Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Ξενέρωτη λόγω...θρησκείας!

(Email του αναγνώστη Twilight)

Kαλησπέρα Ξενερωμένε,


Κατ' αρχάς συγχαρητήρια για το blog σου. Ακόμα δεν έχω κάνει κάποιο σχόλιο βέβαια για να με ξέρεις, αλλά από εδώ και πλέον θα με μάθεις.


Το πόσο έχω γελάσει και το πόσα facepalm έχω ρίξει στην μάπα δεν  

λέγεται, διαβάζοντας φυσικά το ιστολόγιο. Είμαι ακόμα και γω θύμα της χώρας μας, της μπανανίας και του σάπιου συστήματός της, ταυτόχρονα ξενερωμένος από την στάση που κρατάνε οι γυναίκες απέναντί μας. Επίσης, λόγω επαγγέλματος, έχω πάρει γεύση και από ξένες, έχω γνωρίσει επίσης πολλές Αγγλίδες και λόγω του ότι έχω δουλέψει Κύπρο (αυτά τα περί το ότι είναι βρωμιάρες είναι ένας μύθος κατά την ταπεινή μου γνώμη). Έχω πάει και στην "έδρα" τους, αλλά δεν πρόλαβα να κάνω και πολλά πράγματα.

Θα ήθελα να σου πω αρχικά για μία περίπτωση που μου 'τυχε το 2010 η οποία ήταν από τις μεγαλύτερες ξενέρες που 'χω φάει.


Το xariseto.gr δεν ξέρω αν το ξέρεις, εκεί τα μέλη του χαρίζουν ό,τι είδους αντικείμενο δεν χρειάζονται. Ή κάνουν ανταλλαγές, προσφέρουν υπηρεσίες δωρεάν, εθελοντισμό κτλ. Είχα σκεφτεί ότι θα μπορούσε να ήταν  μία καλή πηγή γνωριμιών με το αντίθετο φύλο και όντως αποδείχτηκε ότι κάτι τέτοιο ήταν εφικτό. Έχω γνωρίσει από 20άρα μέχρι και 50άρα. Βέβαια τίποτα δεν έγινε, είχα λίγες περιπτώσεις (10 να ήταν;) και ακόμα λιγότερο πραγματικό ενδιαφέρον. Απλά έφυγα από Αθήνα, ούτε είχα πλέον να χαρίσω αντικείμενα και δεν ξανασχολήθηκα.


Με αυτά και με τα πολλά τυγχάνει να χρειαστεί να πάρω εγώ κάτι αντικείμενα αυτήν την φορά που έδινε μία κοπέλα στην Μεταμόρφωση. Μου είπε ότι θα χρειαζόταν να πήγαινα εγώ εκεί. Πήρα προαστιακό και πήγα.


Αυτή έσκασε μύτη με smart που φυσικά το πήρε ο μπαμπάκας της. Ο μπαμπάκας της επίσης της είχε νοικιάσει σπίτι!!! Και φυσικά άνεργη... α... και μοναχοκόρη... Ετών 29. Θυμάμαι και επίθετο μάλιστα. Μπορείς και να την βρεις και στο facebook, αν ακόμα παίζει να είναι εκεί. Τότε το 2010 ήταν 29, τώρα θα είναι 32... και το μουνί της έχει πιάσει ΑΡΑΧΝΕΣ. Το ξέρω και το γιατί θα στο πω παρακάτω. Και φυσικά μου τα είπε όλα αυτή!


Φτάνω Μεταμόρφωση στην γέφυρα πάνω από την στάση του προαστιακού, γνωριζόμαστε, λέμε τα συνηθισμένα με τι ασχολιόμαστε, που μένουμε, της λέω στο μεταξύ να πάμε κάπου άνετα για καφέ πχ. γιατί έκανε κρύο και έλεγε ότι βιαζόταν. Κατά τα άλλα καθίσαμε εκεί πάνω στην γέφυρα με το κρύο κάνα 45λεπτο. Χαχαχα, χουχουχου, γελάκια έδειξε ενδιαφέρον! "Facebook έχεις;" Με ρωτάει... "Ναι, έχω" της απαντώ. Θα σε κάνω add και θα τα πούμε αναλυτικά μόλις πάμε σπίτι, γιατί πάω στη μητέρα μου τώρα. Εντάξει, εντάξει...


Με το που πάω σπίτι, σκάει μήνυμα στο κινητό! Σε μία πρόταση ακριβώς

αυτό: "Δεν κάνω παρέα με άθεους!" Πραγματικά η πιο παράξενη χιλόπιτα που
έχω φάει ποτέ. Την παίρνω τηλέφωνο στο καπάκι γιατί δεν γουστάρω τα SMS  
και
απαντάει. Και ξεκινάει η παρακάτω συζήτηση συνοπτικά (όπου Τ εγώ, όπου Μ
αυτή):

Τ: Γειά σου

Μ: Καλησπέρα
Τ: Από όλα τα πράγματα στο προφίλ μου, αυτό σου έκανε εντύπωση, ε;
Μ: Κοίταξε στην ηλικία μου εγώ θέλω να κάνω ηθικό γάμο. Θέλω να πιστεύουμε στον θεό.
Τ: Τι σχέση έχει ο θεός σε έναν γάμο ευτυχή; Μήπως αυτό το καθορίζει;
Μ: Είχα απογοητεύσεις στην ζωή μου και δεν θέλω πλέον να κάνω πειράματα, ούτε να πάω με την μισή Αθήνα!
Τ: Και που ξέρεις ότι εγώ δεν μπορώ να είμαι ο άντρας της ζωής σου, ή αυτός που μπορεί να σου προσφέρει όλα όσα χρειάζεσαι;
Μ: Ο θεός είναι αυτός που μας παρέχει τις ηθικές αξίες
Τ: Είσαι λάθος, οι ηθικές αξίες πηγάζουν εσωτερικά από τον άνθρωπο, την κοινωνία και τους νόμους.
Μ: Εσύ είσαι λάθος τα βιβλία που διαβάζουμε εμείς ως "Μάρτυρες του Ιεχωβά" λένε πολλά και όμορφα πράγματα. Αλλά εσύ όπως και πολλοί άλλοι δεν καταλαβαίνετε τι αξίες έχουμε στην θρησκεία μας. Σε όσους έχω πει για την θρησκεία μου, όλοι με κορόιδευαν ή γελούσαν!
Τ: Βλέπεις εγώ όμως ούτε γέλασα, ούτε σε κορόιδεψα. Έχω συγγενείς "Μάρτυρες" και όντας ανοιχτόμυαλό άτομο, διάβασα και τα βιβλία σας, πήγα και σε συναθροίσεις σας (και όντως το είχα κάνει κάποτε).
Μ: Ναι αλλά εγώ όπως σου είπα δεν κάνω πειράματα, θέλω να βρω έναν όμοιό μου να παντρευτούμε. Να ξέρεις ότι εγώ ήμουν πολύ όμορφη κάποτε μην με βλέπεις τώρα έτσι!
Τ: Καλά πας καλά κοπέλα μου; Εγώ χαρακτήρα θέλω να μάθω, νομίζεις ότι κοιτάω τόσο πολύ την εξωτερική ομορφιά; (Ήταν όντως αντικειμενικά όμορφη, ας πούμε ότι θα της έβαζα ένα 7) Ας βγούμε φιλικά να γνωριστούμε ακόμα καλύτερα και τότε μπορείς να μάθεις για τον εαυτό μου. Μην είσαι επιπόλαια.
Μ: Πειράματα σου είπα εγώ δεν κάνω!
Τ: Πείραμα είναι να βγούμε για καφέ; Θα μας δει κανένας και θα μας σταμπάρει; Ολόκληρη Αθήνα είναι αυτή, πάμε όπου γουστάρεις!
Μ: Δεν υπάρχει λόγος, σου είπα δεν κάνω παρέα με άθεους!
Τ: Τι να σου πω βρε κοπελιά, ειλικρινά τα 'χω χάσει! Δηλαδή είσαι αποφασισμένη να χάψεις όλα τα  παραμύθια που σας ταίζουν εκεί πέρα! Όλα τα καταπίνετε αμάσητα επειδή σας τα παρουσιάζουν όμορφα, ότι θα έχετε δήθεν σωτηρία και όλα τα συναφή κουραφέξαλα! Από εδώ και πέρα δεν θα σου ζητήσω να βγούμε, αλλά μόνο και μόνο επειδή τυγχάνει να έχω νοημοσύνη και φιλότιμο, θέλω να σε βοηθήσω γιατί πραγματικά λυπάμαι για την κατάσταση και το σκεπτικό που έχεις.
Μ: Η σωτηρία θα έρθει μόνο μέσω του θεού, οι άνθρωποι είναι αμαρτωλοί!

Ουφ... τα υπόλοιπα δεν χρειάζεται να στα πω... μιλούσαμε επί 2.5 ώρες

(ευτυχώς είχα what's up!). Τα αναλύσαμε όλα, από την Κιβωτό του Νώε,  
μέχρι
τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο. Η πιο έπικ συζήτηση που είχα μετά από την πιο
περίεργη χυλόπιτα της ζωής μου. Με διέγραψε επί τόπου από φίλο της στο
προσωποπάπυρο, έσβησα και το αριθμό της και δεν ξαναμιλήσαμε.  
Προσπάθησα να
της στείλω στο xariseto.gr μήνυμα για να την πειράξω, αλλά δεν
απάντησε... στα @@ μου!!!


Αυτά φίλε μου συμπάσχοντα. Και εις ανώτερα που λέμε χαριτολογώντας.

14 σχόλια:

  1. Καλά μιλάμε για πολύ ότι νάνε χαχαχα.. Ο διαχειριστής του blog αν μπορεί ας μεγαλώσει λίγο τη γραμματοσειρά γιατί καταντάν κουραστικά τα τόσο μικρά γράμματα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχαχαχχαχα τρομερη ιστορια φιλε, αξιζε η εμπειρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλοι πιστεύω ψιλοξενερώνουμε με τα άτομα που έχουν διαφορετικές πεποιθήσεις από μας. Εγώ μάλιστα που είμαι αγνωστικίστρια νευριάζω με τους χριστιανούς (με την άγνοια & την χαζομάρα τους.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ νευριάζω άλλο τόσο με την αριστεροκουλτουρέ νοοτροπία ορισμένων άθεων που χωρίς να τους πρίζω με την θρησκεία ή με τα πιστεύον μου αρχίζουν κύρηγμα για το παπαδαριό και την εκκλησία. Επίσης μην βιάζεσαι να κατακρίνεις γιατί και εγώ μπορώ να αρχίσω να μιλάω για άλλη τόση άγνοια και χαζομάρα από την πλευρά των άθεων που το μόνο που κάνουνε είναι να αναπαράγουν προπαγάνδες που άκουσαν κάπου.
      Όσοι καθόμαστε και γκρινιάζουμε για τις θρησκίες θεούς κτλπ δεν έχουμε καταλάβει κάτι, οτι στην Ελλάδα είμαστε εγωϊστές και προσπαθούμε να επιβάλλουμε την άποψή μας στον άλλον. Όταν το καταπολεμίσουμε αυτό μας το ελλάτωμα τότε θα πάψουμε να πρίζουμε ο ένας τον άλλον.

      Διαγραφή
    2. Άκουσε κάτι. Δεν θα έπρεπε να σε ενοχλεί αν ο άλλος θέλει να σου περάσει την άποψη του. Το αντίθετο θα έπρεπε να σε ενοχλούσε, γιατί αυτό θα σήμαινε πως είναι αδιάφορος κ δεν τον νοιάζει να προοδεύσει η κοινωνία. Ο καημένος ο ανθρωπάκος δεν φταίει, όπως τα έχει σχηματίσει στο δικό του το μυαλό η άποψη είναι η σωστή (άσχετα που μπορεί να λέει ένα σωρό μ@λακίες).
      Btw respect στον Ήρωα που ονόμασε το δίσκο του "Θέλω να μιλάς" (Ναι, ράπερ είναι. Το ραπ εξάλλου είναι η ελευθερία έκφρασης λόγου)
      Φώλα σε κάτι ατομάκια σαν εσένα.

      Διαγραφή
    3. Κρατήστε τις απόψεις σας για τους εαυτούς σας και μην ενοχλείτε τους γύρω σας. Έχω περάσει τις φάσεις της αθεϊας και επειδή έζησα κάποια βιώματα άλλαξα γνώμη, έχω ψάξει διάφορα πράγματα πολύ περισσότερα από όσα νομίζεις και ένα θα σου πώ,αν έχεις 1000 επιχειρήματα κατά του χριστιανισμού υπάρχουν άλλα 1000 αντεπιχειρήματα.
      Ο θεός είναι θεωρητική έννοια και μπορεί να περιγραφεί μόνο με τις θεωρητικές επιστήμες και την επιστήμη της θεολογίας, αφήστε αυτές τις καραμέλες γιατί απλά εκτίθεστε. Με την εκκλησία τα έχω βάλει και εγώ, αλλά δεν υπάρχει τίποτε ποιό καθαρό και αγνό στον κόσμο από την διδασκαλία του Ιησού Χριστού που περιγράφεται στα 4 ευαγγέλια.
      Κάποτε ήμουν πολύ εγωϊστής χαιρέκακος και ζηλόφθονος και καταπολέμισα σε μεγάλο βαθμό τον εγωϊσμό μου. Τιμή μου και καμάρι μου να θεωρούμε ατομάκι. Όσες φώλες και να ρίξεις σε μένα η φωνή του θεού και η πίστη προς τον χριστό δεν θα σταματήσουνε.

      Διαγραφή
    4. Σκέψου σε τι blog γράφεις και τι ακριβώς γράφεις. Τενεκέ.

      Διαγραφή
  4. Mazi sou Energy Tech, as efxondai oi 'humanistes' fola stous sinanthropous tous (ase pou einai sigoura pitsirika pou den kseri pou pane ta tria, toulaxiston afto elpizo gia tin idia, giati etsi dikaiologite kapos). Kai nai, Athina, mas enoxli pou thelis na mas perasis tin apopsi sou, giati anagnorisoume ti kako tha mas kanei ama tin iothetisoume. Eisai gemati aftokatastrofiko misos opos gnostopiis me tis efxes sou, kai emeis dinoume agona gia tin agapi vlepis. Kai kseris, i agapi ipernika to misos. Alla min sta leo ego, exeis kairo kai tha ta deis apo moni sou. Elpizo na min einai arga gia sena otan apofasisis na ta deis allios. (Kai nai, kai ego kapote san kai esena skeftomouna, opote ipraxei elpida kai gia esena)

    Oson afora to gomenaki tou arthrou, gia an epistrefoune sto thema, mou akougete kapos koinonika aprosarmosti... me alla logia psycho. Asxeta me to ti logo sou edose gia tin xilopita, mallon to provlima einai oti den exei mathi na ferete kai na epikinoni san anthropos, distixos afto einai poli sinithismeno stis imeres mas. Kaliteri tixi me tin epomeni twilight!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ ρε φίλε, αυτή στο άρθρο έχει πρόβλημα. Είναι δυνατόν να κρίνεις ένα άτομο από το τι έγραψε στο facebook? Όσο για την κοπελιά παραπάνω που μιλάει για φόλες, απλά εξομολογεί το μίσος της για τους συνανθρώπους της. Η κοινωνία προοδεύει από μόνη της, υπάρχουν άλλα άτομα με πολύ σημαντικότερο κοινωνικό ρόλο από εμάς τα οποία συνδιαμορφώνουν την πρόοδο της κοινωνίας, δεν θα έρθει ο άθεος να μου κάνει κύρηγμα για την πρόοδο της κοινωνίας και ποιανού άποψη θα δεχτώ. Οι απόψεις που δέχομαι πλέον είναι μόνο τα βιώματά μου και αυτές οι οποίες σκέφτεται το μυαλό μου με την παιδεία και την εκπαίδευση που έχει λάβει ως τώρα.

      Διαγραφή
    2. Και από πότε δηλαδή ο άθεος ταυτίζεται απαραίτητα με το μίσος και τον εγωϊσμό ενώ ο πιστός μονοπωλεί την αγάπη, και μόνο αυτός μπορεί να αγαπά;;;;;;;

      Διαγραφή
  5. ksenerwmene pou xa8ikes filaraki? xriazomaste fresko yliko!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα πάνω που σκεφτόμουν αυτές τις μέρες να επιστρέψω.
      Επέστρεψα. Δύο άρθρα απανωτά.

      Συγγνώμη ρε παιδιά.

      Διαγραφή