τσάκωνας. Αφού σου έπιασε το χέρι έπρεπε να την ποτίσεις για τα καλά και να της έλεγες κάτι σε φάση "Τώρα αν σου προτείνω να βγούμε μετά από το τραπέζι, από τη μία θα νόμιζες ότι στην πέφτω κι από την άλλη θα είχες έτοιμη δικαιολογία ότι είσαι κουρασμένη και να τα πούμε άλλη μέρα". Αν κι εδώ που τα λέμε έτσι κι αλλιώς όλοι είναι πτώματα μετά τις δεξιώσεις. Αφού σου έδεσε το τηλέφωνο της μάνας της άκυρο εξ αρχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή